Pierakniki Bosch - jakość

1. Data: 2007-11-23 17:10:58

Temat: Pierakniki Bosch - jakość
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zamierzam kupić piekarnik Bosch HBN 43W350 i płytę gazową tej samej firmy.
Generalnie Bosch ma dobrą renomę i powszechnie jest uważany za bardzo dobry.
Ale wczoraj słyszałem opinię od stolarza robiącego meble kuchenne, że
ostatnimi czasy piekarniki i płyty Bosch'a są bardzo awaryjne i słabej
jakości (częste uszkodzenia programatorów, prowadnic, zabezpieczeń p.
wybuchowych). Generalnie mocno odradzał.

Czy ktoś z Szanownych grupowiczów użytkuje ww. lub podobny piekarnik lub
płytę gazową Bosch'a? Jakie są spostrzeżenia, uwagi itp?
Czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć powyższej opinii?

pozd. Darek

2. Data: 2007-11-23 17:20:41

Temat: Re: Pierakniki Bosch - jakość
Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciupa" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> płytę gazową Bosch'a? Jakie są spostrzeżenia, uwagi itp?
> Czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć powyższej opinii?

Ja też ostatnio przeżywałam ten dylemat - co wybrać, jaką firmę. Po selekcji
zostały na placu boju dwie firmy - Bosch i Gorenje. Jednak po długich
analizach i wypytywaniach w sklepach i na na różnych forach zdecydowałam się
na zakup piekarnika firmy Gorenje model B9010E (tu link do opisu
http://www.gorenje.pl/9532?aid=10105) i jestem bardzo zadowolona. Jak
narazie przynjamniej, a ma go już (aż) dwa tygodnie, ale uzywam bardzo
intensywnie. Cena z linka zupełnie nie odpowiada cenom sklepowym:)
Mam nadzieję, że trochę pomogłam
pozdrawiam awujotka

3. Data: 2007-11-23 17:30:40

Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AWJ" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja też ostatnio przeżywałam ten dylemat - co wybrać, jaką firmę. Po
> selekcji zostały na placu boju dwie firmy - Bosch i Gorenje.
A Electrolux? Co z nim było nie tak ?

4. Data: 2007-11-23 17:40:17

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
wiadomości news:fi72k5$qkc$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "AWJ" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> A Electrolux? Co z nim było nie tak ?
Nie brałam piekarników tej firmy pod uwage, po mi nie odpowiadał ich
design:P

5. Data: 2007-11-23 17:43:25

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> narazie przynjamniej, a ma go już (aż) dwa tygodnie, ale uzywam bardzo
> intensywnie. Cena z linka zupełnie nie odpowiada cenom sklepowym:)

A czy mogłabyś napisać dokładnie czego się dowiedziałaś o tych produktach
(jakie były za i przeciw, opnie itd.) i dlaczego wybrałaś akurat Gorenje?

pozd. Darek

6. Data: 2007-11-23 18:04:21

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy mogłabyś napisać dokładnie czego się dowiedziałaś o tych produktach
> (jakie były za i przeciw, opnie itd.) i dlaczego wybrałaś akurat Gorenje?
>
> pozd. Darek
W sumie to tak:
- electrolux odpadł - bo nie podobał mi sie design;
- whirpool - mam uraz do tej firmy i nic co wyprodukuje nie biore pod uwagę;
- amica - miałam do tej pory (8 lat) i własnie ten piekarnik był powodem
mojej frustracji i postanowiłam go wyrzucić:);
- mastercook - sprzedawcy mówili, żeby nie brac, bo awaryjny;
- bosch, siemens - zachwalane przez jednych, ganione przez drugich - że
sporo awarii - wszystko zależy od modelu (sama mam płytę gazową 5-palnikową
siemensa - jestem baaardzo zadowolona i zmywarkę Bocha - nie ma sobie
równych:);
- gorenje - powiedziano mi w różnych sklepach, że piekarniki własciwie
bezawaryjne, no i design mi podpasował:), poza tym zależało mi na
elektronicznym ustawianiu temepratury i takowym jej wyswietlaczu, przy kazji
cena nie odstraszała za wielośc funkcji:) i dlatego padło na ten własnie
model.

7. Data: 2007-11-23 18:35:35

Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie brałam piekarników tej firmy pod uwage, po mi nie odpowiadał ich
> design:P

he, he - kolejny przyklad, ze gusta nie podlegaja ocenom :-)
My bowiem wlasnie wybralismy miesiac temy caly sprzet electroluxa, m.in. ze
wzgledu na fajny desin (oczywiscie jakosc-marka taz miala znaczenie).

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
Aktualnie 10 357 zdjęc z 18 krajów.

8. Data: 2007-11-23 19:33:32

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie to tak:
> - electrolux odpadł - bo nie podobał mi sie design;
hmmm
> - whirpool - mam uraz do tej firmy i nic co wyprodukuje nie biore pod uwagę;
Bo to dolna półka jest
> - amica - miałam do tej pory (8 lat) i własnie ten piekarnik był powodem mojej
> frustracji i postanowiłam go wyrzucić:);
Amica? Nie, dziękuję.
> - mastercook - sprzedawcy mówili, żeby nie brac, bo awaryjny;
A nie wiem :)
> [...]
> awarii - wszystko zależy od modelu (sama mam płytę gazową 5-palnikową
> siemensa - jestem baaardzo zadowolona i zmywarkę Bocha - nie ma sobie
Bosch - Siemens to ta sama firma. Solidna, ale jak się popsuje, to sporo
kosztuje naprawa

> - gorenje -
Jak wypadało cenowo na tle Boscha i Electroluxa

9. Data: 2007-11-23 20:35:10

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wypadało cenowo na tle Boscha i Electroluxa
Gorenje wyszło trochę drożej od Boscha, bo ja brałam pod uwagę inny model
boschowski, który kosztował ok. 1400 (modelu teraz nie pamietam), natomiast
moje Gorenje kosztowało 1999 w Saturnie. W sklepach internetowych nie było
dużej różnicy (ok. 50 zł), i trzeba było czekac kilka dni na dostawę, a ja
potrzeboałam od reki. i Tak jak mówiłam, Elektrolux nie wchodził u mnie w
grę, więc cen nie znam.
awujotka
przepraszam za szybki ruch ręką i poszło na priva:)

10. Data: 2007-11-23 20:36:51

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

> przepraszam za szybki ruch ręką i poszło na priva:)
Czyli na Berdyczów :)

ekspres cisnieniowy
Problem ze znalezieniem...
mocowanie frontu do zmywarki whirpool - gdzie kupić
Lekki OT - Przeksztalcenie mieszkania na odrebna wlasnosc
akustyka mieszkania