Pierwsza klasa

1. Data: 2005-08-30 11:30:26

Temat: Pierwsza klasa
Od: "GochaBielsko" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy przeprowadzić z dzieciakami rozmowę przed rozpoczęciem pierwszej klasy?
A jak tak to co im powiedzieć?

Pozdrowienia
Gocha

2. Data: 2005-08-30 12:44:14

Temat: Re: Pierwsza klasa
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy przeprowadzić z dzieciakami rozmowę przed rozpoczęciem pierwszej klasy?

IMO rozmowę z dzieciakami trzeba przeprowadzać codziennie a niekiedy
i kilka razy dziennie :))
"Rozmowę przeprowadzać" to znaczy, mam nadzieję, po prostu
porozmawiać? :))
--
Jacek

3. Data: 2005-08-30 14:34:20

Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

GochaBielsko napisał(a):
> Czy przeprowadzić z dzieciakami rozmowę przed rozpoczęciem pierwszej klasy?
> A jak tak to co im powiedzieć?

Po prostu powiedzieć im, że idą do szkoły, że będzie fajnie, że poznają
nowych kolegów itd.
Tylko nie mów im tego 1 września, o szkole wypadałoby powiedziec już z 2
tygodnie temu:P

--
Proximus

4. Data: 2005-08-30 18:59:16

Od: "arti" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozmowa to sie dobrze nadaje w domu publicznym jako gra wstępna, to wszystko
zależy od siły osobowości twojej i twojego męża. jeżeli nie jestescie
neurotykami to dziecko szybko zaadaptuje sie :))

5. Data: 2005-08-30 20:06:53

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy przeprowadzić z dzieciakami rozmowę przed rozpoczęciem pierwszej
> klasy?

Czy Twoje dziecko jeszcze nie wie, że idzie do szkoły???

Z tego co pamiętam, to ze mną nikt takiej rozmowy nie przeprowadzał,
wszystko było oczywiste... przedszkole, a potem do szkoły.
Zakładam, że to dziecko już wie... Może zapytaj czy się cieszy, co wie o
szkole, a czego jest ciekawe itd... Może to je ośmieli do zadawania pytań, a
dalej to już samo poleci...

No chyba, że jesteś nauczycielką i chodzi Ci o wychowanków... Ale
nauczycieli chyba uczą takich rzeczy...

Pozdrawiam,
MAG

6. Data: 2005-08-30 20:28:29

Od: Marccel <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MAG wrote:

> Czy Twoje dziecko jeszcze nie wie, że idzie do szkoły???

hehe, dobre - jak sie ma blizniaki, to juz nie ma konieczności
rozmawiania z nimi, bo se gaworzą między sobą ;)

> [...]
> No chyba, że jesteś nauczycielką i chodzi Ci o wychowanków... Ale
> nauczycieli chyba uczą takich rzeczy...

no nie wiem.. ze szkoły to pamiętam głownie, żeby nie rozmawiac na
lekcjach. A z nauczecialami nie dawało się to nawet na przerwach.

czy znacie jakies spoleczenstwo...
Wprowadzenie do neuronauk - jaki podręcznik najlepszy?
O zadawaniu pytań
Konto
strach przed psami (dziecko 9lat)