Pies-tez czlonek rodziny.

41. Data: 2002-03-26 13:22:21

Temat: Re: Pies-tez czlonek rodziny.
Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nea" <n...@w...pl> a écrit dans le message news:
a7pmt2$14m$...@p...warman.nask.pl...
> Użytkownik "Loonie" <L...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> :)

> ale jestes gadem ;))))))

Z tego co mi wiadomo należę do gromady ssaków, ale rozwiń tę myśl ;-)

42. Data: 2002-03-26 13:27:58

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ituś" <w...@i...pl> a écrit dans le message news:
2...@2...17.138.62...
> Miłość się mnoży gdy się ją dzieli!!!

Jako człowiek związany z matematyką stwierdzam, że to nieprawda:

(1) Miłość \ 3 = 1\3 miłości
(2) Miłość * 3 = 3 Miłości
(3) (1)<>(2)

chyba, że miłość to nieskończoność:

(1) Miłość \ 3 = miłość
(2) Miłość * 3 = miłość
(3) (1) = (2)

Oups! Ciekawy wynik. To może wiele tłumaczyć... Ale miłość jako zero też
działa podobnie. ;-)

--
Pozdrowienia
Loonie

43. Data: 2002-03-26 14:31:46

Temat: Re: Pies-tez czlonek rodziny.- OT
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co mi wiadomo należę do gromady ssaków, ale rozwiń tę myśl ;-)

pytanie pomocnicze jestes stalo czy zmienno cieplny?;))

44. Data: 2002-03-26 14:40:58

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdybyś umiał kochać to byś zrozumiał

Joanna

45. Data: 2002-03-26 14:42:58

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ituś" <w...@i...pl> a écrit dans le message news:
> 2...@2...17.138.62...
>
> Jako człowiek związany z matematyką stwierdzam, że to nieprawda:

ale rozpatrujac operacje matematyczne na milosci z uzyciem milosci zamiast
liczb :)))))
mamy:
milosc/milosc=milosc (1)
a potem
milosc * milosc =milosc do kwadratu :)))))))))))

no i milosc absolutnie nie jest nieskonczona ;))

pozdrawiam
Nea

46. Data: 2002-03-26 15:06:05

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nea" <n...@w...pl> a écrit dans le message news:
a7q123$5c2$...@p...warman.nask.pl...
> Użytkownik "Loonie" <L...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> ale rozpatrujac operacje matematyczne na milosci z uzyciem milosci zamiast
> [...]

nie wyobrazam sobie jakos dzielenia przez milosc ;-)

> milosc * milosc =milosc do kwadratu :)))))))))))
>
> no i milosc absolutnie nie jest nieskonczona ;))

nieskonczonosc * nieskonczonosc to zdaje sie nieskonczonosc, a nie
nieskonczonosc do kwadratu

Reasumujac - milosc dziwna jest
--
Pozdrowienia
Loonie

47. Data: 2002-03-26 15:07:58

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako człowiek związany z matematyką stwierdzam, że to nieprawda:
>
> (1) Miłość \ 3 = 1\3 miłości
> (2) Miłość * 3 = 3 Miłości
> (3) (1)<>(2)

Oj masz kłopoty z matematyką. Jak wiadomo Matematyka jest Martwa i
jako taka nie opisuje dobrze świata rzeczy żywych (no może oprócz
teorii chaosu i fraktali) - w innym przypadku nie mnożylibyśmy się jak
króliki przez podział komórek "pantofelku".

> chyba, że miłość to nieskończoność:
>
> (1) Miłość \ 3 = miłość
> (2) Miłość * 3 = miłość
> (3) (1) = (2)
>
> Oups! Ciekawy wynik. To może wiele tłumaczyć... Ale miłość jako zero
też
> działa podobnie. ;-)

> Miłość = nieskończoność?

Miłość to coś więcej niż nieskończoność!!

Pozdrawiam
Ituś

48. Data: 2002-03-26 15:08:43

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sunnta" <j...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a7q16f$hjm$...@n...onet.pl...
> gdybyś umiał kochać to byś zrozumiał
> Joanna

Joasiu moja droga!

1) umiem kochać
2) umiem rozumieć
3) nie sugeruj, że nie umiem kochać
4) nie sugeruj, że nie rozumiem
5) pies to nie człowiek
6) psa się nie kocha (rozumiem, że tu cię boli)

49. Data: 2002-03-26 15:10:08

Od: "Kami" <k...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

"Loonie" <L...@n...wp.pl> wrote in message

[...]
> 6) psa się nie kocha (rozumiem, że tu cię boli)

Sprostowanie - _Ty_ nie kochasz/nie umiesz kochać psa...

--
Kami
_________________________

50. Data: 2002-03-26 15:10:34

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co mi wiadomo należę do gromady ssaków, ale rozwiń tę myśl
;-)

Embrion w trakcie swojego rozwoju przechodzi przez kolejne etapy
rozwoju ewolucyjnego. Niektóre embriony zatrzymują się w swoim rozwoju
i dlatego, między innymi, tyle wokół małp.

Pozdrawiam
Ituś

[Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce
co jest "lepsze" ?
iść czy nie iść (znowu ślub)
bezczlowieczenstwo
urlop macierzyński