Konto

21. Data: 2005-08-31 09:44:15

Temat: Re: Konto
Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr 'Zenobius' Baranowski napisał(a):

> Ja jako jedyny mialem takie problemy z zakladaniem u nich konta - jako
> jedyny z osob ktore znam ;-)
> Aktualnie moja cala rodzina zalozyla i nie bylo problemow - ja jestem
> informatykiem i bazgrze jak kura pazurem jak nie mam klawiatury pod reka
> i ladnej czcionki ;-)

Cóż, też mnie to chyba czeka. Brzydko piszę. I może też będę
informatykiem...

> Wady - brak oddzialow, mozliwosc wplacania fizycznie gotowki tylko w
> 'kioskach'

W "kioskach"? W oddziale normalnie możesz :)

> Plusy - brak oddzialow ;-), zadnych kolejek, kanaly dostepowe przez
> internet, telefon (tez 801), komorke, itd. zero oplat za prowadzenie,
> mnostwo dodatkowych opcji, typu makler on-line, czy fundusze
> inwestycyjne on-line ;-) (nie wszystkim sie to musi przydac ;-) ),

No mi się nie przyda - powód: brak kasy.

> promocyjne e-karty do zakupow przez net - uzywa sie jak kredytowych,
> fajna spolecznosc wokol, rabaty w roznych miejscach, ubezpieczenia
> on-line ;-) sporo tego.. ;-)
> No i calkiem wysokie oprocentowanie na dedykowanych kontach lokacyjnych
> ;-)
> Hm.. chyba wszystko [ co mi wpadlo w oko/uzywalem ] wymienilem ;-)

Nigdy nie mówiłem, że to ideał banku. To raczej małżeństwo (z bankiem) z
rozsądku.

--
Proximus

22. Data: 2005-08-31 10:14:58

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

proximus

>Nie takiego doła miałem na myśli :>
>Mój dól jest inny niż Twój :P
>Pozdrawiam

ja myslę, że kazdy dół jest niepowtarzalny;)

Aska
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

23. Data: 2005-08-31 12:46:27

Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja myslę, że kazdy dół jest niepowtarzalny;)

Kazdy ma swoja lopatke ;P pogieta przez lata ;-)

--
Pozdrawiam lub tez nie...
Piotr 'Zenobius' Baranowski

24. Data: 2005-09-01 19:16:29

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jbaskab" news:05083109085540@polnews.pl

> Czekajac przez trzy godziny w króciuteńkiej kolejce do założenia konta w
> pewnym banku popadłam w dół na kanapie.

Zakładaj dalej konta w takich kulawych marmurowych bankach gdzie utrzymujesz
całą brygadę stołków.
Załóż sobie w mbanku nie będę Cię tak doić i nie będziesz stać w kolejkach.

25. Data: 2005-09-02 09:58:07

Od: "x" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochana nie napisałaś jakiego konta ? sprecyzuj pytanie ;) konto mailowe
czy bankowe ?
W pierwszej opcji wystarczy zadzwonić do biura obsługi klienta i poprosić o
pomoc.
W drugiej opcji najlepiej iść do banku i oni już Ci wszystko powiedzą co i
jak ;)
Nie ma co się denerwować. Przy każdej sytuacji można stracić cierpliwość.

Kasiek.

26. Data: 2005-09-04 20:27:52

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:df2hup.12k.1@and.krakow...

> Żałosny obraz roztrzepanej kobiety.

ależ jesteś, Andrzejku, bezlitosny ;o)

d.

strach przed psami (dziecko 9lat)
psychologia pracy czy kliniczna?
psp-parkiet
prawo jazdy...
Diabły i Anioły, czyli garść słów o demonologii stosowanej