Pieniądze są w życiu najważniejsze...

271. Data: 2009-12-26 14:41:02

Temat: Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Dec 2009 00:48:55 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> [...]
>
> 3. Bez względu na to jakie ktoś posiada umiejętności, są one warte
> tyle, ile ktoś chce za to zapłacić, a korzysta się z tych, które są na
> odpowiednim stanowisku potrzebne
>
> I tyle...

> Kręcenia filmu część dalsza...
>
> Problem w tym, że zupełnie bezinteresownie wylałaś bogu ducha winnej
> dziewczynie kubeł pomyj własnych stereotypów i zawiści i to bez
> możliwości obrony, podnosząc sobie i swoim córkom samoocenę (ale tylko
> w twoich oczach).
>
> Może napiszmy do tej dziewczyny, jak proponuje Paulinka, żeby miała

Napisz, skoro masz motywacje. Mnie było potrzebne tylko jej CV jako
przykład CV osoby, wktóra NIE MA kwalifikacji na stanoiwisko, które
zajmuje. Ale moze Ciebie przekona, mnie nie.
--

Ikselka.

272. Data: 2009-12-26 14:58:57

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ekati" <f...@o...pl>
m.googlegroups.com...
> [...]
d.googlegroups.com...

> EKATI na ekranie jest, i EKATI na ekranie istnieje,
> jestes tego świadom,że EKATI jest prawdą? :)
> _________________
> prawdziwa choć ekati ;)

Napis Asheri na ekranie BYŁ, ale już nie ma
Napis Asheri istniał i istnieje w pamięci:
nie ma - a istnieje
Jaka jest różnica pomiędzy BYĆ, a ISTNIEĆ? :-)
Edi

273. Data: 2009-12-26 15:23:21

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Gru, 15:58, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]
> Napis Asheri istniał i istnieje w pamięci:
> nie ma - a istnieje
> Jaka jest różnica pomiędzy BYĆ, a ISTNIEĆ? :-)

Hmm
Napis bluzgacz na ekranie BYŁ, ale już nie ma
Napis bluzgacz istniał i istnieje w pamięci:
nie ma - a istnieje
Taka jest różnica pomiędzy BYĆ, a ISTNIEĆ ;)
Możemy tak wszystkich wymienić, ważnych i nie istotnych
ja mam czas - dużo czasu :)
____
ekati
()^^^()
( '(;)' )
)=(,,)=(,,)]]]]]]]]>------- .
(```),,,(```) .
.
Co widzisz? ;))
Tylko nie pisz,ze misze z karabinem ;D

274. Data: 2009-12-26 15:55:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ekati" <f...@o...pl>
n.googlegroups.com...
> [...]

> nie ma - a istnieje
> Taka jest różnica pomiędzy BYĆ, a ISTNIEĆ ;)
> Możemy tak wszystkich wymienić, ważnych i nie istotnych

Gdzie jest to co JEST
a gdzie zachodzi ISTNIEJE? :-)

> ()^^^()
> ( '(;)' )
> )=(,,)=(,,)]]]]]]]]>------- .
> (```),,,(```) .
> .
> Co widzisz? ;))
> Tylko nie pisz,ze misze z karabinem ;D

Widzę droga Siostro to co JEST:
znaczki-robaczki na ekranie przypominające siedzącego misia,
trzymającego w obu łapkach strzykawkę.
Oczywiście to co JEST na ekranie każdy widzi.
To co ISTNIEJE w mojej wyobraźni postrzegam tylko ja. :))
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

275. Data: 2009-12-26 17:42:34

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Gru, 16:55, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> "Ekati" <f...@o...pl>news:28aa2c04-5899-42e8-be80-1fbee798c
2...@e...googlegroups.com...

yqd.googlegroups.com...

> Gdzie jest to co JEST
> a gdzie zachodzi ISTNIEJE? :-)

No zadręczy mnie na śmierć ten starzec;)
Ale nic straconego, pojutrze koniec
"dni spokojnych" a początek "mój drogi" - bój sie ;)))

> Widz droga Siostro to co JEST:
> znaczki-robaczki na ekranie przypominaj ce siedz cego misia,
> trzymaj cego w obu apkach strzykawk .

Kiedy ostatnio dostałes pożądny zastrzyk... metafizyki? ;)

> Oczywi cie to co JEST na ekranie kazdy widzi.
> To co ISTNIEJE w mojej wyobrazni postrzegam tylko ja. :))

Fiuu, to całe szczęście ;)
____
ekati @>-->-->---

276. Data: 2009-12-26 17:57:17

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ekati" <f...@o...pl>
n.googlegroups.com...

> No zadręczy mnie na śmierć ten starzec;)

haha.
Nie wiesz babciu, więc piszczysz jak myszka ;D

> Ale nic straconego, pojutrze koniec
> "dni spokojnych" a początek "mój drogi" - bój sie ;)))

Obiecanki - cacanki.
Znasz to "o krowie co dużo ryczy" ;)

> Kiedy ostatnio dostałes pożądny zastrzyk... metafizyki? ;)

Doustny czy dożylny? 8-)

> Fiuu, to całe szczęście ;)

Fiuu to onomatopeja. Napisałaś "Fiuu" po polsku czy angielsku? ;D

277. Data: 2009-12-26 19:33:00

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Gru, 18:57, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:

> haha.
> Nie wiesz babciu, więc piszczysz jak myszka ;D

Myszka to mi sie kojarzy z szarością...a jeśli
szarość to takie powiedzonko.
Wiesz czym się różni wróbelek od zwłaszcza?
Wróbelek jest szary, a zwłaszcza na pysku ;D
Ty jesteś szary, znaczy szpakowaty, a ja...mam
włosy pomalowane jak każdy,kto nie potrafi się
starzeć sie z godnością ;)))

> Obiecanki - cacanki.
> Znasz to "o krowie co dużo ryczy" ;)

:) znam, wymyślił ją zapewne sfrustrowany impotent ;)

> Doustny czy dożylny? 8-)

No coś podobnego ;D
Znam tylko dożylny i domięśniowy, może
być też doraźnie domięśniowy np wprost do serca :)
Ostatni zastrzyk(dm) zrobiony przeze mnie odbył się...
uchuchu z 6lat temu,wiec nie proponuje bo moge
uszkodzić ;D

> Fiuu to onomatopeja. Napisa a "Fiuu" po polsku czy angielsku? ;D

To było po fiuumolsku ;)
_____
ekati @>-->-->---

278. Data: 2009-12-26 20:17:51

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ekati" <f...@o...pl>
.googlegroups.com...

> [...]
> Wróbelek jest szary, a zwłaszcza na pysku ;D
> Ty jesteś szary, znaczy szpakowaty, a ja...mam
> włosy pomalowane jak każdy,kto nie potrafi się

"Szara myszka" to taka żabka, która przeobraża się
w królewnę, gdy zawirowanie zabełta cichą wodę
aż brzegi rwie. hłe hłe

> :) znam, wymyślił ją zapewne sfrustrowany impotent ;)

A mnie się zdawało, że to "średnia statystyczna" - chech ;)

> [...]
> Ostatni zastrzyk(dm) zrobiony przeze mnie odbył się...
> uchuchu z 6lat temu,wiec nie proponuje bo moge

Z tym doustnym zastrzykiem metafizyki coś chyba przegiąłem...
...ale metafizyka jest zdaje się odustna ;D

A ten zastrzyk w serce to musi być w realu traumatyczne przeżycie.

> To było po fiuumolsku ;)
> _____
> ekati @>-->-->---

To ja po tirlitirlitiulsku zdjąłem crosspost bo na psf nikt oprócz mnie
nie zna fiuumolskiego. ;D

279. Data: 2009-12-26 20:20:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Masz na myśli siebie?
> Ależ w Twoim przypadku nie mam wątpliwości, że gdybyś był panem Prezesem,
> to z biegu, bez czytania CV, odwaliłbyś 40 osób biegle władających trzema
> językami zachodnimi plus mandaryńskim oraz po dwuletnich praktykach w
> najlepszych biurach Europy, a zatrudnił tę panią.

Zatrudniłby mnie! Powody? Nie znam trzech języków zachodnich, nawet też
mandaryńskiego, nie mam dwuletniej praktyki. Za to ładnie się uśmiecham,
umiem zagotować wodę w czajniku. A przede wszystkim: jestem siostrą!

> PS. Ciekawa jestem reakcji Twojej Żony na to, gdyby ona oczywiscie miała
> wgląd w te wszystkie odrzucone CV oraz CV ślicznej pani :-)

Do żony też się ładnie uśmiecham.

Qra
BTW ta dwudniowa ilość postów jest potężnym dowodem na postępującą
rodzinność świąt

280. Data: 2009-12-26 20:56:40

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Cóż Ci mogę poradzić? Może po prostu za mało się starasz?

Z całą pewnością. Nie dajesz mi motywacji.

--
***Wesołych Świąt***
michał

Choinkowo :-)