Re: Pieni?dze w małżeństwie - czyli ...

From: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Pieni?dze w małżeństwie - czyli ...
Date: Mon, 15 Nov 2004 16:44:27 +0100
<cmta9u$smr$1@news.onet.pl> <4...@p...onet.pl>
<cn0bpk$s18$1@inews.gazeta.pl> <cn0hgf$3r8$1@atlantis.news.tpi.pl>
<9...@4...com>
<cn1olt$ag9$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@n...o2.pl>
<cn1q4p$g8r$1@atlantis.news.tpi.pl>
<4...@n...o2.pl>
<cn1si5$r6l$1@atlantis.news.tpi.pl> <4...@n...o2.pl>
<cn20hp$6a1$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@n...o2.pl>
<cn2cer$6ob$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@n...o2.pl>
<cn2dct$bhl$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@n...o2.pl>
<cn2jpa$123$1@atlantis.news.tpi.pl> <cn4teo$1j0$1@atlantis.news.tpi.pl>
<cn50ou$hdq$1@inews.gazeta.pl> <cn525g$ivv$1@nemesis.news.tpi.pl>
<cn52ii$35a$1@news.onet.pl> <cn53fs$295$1@atlantis.news.tpi.pl>
<cn5488$sab$1@news.onet.pl> <cn56jb$722$1@nemesis.news.tpi.pl>
<cn8ijo$3tm$1@nemesis.news.tpi.pl>

Kaszycha wrote:

> Ale co w zamian to Ci trudno wykrztusić.

Zakrztusiłabym się na amen. Wybacz, ale nie odpowiadam za to, że nie
umiesz -- (albo nie chcesz, nie wiem, co gorsze) -- czytać.

> A kto sugeruje?

Niejaka Kaszycha. Znasz może?
"Nie moge się oprzeć wrażeniu ( nie dotyczy to tylko Dunii), że
opisywane relacje są powierzchowne, niepełne i mało prawdziwe. Mówię, że
to tylko wrażenie. W moim życiu ostro zwalczam wszelką powierzchowność i
dlatego się odezwałam."
Ciekawe, co chciałaś zwalczyć odzywając się..? :>

> Przecież to dyskusja. To, że nie potrafisz sensownie i
> klarownie przedstawić argumentów "za" powoduje nieuzasadniony atak na na
> oponentów.

Argumentów za czym? Próbowałam Ci w kilku postach napisać, na czym
opiera się mój związek, a Ty się zacięłaś przy słowie "seks" i
powtarzałaś je w kółko z takim uporem, że przez chwilę myślałam, czy nie
masz czasem Touretta. :> Mogłabym tak gadać dalej, sił mi nie brakuje,
ale chęci owszem -- zwłaszcza przy absolutnym braku chęci zrozumienia z
Twojej strony.

> Piszę wyraźnie i dużymi literami NIKOGO NIE ZACHĘCAM DO POWIELANIA MOJEGO
> STYLU ŻYCIA!

Nie. Tylko krytykujesz inność kiedy dać Ci do tego okazję. Aluzyjnie,
żeby się potem móc schować za: "To było tylko pytanie!" (Niektórzy po
każdym zwrocie do rozmówcy: "Jezdeś gupi i masz fszy na pempku" stawiają
smiley'a, żeby móc się potem tłumaczyć, że to żart był taki, you know.)

> Bo czuję, że Karolina mocno do mnie pije. To, że pisze na czym buduję mój
> zwiążek nie jest żadna zachętą do postępowania w taki sam sposób i ja
> również nie traktuję postów kontra jako zachętę do zmiany mojego żwiązku.
> Mój wielki grzech polega na tym, że chcę zrozumiec poglądy innych ludzi
> nawet jeśli dla mnie są obce! Mea culpa!

ROTFL. Jakoś odnoszę wrażenie, że Ty nie chcesz zrozumieć, Ty chcesz
udowodnić (mi czy sobie? -- to jest pytanie.), że Twój związek jest
superduper, a ci, co żyją inaczej tkwią w związkach powierzchownych i
zakłamanych.

> Sarkazm Ci mocno nie wychodzi- musisz sporo poćwiczyć. Jednak jeśli sama
> uważasz swój związek za płytki to juz rozumiem tok tej dyskusji. Nie masz po
> prostu odwagi powiedzieć- tak, mój związek opiera się na seksie i jestem
> bardzo szczęśliwa. Na tę chwilę nic mi więcej nie potrzeba!

Mam kłamać, żeby to pasowało do Twojej wizji? "A może to Twój związek
jest głupi, płytki, oparty tylko na parzeniu herbaty i pamiętaniu, kto
nie lubi majonezu? Może masz z mężem wspólne konto, bo poza nim nic Was
nie łączy? No nie bój się, przyznaj się, to dam Ci spokój!" -- w ten
sposób chcesz prowadzić dyskusję?! W ogóle nazywasz to dyskusją?
Zmęczenie oponenta do tego stopnia, żeby przyznał się do tego, co chcesz
od niego usłyszeć -- to w Twoim wykonaniu "próba zrozumienia"? Musisz w
takim razie sporo poćwiczyć, byle nie na mnie, bo TŻ kask gdzieś
schował. :>
Kaszycha -- basta już, bo zaczynasz przeginać.

Pozdrawiam,
Karola