Konto

1. Data: 2005-08-29 13:48:15

Temat: Konto
Od: "Ewa" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można się wściec przy zakładaniu konta????

Kasiek!

2. Data: 2005-08-29 14:04:26

Temat: Re: Konto
Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy można się wściec przy zakładaniu konta????

Wszystko zależy od rodzaju konta. Czy ma to być konto bankowe? Czy może
konto pocztowo-internetowe? Postaraj się sprecyzować, bo bez tego trudno mi
będzie udzielić jednoznacznej odpowiedzi.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Ogryzek

(Jeśli chcesz do mnie napisać- usuń z adresu "VeryBig")

3. Data: 2005-08-29 18:47:13

Od: red <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Ogryzek wrote:
> Wszystko zależy od rodzaju konta. Czy ma to być konto bankowe? Czy może
> konto pocztowo-internetowe? Postaraj się sprecyzować, bo bez tego trudno mi
> będzie udzielić jednoznacznej odpowiedzi.

Jakie to ma znaczenie? Przy kazdym mozna sie wsciec :)

--
_red ____ _ ____ ____ __ _

4. Data: 2005-08-29 19:04:23

Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

red napisał(a):
> Jakie to ma znaczenie? Przy kazdym mozna sie wsciec :)

Dlaczego? Wściekłaś się zakładajac jakieś konto, ale nie piszesz z
jakiego powodu.
Ja nie umiem sobie wyobrazić wściekania się przy zakładaniu konta
e-mailowego...

Proximus

5. Data: 2005-08-29 19:43:07

Od: red <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Proximus wrote:
> Ja nie umiem sobie wyobrazić wściekania się przy zakładaniu konta
> e-mailowego...

Jak mam zajety moj ulubiony login i domena jest fajna, to mozna sie wsciec.

--
_red ____ _ ____ ____ __ _

6. Data: 2005-08-29 20:40:21

Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

red napisał(a):
> Jak mam zajety moj ulubiony login i domena jest fajna, to mozna sie wsciec.

Jak mój login jest zajęty, to zawsze mogę poszukać innej fajnej domeny.
Ewentualnie zarejestrować sobie fajną domenę i postawić serwer i
zarabiać na tym pieniądze...
Albo zamiast loginu - nick wpisac nickxx
gdzie xx to rok urodzenia:)

--
Proximus

7. Data: 2005-08-30 09:32:15

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy można się wściec przy zakładaniu konta????

Skłonność do wściekłości w większej mierze znajduje się we wściekającym się,
a nie w przedmiocie wściekłości. To znaczy, że wściec się można w każdych
okolicznościach.

> Kasiek!

A może to związane z kłopotami z identyfikacją... ;-) Kasia, Ewa...

Pozdrawiam,
MAG

8. Data: 2005-08-30 12:08:36

Od: red <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Proximus wrote:
> Jak mój login jest zajęty, to zawsze mogę poszukać innej fajnej domeny.

Ale sa domeny zajebiscie fajne i czlowiek nie chce innej :)

> Ewentualnie zarejestrować sobie fajną domenę i postawić serwer i
> zarabiać na tym pieniądze...

Taniutkie wyjscie, nie ma co...

> Albo zamiast loginu - nick wpisac nickxx
> gdzie xx to rok urodzenia:)

Tylko to juz tandeta jest :)

--
_red ____ _ ____ ____ __ _

9. Data: 2005-08-30 14:32:38

Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

red napisał(a):

> Ale sa domeny zajebiscie fajne i czlowiek nie chce innej :)

Czasami musimy pogodzić się z tym, że nie mamy tego co chcemy.

> Taniutkie wyjscie, nie ma co...

To tylko propozycja :)

> Tylko to juz tandeta jest :)

E tam tandeta, proponuję alternatywne rozwiązanie.

--
Proximus

10. Data: 2005-08-30 14:39:03

Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <N...@p...onet.pl> napisał(a):
> Czy można się wściec przy zakładaniu konta????

czy chodzi może o wspólny kont?
to można

Cimoszenie: Skłonnośc do pomyłek; gmatwanie, mataczenie, pokrętny sposób tłumaczenia.

strach przed psami (dziecko 9lat)
psychologia pracy czy kliniczna?
psp-parkiet
prawo jazdy...
Diabły i Anioły, czyli garść słów o demonologii stosowanej