Pies ma gronkowca złocistego - jaki % ryzyka, że się zakażę?

1. Data: 2005-01-07 11:31:04

Temat: Pies ma gronkowca złocistego - jaki % ryzyka, że się zakażę?
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moja psina ma gronkowca zł. , który objawia się zmianami na skórze czasami
krwawiącymi w wyniku drapania. Oczywiście stosuję odpowiednie "BHP" przy
kontakcie bezpośrednim, ale im więcej czytam o tej bakteri tym większe mnie
ogarnia przerażenie.
Czy łatwo się zakazić/zarazić gronkowcem zł.?

Pzdr greo

2. Data: 2005-01-07 11:40:00

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mnie
| ogarnia przerażenie.
| Czy łatwo się zakazić/zarazić gronkowcem zł.?

Moja mama zaraziła się od psa...trzeba bardzo uważać. Higiena i jeszcze raz
higiena...

S.

3. Data: 2005-01-07 13:35:53

Od: "malina" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszytsko zalezy od Twojej odporonosci

4. Data: 2005-01-07 16:23:23

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mnie
> ogarnia przerażenie.
> Czy łatwo się zakazić/zarazić gronkowcem zł.?

Wiele osób jest nosicielami gronkowca złocistego i większość z nich nawet
nic o tym nie wie.

Pozdrawiam,

andrzej
www.glowacki.art.pl

czy na czopki mozna sie uodpornic?
prośba - "paraliż nóg"
do okulistow
Zanik mniesnia piersiowego
Lekarz i rozpoznanie choroby wenerycznej.