Pierogi

1. Data: 2000-10-19 06:59:19

Temat: Re: Pierogi
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@m...com> wrote in message news:8sngj6$f3j$1@nnrp1.deja.com...
> Jakie nadzienie maja Wasze ulubione pierogi?
> Moje to ruskie.

A ja kolduny w rosole:)))

Jola

1. Data: 2000-10-19 19:04:13

Temat: Pierogi
Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

Jakie nadzienie maja Wasze ulubione pierogi?
Moje to ruskie.

pozdrawiam
sezal

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-10-19 21:39:52

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie nadzienie maja Wasze ulubione pierogi?
> Moje to ruskie.
Ja prepadam za ruskimi a za pirogi z kapusta z grzybami oddam zycie
pablo

1. Data: 2000-10-19 23:25:29

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pablo" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> Ja prepadam za ruskimi a za pirogi z kapusta z grzybami oddam zycie
> pablo

z tego wszystkiego pozjadalem literki
nie moge czytac listy bez wczesniejszego zaspokojenia zoladka

pablo

1. Data: 2000-10-20 02:35:49

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

s...@m...com wrote:

>Jakie nadzienie maja Wasze ulubione pierogi?
>Moje to ruskie.

Pierogi jak pierogi. Ja tam uwielbiam uszka! Z reszta co roku je robie i co
roku jest mi malo mimo, ze 5l karnek farszu z prawdziwkow zawsze
przygotowuje. Niestety nie ma kto lepic takiej ilosci :-( No ale farsz
potem caly rok sluzy np. jako dodatek do zrazow :-))) albo do poledwicy w
ciescie :-)

Lechu

--
_ _
|_____\___|\___|_| |_|\__,_| ICQ UIN: 59825820

1. Data: 2000-10-20 07:45:16

Od: "Szczep/AN\\" <k...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości
> Jakie nadzienie maja Wasze ulubione pierogi?
> Moje to ruskie.

Lubię wszystkie, ale chyba na pierwszym miejscu są pierogi z płuckami.

Szczepan

1. Data: 2000-10-20 07:55:19

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8sngj6$f3j$...@n...deja.com...
> Jakie nadzienie maja Wasze ulubione pierogi?
> Moje to ruskie.

A ja lubie wszystkie, tylko nie ruskie...

Jader

1. Data: 2000-10-20 12:38:23

Temat: Odp: Pierogi
Od: "SEB" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uwielbiam wszystkie i po waszych postach grzeję do domu,
bo mnie ssać zaczęło. Ale jak by się zastanowić, to ruskie z
przysmażonym boczusiem, kiełbaską i cebulką są najlepsze. Aa
jjaaajjaaajjjaaj jak ssie okropnie.

Sebastian 'SEB' Milej
s...@k...net.pl

1. Data: 2000-10-20 12:50:57

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Tez pierozki z kapustka i grzybkami, a ponadto z czeresniami, jagodami lub
truskawkami. Uwielbiam je na slodko, ze smietana i cukrem!
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-10-20 14:14:04

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@m...com napisał(a) w wiadomości: <8sngj6$f3j$1@nnrp1.deja.com>...
>Jakie nadzienie maja Wasze ulubione pierogi?
>Moje to ruskie.

MOje to z nadzieniem miesno-kapuscianym mniam mniam i jeszcze jak sie je
potem podsmarzy .. marzenie
BB

Re: Placki ziemniaczane
Parapetowa
piersi kurczaczne w.....
Gulasz z indyka
Jak wczoraj ugotowałam pyszną zupę rybną...