Pierogi ruskie zagranica

1. Data: 2004-07-27 20:40:17

Temat: Pierogi ruskie zagranica
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Odkrylam jak zrobic nadzienie do pierogow ruskich w zacofanych krajach
(Europa Zachodnia, Stany, Afryka Poludniowa, Nowa Zelandia itp.) w
ktorych nie ma twarogu. W 15 minut maksimum.

Ewcia,
napasiona

--
Niesz

1. Data: 2004-07-27 20:47:27

Temat: Re: Pierogi ruskie zagranica
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>
> Czesc
>
> Odkrylam jak zrobic nadzienie do pierogow ruskich w zacofanych krajach
> (Europa Zachodnia, Stany, Afryka Poludniowa, Nowa Zelandia itp.) w
> ktorych nie ma twarogu. W 15 minut maksimum.

Rozumiem, ze nie podajesz przepisu bo czekasz na patent?
:-(
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-07-27 21:38:03

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 27 juillet 2004 ŕ 22:47:27, JerzyN a écrit :

> Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>

> Rozumiem, ze nie podajesz przepisu bo czekasz na patent?
> :-(

Czekam na wiwaty tlumu :)

Ewcia

ps. ciebie to nie dotyczy, masz trwaly dostep do twarogu :D

--
Niesz

1. Data: 2004-07-27 21:42:54

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):

> Czekam na wiwaty tlumu :)

Witat, wiwat! Proszę o przepis. Ozłocę min ciocię z Paryża, która
ostatnie pierogi jadła podczas wizyty u nas (w Warszawie).

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

1. Data: 2004-07-27 21:58:31

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 27 juillet 2004 ŕ 23:42:54, Claygirl a écrit :

> Witat, wiwat! Proszę o przepis. Ozłocę min ciocię z Paryża, która
> ostatnie pierogi jadła podczas wizyty u nas (w Warszawie).

No to chlup !
(w ten glupi dziub)

Pol kilo "mokrego" sera (tego niby "serka homo") + paczuszka purée
proszku (125 g). Wymieszac, poczekac 5 minut... wrobic szklanke mleka.

Usmazyc na zloto dwie duze cebule drobno pokrojone... wrobic takoz.
Nastepnie pieprzu i soli w ilosciach odpowiednich.

Nadziewac tym pierogi, albo nalesniki.
Kloups.

--
Euklides

1. Data: 2004-07-27 22:57:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Odkrylam jak zrobic nadzienie do pierogow ruskich w zacofanych krajach
> (Europa Zachodnia, Stany, Afryka Poludniowa, Nowa Zelandia itp.) w
> ktorych nie ma twarogu. W 15 minut maksimum.

w Stanach to sa pierogi ruskie! :)))

iwon(k)a, ktora wlasnie kupila polski ser bialy
polstlusty, ktorego tu na oczy nie widziala od 6 lat!!!
i juz pol skonsumowala.:)))

1. Data: 2004-07-27 23:39:27

Od: "eM eL" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon\(k\)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):
> w Stanach to sa pierogi ruskie! :)))

Racja - tyz znam pare miejsc :-)))

A tu (Maryland, Virginia, D.C.) sprzedaja znakomite pol-mrozone pierogi
ruskie w normalnych supermarketach. Z kapusta tyz, tylko ze te to smakuja
jak z baru mlecznego za komuny ale ruskie sa wysmienite.

Twarog jest wszedzie. Na pewno w USA a kupowalem juz w dziwnych miejscach
na tym swiecie (Tegucigalpa w Hondurasie na ten przyklad) a nawet w Paryzu :-
)))

Nota bene mozna zrobic "polski" twarog poprzez wrzucenie "cottage cheese" do
worka serowego aby obciekl i przylozenie calosci plaskim kamieniem aby
stwardnial. Polak potrafi :-)))

1. Data: 2004-07-27 23:54:47

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 28 juillet 2004 ŕ 01:39:27, eM eL a écrit :

> Twarog jest wszedzie. Na pewno w USA a kupowalem juz w dziwnych miejscach
> na tym swiecie (Tegucigalpa w Hondurasie na ten przyklad) a nawet w Paryzu :-
> )))

Gdzie, gdzie ?

Ewcia

ps. Paryz nie jest "dziwnym miejscem"...
:)

--
Niesz

1. Data: 2004-07-28 01:25:39

Od: "eM eL" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> napisał(a):

> Gdzie, gdzie ?

W Ronalbie nie sprzedaja? A w Artpo?
A jeszcze jest sklepik w niedziele przy kosciele na rue St. Honore ? Ci
sami ludzie prowadzili jeszcze inny polski sklep pod ta sama nazwa (jakis
polski krol czy cus takiego - wylecialo mi z glowy.)

No i "u ruskich", "u arabow", itp. mniejszosci narodowych i religijnych,
oczywiscie...Twarogi jak malowane :-)))

Jak mnie chcica napadnie na cus polskiego w nieznanym miescie/kraju to
zwykle zasiegam jezyka w polskim kosciele, konwencie czy u jakichs
misjonarzy. Jakze inaczej znalazlbym niemieckie delikatesy sprzedajace
kapuste kiszona i makowce w Hondurasie..? :-)))

1. Data: 2004-07-28 06:28:54

Od: Boguslaw kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Pol kilo "mokrego" sera (tego niby "serka homo") + paczuszka purée
> proszku (125 g). Wymieszac, poczekac 5 minut... wrobic szklanke mleka.

To musi byc okropne. Nie lepiej zrobic sobie twarog samemu?
Odstawic mleko zeby skwasnialo, potem lekko podgrzac,
a jak sie zetnie przecedzic i odcisnac w plociennym woreczku.
To naprawde niewiele pracy. Mozesz miec co najwyzej klopoty z kupieniem
mleka, ktore zechce sie ukwasic.

BK

Wino malinowe - przepis
buraczki do słoików