Re: Piewszy raz

1. Data: 2002-07-29 19:21:39

Temat: Re: Piewszy raz
Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:ai44ik$n5c$1@news.tpi.pl...
> miala
>
> Pigułka czy gumka?
>
> Saulo

Pytasz serio?
Ani jedno(narazie), a drugie.... nie daje pewnosci

1. Data: 2002-07-29 19:21:52

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Ja chce!!!
| Ale sie boje..
| To do czego doszlismy zaczyna mi nie wystarczac....

Pigułka czy gumka?

Saulo

1. Data: 2002-07-29 19:26:09

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nas

| Pytasz serio?
| Ani jedno(narazie), a drugie.... nie daje pewnosci

To samo pytanie miałem zamiar zadać Tobie.

Skoro pewności Ci brak, pozostaje:
pigułka + gumka + kalendarzyk

ewentualnie seks analny.

Saulo

1. Data: 2002-07-29 19:28:35

Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro pewności Ci brak, pozostaje:
> pigułka + gumka + kalendarzyk

Bo to jest glupie, faceci moga sobie "pozwalac" ale to my sie boimy

1. Data: 2002-07-29 19:31:54

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona" <1...@w...pl> wrote in message news:ai450s$p2b$1@news.tpi.pl...

| Bo to jest glupie, faceci moga sobie "pozwalac" ale to my sie boimy

To prawda.
Ale jednak zestaw trzech zabezpieczeń daje prawie 100% pewności. :-)

Saulo

1. Data: 2002-07-29 19:36:20

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ani jedno(narazie), a drugie.... nie daje pewnosci

Tzn pigulka nie daje pewnosci?:-) Jesli bedziesz zazywac tabletki zgodnie z
zaleceniami, regularnie a nie zapominac sobie to odsetek niebezpieczenstwa
ze zajdziesz w ciąże nalezy liczyc w setnych promila. Pelną ochronę
zyskujesz po ok tygodniu od rozpoczęcia pierwszej serii tabletek - zamiast
egzystencjonalnych problemów w stylu " i chcialaby i boi sie" proponuję
wizytę u ginekologa i zapoznanie się z dostępnymi środkami
antykoncepcyjnymi. Polecam tabletki Tri-Minulet, raczej nie polecam tabletek
Cilest.

Natomiast jesli chodzi o prezerwatywy... Jesli masz stalego partnera,
któremu ufasz i chcielibyscie uprawiac sex to odradzałabym prezerwatywy.
Tabletki sa znacznie wygodniejsze, prezerwatywy raczej maja chronic przed
chorobami przenoszonymi drogą plciową niz przez zapłodnieniem. Poza tym jest
w tym jakas trywialnosc - chwila intymnosci, delikatne pieszczoty i nagle
któres z Was siega po prezerwatywę. Trochę psuje to nastrój - aczkolwiek
zakladanie prezerwatywy mozna wlaczyc do gry wstępnej :P. Ja osobiscie nie
przepadam za ideą sexu przez gumkę - to lizanie lizaka przez papierek:-)
[jakie urocze i dwuznaczne porownanie mi sie nasunęło] :-))

HaNkA

1. Data: 2002-07-29 22:43:01

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Iwona" <1...@w...pl> writes:

> Pytasz serio?
> Ani jedno(narazie), a drugie.... nie daje pewnosci

A Ty odpowiadasz serio???

Kobieto. Dobrze dobrane pigulki antykoncepcyjne i zazywane w sposob
zgodny z informacja na ulotce daja w zasadzie 100% pewnosci.

przypadki nieskutecznosci pigulek wyplywaja z faktu niewlasciwego
uzycia najczesciej, badz niewlasciwego ich dobrania.
idz do dobrego ginekologa, przebadaj sie, poczekaj 2-3 miesiace
(zwykle tyle przyjmuje sie za okres potrzebny do odczekania i
upewnienia sie ze wszystko ok jesli kobieta nigdy przedtem nie
przyjmowala antykoncepcji hormonalnej) i tyle.

I nie sluchaj kogos, kto ci bzdury gada ze zadna metoda nie daje
pewnosci.
Pardon: jest taka jedna, podwiazanie jajnikow. ale zakladam, ze nie
chcesz sie juz teraz zaraz wysterylizowac?

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-07-29 22:44:24

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> writes:

> [...]
> przepadam za ideą sexu przez gumkę - to lizanie lizaka przez papierek:-)
> [jakie urocze i dwuznaczne porownanie mi sie nasunęło] :-))

a kto powiedzial, ze do seksu oralnego trzeba zakladac prezerwatywe??
:))

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-07-30 02:57:17

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Pardon: jest taka jedna, podwiazanie jajnikow. ale zakladam, ze nie
>chcesz sie juz teraz zaraz wysterylizowac?
Podwiązanie JAJOWODÓW.:-)
Tego typu operacje są w Polsce zabronione.
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2002-07-30 06:59:30

Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

@4ax.com...
> Podwiązanie JAJOWODÓW.:-)
> Tego typu operacje są w Polsce zabronione.
> --

Nie nie chce sie wysterylizowac
:)
I.

Re: Poczucie winy
Re: Społeczeństwo nie istnieje
Pomocy....
psycholog a kasa chorych ?
P. Turynski - o co chodzi ? Kto to jest?