Depilonine + Translucide nr 16

1. Data: 2005-06-14 21:06:52

Temat: Depilonine + Translucide nr 16
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was korzystała z metody trwałej depilacji o nazwie depilonine?
Polega ona na wprowadzeniu ultradźwiękami jakichś enzymów wgłąb skóry.
Pamiętam, że ładnych parę lat temu (ze 6 - 7) kiedy na polski rynek masowo
zaczęła wchodzić depilacja laserowa, moja kosmetyczka wspominała mi, że
lasera w gabinecie raczej sobie nie sprawi, ale marzy jej się zakup
urządzenia do depilacji enzymatycznej. Według niej był to sposób znacznie
lepszy niż laser, ale koszt zakupu był zbyt dużą barierą. Minęło ładnych
parę lat i czasem sobie przypominałam o jej słowach, ale jako, że nic nie
było słychac o tej metodzie (wszędzie tylko laser) - doszłam do wniosku, że
się pewnie nie sprawdziła. A tu właśnie trafiłam na ofertę wrocławskiego
salonu Clarinsa http://www.gabinet.wroclaw.pl/zacl.htm gdzie wprowadzili
nowość - depilonine. Opisali to jako "trwałe usuwanie zbędnego owłosienia za
pomocą enzymów i ultradźwięków", więc to najwyraźniej metoda, o które dawno
temu wspominała moja kosmetyczka. Jestem bardzo ciekawa, czy ktoś miał już z
tym doczynienia i czy znacie wady tej metody? Strasznie mnie korci
spróbować - na pierwszy ogień pachy.

I druga sprawa - pytanie do użytkowniczek podkładu Translucide Loreala. Do
tej pory zaopatrywałam się na allegro w odcień 22. Doszłam jednak do
wniosku, że jest on dla mnie za ciemny i po dłuższej medytacji nad testerami
w Sephorze kupiłam nr 16. Okazał się być strzałem w dziesiątkę. Niestety
właśnie się kończy, więc chciałam zaopatrzyć się na allegro (jednak 20 zł
różnicy nie chodzi piechotą), a tu okazało się, że nikt nie ma tego
odcienia. Na allegro jest towar z rynku niemieckiego i tak się zastanawiam,
czy to oznacza, że na niemieckim rynku nie ma 16? Wszędzie tylko 15, która
jest zbyt jasna i różowa jak dla mnie, a potem od razu 22. Czy któraś z Was
przerobiła ten temat? Czy muszę za 16 płacić w Sephorze jak za zboże? :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-15 06:11:58

Temat: Re: Depilonine + Translucide nr 16
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> Czy któraś z Was korzystała z metody trwałej depilacji o nazwie
> depilonine?

Nie korzystalam, ale zaciekawilas mnie.

A tu właśnie trafiłam na ofertę wrocławskiego
> salonu Clarinsa http://www.gabinet.wroclaw.pl/zacl.htm gdzie wprowadzili
> nowość - depilonine.

Ciekawe, czy ceny od.... dotycza jednego wlosa? Czy jak to rozliczaja potem?
Hafsa

1. Data: 2005-06-16 12:18:23

Od: "studio-light" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temu wspominała moja kosmetyczka. Jestem bardzo ciekawa, czy ktoś miał już
> tym doczynienia i czy znacie wady tej metody? Strasznie mnie korci

... Asiu

...pamietasz...?

;)))

pozdrawiam
Wojtek
--------
STUDIO LIGHT
Depilacja laserowa- Warszawa
Trwałe, bezbolesne usuwanie niechcianego owłosienia.
www.studio-light.pl

1. Data: 2005-06-16 14:29:08

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "studio-light" <i...@W...pl> napisał w
wiadomości news:42b16e0c$1@news.home.net.pl...

> ... Asiu
>
> ...pamietasz...?

Sure, ale do stolicy mam nie po drodze, no i te enzymy mnie kuszą :)
A i na razie wybieram się tylko na pachy, pozostanie więc jeszcze pare
miejsc do depilacji zostanie... :>

A Wojtek, Ty jako, że "siedzisz" w temacie depilacji trwałej, to może
słyszałes coś o tych enzymach&ultradźwiękach?

1. Data: 2005-06-16 15:49:38

Od: "studio-light" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Wojtek, Ty jako, że "siedzisz" w temacie depilacji trwałej, to może
> słyszałes coś o tych enzymach&ultradźwiękach?

...moze dlatego, ze siedze w temacie "trwalej depilacji" to o tej metodzie
nie slyszalem :-)
ale mowiac powaznie chetnie bym o tym poczytal (na ich stronie nie
znalazlem).
Chociaz intuicja podpowiada mi, ze jest to raczej alternatywa dla
maszynki... w najlepszym przypadku dla pasty cukrowej.

pozdrawiam serdecznie
Wojtek
--------

1. Data: 2005-06-16 17:23:45

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "studio-light" <i...@W...pl> napisał w
wiadomości news:42b19f8f$1@news.home.net.pl...

> ale mowiac powaznie chetnie bym o tym poczytal (na ich stronie nie
> znalazlem).

Tutaj informacja na stronie producenta tej mieszanki enzymów:

http://www.pharmathen.gr/old/products/content_depilo
nine.htm

A tutaj najwięcej informacji ze strony niemieckiego centrum wykonującego
takie zabiegi. Wynika, że jest to 30% tańsze od lasera, podobnie potrzeba od
4 do 10 zabiegów. To tak pobieżnie wyczytałam, bo strona jest po niemiecku,
a starsznie mnie męczy ten język :)

http://www.depilonine.com/de/faq/index.html

1. Data: 2005-06-17 16:01:14

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> temu wspominała moja kosmetyczka. Jestem bardzo ciekawa, czy ktoś miał już
> tym doczynienia i czy znacie wady tej metody? Strasznie mnie korci

Dzisiaj zadzwoniłam do tego wrocławskiego gabinetu, bo chciałam sie umówić.
I już wiem, dlaczego to tak rzadko spotykana usługa w PL. Cena jest
horrendalna. Pachy kosztują następująco: 40 zł za wosk, 110 za enzymy, które
potem jeszcze trzeba powtarzać przez 3 kolejne dni. I niestety podczas tych
kolejnych trzech dni trzeba płacić po 200 zł za dzień (sic!). Nie
zrozumiałam dokładnie za co tak drogo, bo pani nie była zbyt rozmowna. W
każdym razie za taki czterodniowy zestaw płaci się 750 zł. I tak co miesiąc
przez mniej więcej rok. rotfl.

Ps. Gdy zapytałam się, czy jest to depilacja tak trwała jak laser, to
usłyszałam, że nie dają żadnej gwarancji, że włosy nie odrosną. rotfl*2

1. Data: 2005-06-18 11:28:01

Od: "studio-light" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ps. Gdy zapytałam się, czy jest to depilacja tak trwała jak laser, to
> usłyszałam, że nie dają żadnej gwarancji, że włosy nie odrosną. rotfl*2

ROTFL

Ciekawe czy ktos sie skusil...

PS
Czyli jednak laser ;)

1. Data: 2005-06-20 15:32:55

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrozumiałam dokładnie za co tak drogo, bo pani nie była zbyt rozmowna. W
> każdym razie za taki czterodniowy zestaw płaci się 750 zł. I tak co

Ale kuracja nie ma co...
Mi by sie znudzilo juz po 2 dniach..A co dopiero caly rok lazic i za taka
cene.
Ja dziekuje...

> Ps. Gdy zapytałam się, czy jest to depilacja tak trwała jak laser, to
> usłyszałam, że nie dają żadnej gwarancji, że włosy nie odrosną. rotfl*2

Jeszcze bardziej dziekuje.
Wole wosk od czasu do czasu a na codzien( przesadzilam z tym codzien- co 3
tygodnie) depilator elektryczny.
Hafsa, ktorej znow szczeka( a raczej zuchwa) opadla ze zdziwienia

preparat do prostowania wlosow?
Wrocław - tipsy
[Warszawa] manicure
jasna karnacja - opalanie