Pies-tez czlonek rodziny.

121. Data: 2002-03-27 15:04:38

Temat: Re: Pies-tez czlonek rodziny.
Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Mar 2002 13:20:18 +0100, podpisując się jako "satia"
<s...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

>przede
>
>Dokladnie! To wlasciciel ma psa wychowac,

Błąd moim zdaniem - mam trochę bardziej skrajne zdanie - właściciel
powinien psa dawać na tresurę. Każdego - obojętnie czy to duży czy
mały pies.
Wtedy nie byłoby problemów pogryzień ludzi, puszczania bez smyczy itp.
Uważam, że każdy pies powinien przejść tresurę - ale to niestety
niemożliwe :(
Znam takiego jednego psa (rotweilera - tak to się pisze?) który został
właśnie wychowany tylko przez panią.
Pies się jej nie słucha, mało nie zadeptał mojego raczkującego
dziecka, liże wszystkich po rękach - co uważam za szczyt obleśności,
wyje całymi dniami jak nikogo nie ma w domu, gryzie buty właścicieli,
warczy na spacerach na obcych ludzi....... - listę można mnożyć - pies
ma teraz 2 lata i wg. mnie nadaje się albo do intensywnej tresury albo
do uśpienia - bo tylko czekać jak to wielkie bydlę rzuci się na kogoś
i go pogryzie - bo przecież nie kuma co znaczy waruj.

Marzena

122. Data: 2002-03-27 15:14:10

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena Fenert <m...@f...net> napisal(a) tak:

> Błąd moim zdaniem - mam trochę bardziej skrajne zdanie - właściciel
> powinien psa dawać na tresurę. Każdego - obojętnie czy to duży czy
> mały pies.

Marzenko, ale na tym właśnie polega odpowiedzialność właścicieli! Mądry
opiekun psa wie, że psa trzeba wychować i odda go na tresurę. Głupi
właściciel psa nie dość, że nie wychowa psa ani sam, anie nie odda na
tresurę, to jeszcze wychodzi z nim na spacer bez smyczy i kagańca.
Twoja opinia od mojej się nie różni. Pies ulega instynktom i powinien być
WYCHOWANY. Ale nieodpowiedzialni ludzie mają to gdzieś. A ja się boję
przejść koło tego rottweilera.
Masz rację!

pozdrawiam
satia

123. Data: 2002-03-27 15:21:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnta" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a nie wiedzisz tam innych odpatków

widze, ale wdepiniecie w papierek po cukierku jest zdecydowanie
milsze niz w kupke...

> mnie czasami żal psa na taki trawnik wpuścić bo sobie jescze krzywde zrobi
> no ale tam gdzie mieszkalam i mieszkam obecnie ludzie nie uzywają
> śmietników - nawet mamusie z dziećmi

tak samo jak piaskownica dla dzieci to ogolny
psi wychodek ;-((
iwon(k)a

124. Data: 2002-03-27 15:27:20

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Mar 2002 16:14:10 +0100, podpisując się jako "satia"
<s...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

> [...]
>tresurę, to jeszcze wychodzi z nim na spacer bez smyczy i kagańca.
>Twoja opinia od mojej się nie różni. Pies ulega instynktom i powinien być

no widzisz ja myslam glupia, ze piszesz ze to wlasciciel ma wychowac
psa - a to sie nie da niestety.

>Ale nieodpowiedzialni ludzie mają to gdzieś. A ja się boję
>przejść koło tego rottweilera.
>Masz rację!

No etego jednego jedynego ja sie nie boje - ale go znam i wiem ze jest
durny i ze bedzie na mnie skakal i lizal mnie po twarzy.........
boje sie tyko o syna....
otóż moi rodzice mają wielgachnego psa siakaś to rasa jest nie mam
pojęcia - wyższy niż rotweiler, cały czarny, i szczuplejszy ale w
barach taki sam szeroki, pysk i glowa mniej masywne.
ROdzice dostali tego psa odemnie. Pies przeszedl intensywna tresure i
jest w chwili obecnej psem przewodnikiem mojego ojca.
Moge smialo zostawic dziecko sam na sam z psem i wiem ze nic sie nie
stanie. Ostatnio Kuba zasnal z glowa oparta o grzbiet lezacego psa.
Dziecko jak do tej pory reaguje bardzo zywilowo na psy nie wyczuwajac
i nie wiedzac, ze nie kazdy pies zachowuje sie tak jak tamten.
Boje sie o syna, ze w jakims parku nie przyuwaze i jakis pies capnie
mi dzieciaka bo on bedzie chcial podjesc i przytulic psa za szyje lub
cos podobnego.
Pozatym uwazam, ze to wiekszosc nieodpowiedzialnych wlascicieli winno
sie uspic a nie psa.
Sama nie mam psa, nie lubie psów (za wyjątkiem psa rodziców - toleruję
jego), drazni mnie szczekanie psów i dlatego nigdy u mnie w domu nie
bedzie mieszkal zaden pies. Nawet jak dorastajace dziecko bedie mnie
blagac na kolanach - nie chce skazywac zwierzaka na kiepski dom - bo
taki wlasnie bylby moj dom dla psa.
Mam kota - ale to nie o kotach dyskusja :)
Marzena

125. Data: 2002-03-27 15:27:27

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> napisal(a) tak:
> Użytkownik "Sunnta" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> tak samo jak piaskownica dla dzieci to ogolny
> psi wychodek ;-((
> iwon(k)a

Na ring, kobity!!!!!!!

Moim zdaniem (posiadaczki kota, co na dwór nie wychodzi), wszyscy powinni
dbać o czystość - zarówno właściciele psów, jak i wszyscy inni, co wyrzucają
papierki na ulicę. Gdyby wszyscy zrozumieli, ze chodzi o to, żeby w okolicy
czysto było, to by dbali. Póki co tak samo szpetne są kupy jak butelki po
wódce, papierki po lodach i inne syfy, dzięki którym czasem aż się chce
wyjechać. Zacznijmy wszyscy od siebie (nie brac od persona!), to może coś z
tego będzie.

Ja się wracam, żeby podnieśc papierek, który mi na ulicy z ręki wypadnie -
bilet na przykład.
Psa nie mam, ale wiem, że nie jest łatwo sprzątac po nim kupy. Ale można.
Jak się mówi A (pies), to trzeba powiedzieć B (psie kupy i sprzątanie). Ale
póki co człowiek, co sprząta psie kupy, wygląda w naszym kraju dziwnie. Ale
u nas w kraju wszystko jest dziwne. Z rządem na czele. Ale mamy w końcu
demokrację.

A sprzątanie po psach powinno być imperatywem kategorycznym. Ażeby się nim
stało, powinno się takich nawyków uczyć - dzieci. Przez rodziców i
nauczycieli. To powinno być naturalne i oczywiste. A jest???

pozdrawiam
satia

126. Data: 2002-03-27 15:35:40

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sunnta <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7slv2$irt$...@n...onet.pl...
> czyj był pies Twój czy TZ

Nasz wspólny

> i czy zostawiają go z nim nie skazałaś go na śmierć z głody na co ty sama
> byłąbys narażona tam zostająć?

Nie wiem.
Ale z tego co wiem, dalej żyje.
A poza tym, nie zaczniesz mnie chyba przekonywać, że powinnam wybrać
zdechnięcie z dzieckiem przy psie?

Monika

127. Data: 2002-03-27 15:36:53

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sunnta <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7slpc$igr$...@n...onet.pl...

> a nie wiedzisz tam innych odpatków
>
> mnie czasami żal psa na taki trawnik wpuścić bo sobie jescze krzywde zrobi
> no ale tam gdzie mieszkalam i mieszkam obecnie ludzie nie uzywają
> śmietników - nawet mamusie z dziećmi

No, to chyba zrobię dziś na spacerze spis.
Po jednej stronie - psie gówna, a po drugiej stronie - inne rzeczy
wywołujące mój odruch wymiotny, śmierdzące i niebezpieczne.

Monika

128. Data: 2002-03-27 16:05:55

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Loonie napisał(a) w wiadomości: ...
>Tu
>zwlekamy z tymi słowami, szanujemy je, są bardzo ważne, a tutaj buch!
>"Kocham mego pieska - jest cudowny!". Bardzo to dla mnie dziwne, bardzo.
>Rozumiem, że zwierzęta są dla niektórych może milsze, psy podobno nie
>zdradzają, zawsze merdają (nome nomen) ogonem, głowa ich nie boli, humorów
>nie mają, ale... tego nie rozumiem.

No coz, trudno, pewnie sie nie zrozumiemy, ale moze to dlatego, ze ja jestem
osoba kierujaca sie w zyciu w duzym stopniu emocjami, a Ty uzywasz "szkielka
i oka", jak na moj gust (szanuje i moze nawet troche zazdroszcze). Problem
stary i znany, od romantyzmu conajmniej ;)))

Uchylam kapelusza i znikam z watku (jako ze kochalam mojego kota, choc
milosc ta inna byla niz np. do mojego dziecka czy TZ, ale czy to uczucie
wnosi cos nowego w dyskusje? chyba nie)

Margola

129. Data: 2002-03-27 16:59:00

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nea" <n...@w...pl> a écrit dans le message news:
a7s358$2kh$...@p...warman.nask.pl...
> Użytkownik "Loonie" <L...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> każdego.
>
> no przeciez nikt nikomu nie kaze kochac calego swiata (chociaz podobno
tak
> tez sie da)
> ale z tym czasem to lekka przesada, w jednym czasie spokojnie mozesz
kochac
> wiecej niz jedna osobe
> no chyba ze jest tak: od 7do 15 godziny kocham zone/meza, od 15 do 17
kocham
> dziecko,a od 17 do rana
> kocham kompa i internet:))
____________________________________
Zgadzam się, mogę kochać więcej niż jedną _osobę_. ;-)

> ps. to Ciebie tez nikt nie ma prawa kochac bo Ty jestes Gadem a kocha sie
> tylko ludzi;))))))) (zartuje oczywiscie)
_________________________________
ha, ha, ha (śmiech grzeczno6ciowy ;-)

"Ktoś" się o prawo nie pyta, tylko kocha i już (chociaż prawo studiuje).

--
Pozdrowienia
Loonie

130. Data: 2002-03-27 17:02:52

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ituś" <w...@i...pl> a écrit dans le message news:
4...@2...17.138.62...
> [...]
> i nieszkodliwie potrąciłeś ją, to uważasz, że jest okropna."
>
> W tych zdaniach nic się nie zmieniło. Ty potrafisz pomyśleć że ktoś
> inny pomyślał. To są twoje myśli nawet jeżeli podajesz je jako
> przykład.
>
> Ja np. w takiej sytuacji powiedziałbym:
>
> "natomiast jeśli nawrzeszczy na ciebie babka w autobusie, bo ...., to
> uważasz, że okropnie Cię potraktowała mimo że miała ku temu pełne
> prawo." (i w tym momencie przykład nie pasuje - jak zresztą większość
> nie zakładających że człowiek jest 'niewychowanym gburem')
>
> Drobna różnica: "Ona jest...." a "Ona zrobiła..."

Sorry, albo jest za późno na rozumienie albo mój superheteroumysł tego nie
potrafi objąć. Ale spróbuję jutro.
Słowa to tylko słowa, należy rozumieć co się za nimi kryje.
--
Pozdrowienia
Loonie
Nic to, byle nie myśleć - Elektrycerz kwarcowy
http://www.cybra.pl/erystyka.html

[Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce
co jest "lepsze" ?
iść czy nie iść (znowu ślub)
bezczlowieczenstwo
urlop macierzyński