Odchudzanie

1. Data: 2005-06-14 22:45:44

Temat: Odchudzanie
Od: crop <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Porzebuje zrzucic troche brzuszka, ale cos mi nie idzie ;] Staram
sie ograniczyc jedzenie ale za sałaby jestem. Jakis czas temu rzucielem
palenie, przytylem 12 kg :/ Potrzebuje jakis preparacik ktory
zmniejszylbymi uciucie głodu. Staram sie biegac, zdrowo odrzywiac, ale 2
tygodnie i koniec motywacji. Co polecacie?

1. Data: 2005-06-14 23:29:22

Temat: Re: Odchudzanie
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"crop" wrote in message news:d8nn05$aoo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
| zmniejszylbymi uciucie głodu. Staram sie biegac, zdrowo odrzywiac, ale 2
| tygodnie i koniec motywacji. Co polecacie?

1. Grupę pl.misc.dieta, jako że tu jest to NTG.
2. Dość brutalną dietę ŻP ;)
3. Skakankę i brzuszki, a najlepiej porządną siłownię z dobrymi
instruktorami.
4. Basen.

Powodzenia :)
Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-06-15 07:28:08

Temat: Re: Odchudzanie [NTG]
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena <b...@s...pw.edu.pl> napisał(a):

> [...]
> 2. Dość brutalną dietę ŻP ;)
> 3. Skakankę i brzuszki, a najlepiej porządną siłownię z dobrymi

zgadzam sie w calej rozciaglosci.
Poza tym, jesli chcesz szybciej zejsc z tego swiata, to jedz sobie rozne
Meridie, Adipexy, thermy pro - serducho wykonczysz, nery przestana pracowac,
wpadniesz w stany depresyjne,generalnie takie tam drobnostki.
Mozesz rowniez wydawac kase na L-karnityne, wyciagi z roznych roslin,
witaminki - to generalnie nie zaszkodzi, kwestia-czy pomoze. Tu dodatkowa
uwaga - nie wszystko, co pochodzenia roslinnego jest zdrowe, a juz koniecznie
nie wolno przekraczac zalecanych ilosci.
Mozesz tez stosowac herbatki przeczyszczajace, tylko jak Cie beda lapac w
nocy skorcze (wyplukanie mikroelementow), to tez pretensje tylko do siebie ;-
))
Troche postraszylam (mam nadzieje ;-))) - tak wiec jw - mniej zryc, ruszac
sie i cieszyc zdrowiem :))

Zdrowki
hania

1. Data: 2005-06-15 09:11:09

Od: "K P" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

crop <c...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> zmniejszylbymi uciucie głodu. Staram sie biegac, zdrowo odrzywiac, ale 2
> tygodnie i koniec motywacji. Co polecacie?
Schudłem około 10 kg w dość bezstresowy sposób w 7 tygodni. 1. duzo ruchu -
uwielbiam rower i pływanie. 2. Pilnowanie się z posiłkami - po pierwsze unikaj
bomb kalorycznych w postaci słodyczy (jak bardzo masz ochotę to zjedz
umiarkowaną ilość) oraz spożywaj kolację niezbyt obfitą nie poźniej niż o 18
godzinie. 3. Błędem jest przesadzanie z niejedzeniem - uczucie głodu które się
potem pojawi skłoni do jeszcze obfitszych posiłków - a więc zjedz coś nawet
jak nie jestes bardzo głodny. 3. Nie polecam żanych super środków ale w moim
przypadku herbatka pu-erh raczej okazała się pomocna - nie wiem czy bardziej
działała na psyche czy ciało ale generalnie ogranicza poczucie głodu. 4.
Podczas mojego odchudzania popełniałem liczne grzeszki w postaci słodyczy,
późnych kolacji, wizytach na pizzie+piwku itp. Nie stresuj się takimi
sytuacjami - jak nie będą zbyt częste nie zniweczą efektu a przecież
odchudzanie to nie sens zycia - ma służyć lepszemu samopoczuciu jak będziesz
szczuplejszy...
Powyższe u mnie pomogło więc może i u Ciebie się sprawdzi. Życzę powodzenia i
trzymam kciuki. I pamiętaj - najgorsze co możesz zrobić to wrócić do palenia...

1. Data: 2005-06-15 14:58:33

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "crop" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Porzebuje zrzucic troche brzuszka, ale cos mi nie idzie ;] Staram
> sie ograniczyc jedzenie ale za sałaby jestem.

To moze na ciebie podzialalby inny sposob? Juz od kilku osob slyszalam ze
rewelacyjne efekty daje...czeste jedzenie. Po prostu musisz jesz _nie
_rzadziej_ niz co 2.5 godziny. Nie dopuszczasz do uczucia glodu, ktore jest
zgubne. Jesz normalne sniadanie, potem co 2.5 godziny mala przekaska typu:
jablko, jakies warzywko, jogurt naturalny, potem jesz obiad, ale nie zjesz
go duzego, bo zwyczajnie nie jestes az taki glodny. Jak masz ochote na
slodkosci, to tylko po obiedzie, nigdy jako przekaska. Staraj sie pic wode a
nie Pepsi, soki i czy inne kolorowe i slodkie - bez uczucia glodu powinienes
schudnac. Od razu mowie, ze sama tego nie stosowalam, tylko slyszalam ze w
ten sposob wlasnie niektorzy pogubili troche kilogramow, ale jak dla mnie
brzmi logicznie.

almadka

1. Data: 2005-06-16 11:40:05

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jablko, jakies warzywko, jogurt naturalny, potem jesz obiad, ale nie zjesz
> go duzego, bo zwyczajnie nie jestes az taki glodny.

To jest sposób na przyspieszenie przemiany materii, więc rzeczywiście ma
prawo zadziałać. Trzeba jednak nadal pamiętać o ujemnym bilansie
kalorycznym. Czyli szamać 500 kcal mniej niż się spala w ciągu dnia i
powinno zadziałać :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]