Re: Pierwszy Maja

From: "Chiron" <e...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pierwszy Maja
Date: Sun, 2 May 2010 09:49:48 +0200

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hriecn$e0c$1@news.net.icm.edu.pl...

> GOTO 200 /MID:<hquh8o$mg5$1@inews.gazeta.pl>/
> imho sama się nakręcasz. Panslavowi bym się nie dziwił...

> Ja z obu stron więcej niż zero ale dzięki temu mam dużą płynność. Docelowo
> trzeba by się tego pozbyć póki mam fajną pracę i jestem zdrowy.

ą jako następstwo

> [...]
> Sądząc tylko z "przebiegu" różnych krzywych wzrostu można chyba oczekiwać,
> że cykl wyraźnie przyśpiesza, więc następny kryzys przyjdzie szybcej.
> Szybciej niż ludzie zdążą zapomnieć kto i jak z nimi gra w te klocki. Dla
> wszystkich będzie oczywiste, co trzeba zrobić (ograniczyć władzę banków i
> zadbać o obniżenie napięć "wojennych"). Tylko na tej podstawie, głównie
> przez ekstrapolację ostatniego kryzysu opieram nadzieję na bardziej
> pozytywny scenariusz, niemniej nie obrażę się jak ktoś mający większe
> pojęcie o makroekonomii wyprowadzi mnie z błędu

IMO- po wojnie, globalnej wojnie- nie nastąpi korekta działań banków (tak,
jak to opisujesz), lecz rewolucyjna zmiana podejścia do pieniądza, a takze
do wielu innych wartości. Zmiana układów ekonomicznych, politycznych po
czymś takim a także towarzysząca im zmiana mentalności społeczeństw i
trendów kulturowych jest nie do wyobrażenia- nawet przez ludzi klasy ś.p.
Lema

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron