preparat do prostowania wlosow?

1. Data: 2005-06-14 20:12:38

Temat: preparat do prostowania wlosow?
Od: "owaga" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marza mi sie proste wlosy - zeby po umyciu i ulozeniu fryzury trzymaly sie
prosto a nie skrecaly w swoje wlasne fale jak im sie chce. Generalnie wlosy
zawsze mialam proste, zmeczone farbami zaczely zachowywac sie inaczej.
Używam preparatu welli - smoothing cos tam - mleczko/fluid - nie mam
opakowania w domu teraz by sprawdzic a na stronie cos nie bardzo widze. Po
wysuszeniu przez chwile jest ok, a jak tylko zlapia troche swobody - znowu
sie skrecaja po swojemu... Pomimo polakierowania ,...
Czego uzywacie w takich sytuacjach?
owaga

1. Data: 2005-06-15 06:40:11

Temat: Re: preparat do prostowania wlosow?
Od: "Magda" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "owaga" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Marza mi sie proste wlosy - zeby po umyciu i ulozeniu fryzury trzymaly sie
> prosto a nie skrecaly w swoje wlasne fale jak im sie chce.

Bardzo lubie kosmetyki Goldwella i wiem, ze maja w swoim katalogu jakies
preparaty do prostowania wlosow. Nie uzywalam ich wiec nie moge powiedziec
nic o dzialaniu, ale np. pianka podnoszaca wlosy przy nasadzie naprawde to
robi ;-))
Magda

1. Data: 2005-06-15 06:53:37

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czego uzywacie w takich sytuacjach?

serum renee blanche.
p.

Wrocław - tipsy
[Warszawa] manicure
jasna karnacja - opalanie
Pytanie trochę z innej beczki!!
BEZPŁATNE KURSY ZAWODOWE - Oferta dla Mazowsza