Konto

11. Data: 2005-08-30 15:38:15

Temat: Re: Konto
Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy można się wściec przy zakładaniu konta????

Ja sie wscieklem przy zakladaniu konta w mBanku ;-)
W pazdzierniku wypelnilem formularz, ale nie przyslali mi papierow.
Potem odpuscilem sobie mBank.. az do Czerwca ;-)
W czerwcu wypelnilem wniosek ponownie, dostalem telefon, ze moje konto
juz istnieje [ od pazdziernika.. ] tylko, ze jest nieaktywowane - i
przysla mi ten pakiet aktywacyjny teraz.. dostalem pakiet, podpisalem
umowe, umowe odeslalem.. i okazalo sie, ze moj podpis jest zly..
dostalem kolejna kopie, wyslalem.. podpis znow byl zamazany.. ;-) i tak
trzy razy.. potem dostalem kody aktywacyjne i inne duperele.. ale calosc
trwala ponad poltora miesiaca ;-) I jak tu sie nie wsciec? ;-)

--
Pozdrawiam lub tez nie...
Piotr 'Zenobius' Baranowski

12. Data: 2005-08-30 15:40:59

Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasami musimy pogodzić się z tym, że nie mamy tego co chcemy.

Owszem, ale mozemy sie przy tym niezle wsciec ;-)

> To tylko propozycja :)

Nie takie drogie.. 100zl+vat/rok + domena [ .pl tez ~100/rok, .com
29/rok ;-) ]

> E tam tandeta, proponuję alternatywne rozwiązanie.

Tandetne alternatywne rozwiazanie ;-)

--
Pozdrawiam lub tez nie...
Piotr 'Zenobius' Baranowski

13. Data: 2005-08-30 19:09:44

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" news:dev3mq$c13$1@news.onet.pl

> Czy można się wściec przy zakładaniu konta????

Od razu widać, że typowa kobieta to pisała.........
Tradycyjnie brak konkretów i tradycyjnie wkurza się o byle bzdurę.
O ile życie jest prostsze gdy spotykamy w życiu kobietę konkretną, rzeczową
i zdyscyplinowaną jak żołnierz.
A tak to mamy to co powyżej.
Żałosny obraz roztrzepanej kobiety.

14. Data: 2005-08-30 21:50:51

Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr 'Zenobius' Baranowski napisał(a):

> Owszem, ale mozemy sie przy tym niezle wsciec ;-)

Sztuką jest nie wściekać się. Ja jak nie mam czasami tego co chcę to
zamiast się wściekać popadam w doła...

> Nie takie drogie.. 100zl+vat/rok + domena [ .pl tez ~100/rok, .com
> 29/rok ;-) ]

No to taniocha, lecę zarejestrować ;-)

> Tandetne alternatywne rozwiazanie ;-)

Dziękuję bardzo :>
Zaraz się wścieknę :P

--
Proximus

15. Data: 2005-08-30 21:53:38

Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr 'Zenobius' Baranowski napisał(a):
>I jak tu sie nie wsciec? ;-)

Zmienić bank od razu! Ja korzystam z usług BZ WBK S.A. i oceniam go na
4,0-4,5.
Wady - mało bankomatów, kolejki czasami w oddziale, biurokracja, brak
linii informacyjnej i do załatwienia swoich spraw bankowych 080x.
Plusy - darmowe prowadzenie rachunku, kanały elektroniczne.

--
Proximus

16. Data: 2005-08-31 07:08:55

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Sztuką jest nie wściekać się. Ja jak nie mam czasami tego co chcę to
>zamiast się wściekać popadam w doła...

Ja też ostatnio;)
Czekajac przez trzy godziny w króciuteńkiej kolejce do założenia konta w
pewnym banku popadłam w dół na kanapie. Po prawdzie, biorac pd uwagę mogą
wagę, dół był mniejszy niz być powinien. Irytacja dodała mi lekkości;)

Aska
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

17. Data: 2005-08-31 08:29:42

Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmienić bank od razu! Ja korzystam z usług BZ WBK S.A. i oceniam go na
> 4,0-4,5.

Ja jako jedyny mialem takie problemy z zakladaniem u nich konta - jako
jedyny z osob ktore znam ;-)
Aktualnie moja cala rodzina zalozyla i nie bylo problemow - ja jestem
informatykiem i bazgrze jak kura pazurem jak nie mam klawiatury pod reka
i ladnej czcionki ;-)

> Wady - mało bankomatów, kolejki czasami w oddziale, biurokracja, brak
> linii informacyjnej i do załatwienia swoich spraw bankowych 080x.
> Plusy - darmowe prowadzenie rachunku, kanały elektroniczne.

Wady - brak oddzialow, mozliwosc wplacania fizycznie gotowki tylko w
'kioskach'

Plusy - brak oddzialow ;-), zadnych kolejek, kanaly dostepowe przez
internet, telefon (tez 801), komorke, itd. zero oplat za prowadzenie,
mnostwo dodatkowych opcji, typu makler on-line, czy fundusze
inwestycyjne on-line ;-) (nie wszystkim sie to musi przydac ;-) ),
promocyjne e-karty do zakupow przez net - uzywa sie jak kredytowych,
fajna spolecznosc wokol, rabaty w roznych miejscach, ubezpieczenia
on-line ;-) sporo tego.. ;-)
No i calkiem wysokie oprocentowanie na dedykowanych kontach lokacyjnych
;-)
Hm.. chyba wszystko [ co mi wpadlo w oko/uzywalem ] wymienilem ;-)

--
Pozdrawiam lub tez nie...
Piotr 'Zenobius' Baranowski

18. Data: 2005-08-31 08:32:40

Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sztuką jest nie wściekać się. Ja jak nie mam czasami tego co chcę to
> zamiast się wściekać popadam w doła...

Ja sie nauczylem, ze trzymanie swoich uczuc w sobie prowadzi do
poglebiania sie dola ;-) wiec wole sie troche powsciekac na osobnosci
;-)

> No to taniocha, lecę zarejestrować ;-)

240zl/rok - 20zl/miesiac.. nie jest tak zle ;-)
A ma sie profesjonalna poczte, miejsce na strone itd ;-)

> Dziękuję bardzo :>
> Zaraz się wścieknę :P

Tylko nie popadaj w dola ;-)
W sumie bywaja gorsze rozwiazania:
<xywka><wiek> :-D
--
Pozdrawiam lub tez nie...
Piotr 'Zenobius' Baranowski

19. Data: 2005-08-31 09:40:38

Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr 'Zenobius' Baranowski napisał(a):
> Ja sie nauczylem, ze trzymanie swoich uczuc w sobie prowadzi do
> poglebiania sie dola ;-) wiec wole sie troche powsciekac na osobnosci
> ;-)

Ja wtedy idę się przejść lub pogadać z kimś, np. z dobrą kumpelą. A
czasami popadam w doła, bo są rzeczy, na które wściekanie się nic nie da.

[...]

> Tylko nie popadaj w dola ;-)
> W sumie bywaja gorsze rozwiazania:
> <xywka><wiek> :-D

No dobra dziś nie będę popadał w doła :>
A mogę jutro?
Racja nick+wiek nie wygląda ciekawie, lepiej
nic+dwi_ostatnie_cyfry_roku_urodzenia :)

--
Proximus

20. Data: 2005-08-31 09:41:31

Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab napisał(a):
> [...]
> pewnym banku popadłam w dół na kanapie. Po prawdzie, biorac pd uwagę mogą
> wagę, dół był mniejszy niz być powinien. Irytacja dodała mi lekkości;)

Nie takiego doła miałem na myśli :>
Mój dól jest inny niż Twój :P

Proximus

strach przed psami (dziecko 9lat)
psychologia pracy czy kliniczna?
psp-parkiet
prawo jazdy...
Diabły i Anioły, czyli garść słów o demonologii stosowanej