Re: Pieni?dze w małżeństwie - czyli ...

From: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Pieni?dze w małżeństwie - czyli ...
Date: Mon, 15 Nov 2004 16:52:56 +0100
<cmt670$6qv$1@news.onet.pl> <cmt830$qki$1@inews.gazeta.pl>
<cmta9u$smr$1@news.onet.pl> <4...@p...onet.pl>
<cn0bpk$s18$1@inews.gazeta.pl> <cn0hgf$3r8$1@atlantis.news.tpi.pl>
<9...@4...com>
<cn1olt$ag9$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@n...o2.pl>
<cn1q4p$g8r$1@atlantis.news.tpi.pl>
<4...@n...o2.pl>
<cn1si5$r6l$1@atlantis.news.tpi.pl> <4...@n...o2.pl>
<cn20hp$6a1$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@n...o2.pl>
<cn2cer$6ob$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@n...o2.pl>
<cn2dct$bhl$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@n...o2.pl>
<cn2jpa$123$1@atlantis.news.tpi.pl> <cn4teo$1j0$1@atlantis.news.tpi.pl>
<cn50ou$hdq$1@inews.gazeta.pl> <cn525g$ivv$1@nemesis.news.tpi.pl>
<cn9qcm$fqo$1@inews.gazeta.pl>

Sowa wrote:

> Karolino, ja nigdzie nie napisałam, że masz zacząć studiować zainteresowania
> swojego TZa i kompletnie nie wiem czemu tak właśnie chcesz odczytywać moje
> zapytanie. Swoją droga to tez całkiem ciekawe.

Mnie zaś interesuje, skąd masz ten "brak zainteresowania stron dla tego
co ów ukochany lubi/nie lubi, co go cieszy/nie cieszy, co interesuje/nie
interesuje" w moim związku. Mniemam, że wywnioskowałaś to na podstawie
tego postu: <cn2p0c$he$1@nemesis.news.tpi.pl> -- ale w nim było tylko o
braku zainteresowania _zakupami_, nespa?

> Napisałam: "jak owa miłość się objawia, skoro brak zainteresowania stron dla
> tego co ów ukochany lubi/nie lubi, co go cieszy/nie cieszy, co
> interesuje/nie interesuje."
> Piszę o zainteresowaniu się sprawami kochanej osoby a nie o praktykowaniu
> tych samych zainteresowań.
> To spora różnica.

Uhm. Dlatego pytam wprost -- skąd wniosek, że nie interesuję się np.
fotografiami TŻ? Że nie komentuję jego galerii, nie dopinguję do
rozwijania umiejętności, nie uczę, jak posługiwać się fotoszopem..? Bo
jeśli ten wniosek wywiodłaś z tego, że nie obchodzi mnie, jaki znowu
filtr czy memory sticka sobie kupił, to chyba sama rozumiesz, że pytanie
było mocno na wyrost?

Pozdrawiam,
Karola