Re: Pigwa

1. Data: 2008-10-25 18:16:27

Temat: Re: Pigwa
Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
news:5890d5bc-fe11-4f32-9301-dd3c3d4f50c7@l42g2000hs
c.googlegroups.com...
Umyte pigwy wsadziłam do pojemnika i przez 10 min gotowałam je w
mikroweli (muszą być w zamkniętym pojemniku - z otworem - w otwartym
się nie ugotują). Następnie już mi było łatwo wybierać gniazda
nasienne i tak przygotowane poddawałam miksowaniu w melakserze. W
czasie miksowania dodawałam cukier (na oko) - masa robiła się rzadsza
i łatwo poddawała się miksowaniu. Tak przygotowaną dopiero
podsmażałam.

a fe! takie dobro zmarnowałaś :-)))
JaMyszka zrób naleweczkę z pigwy - naprawdę polecam...

--
serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

2. Data: 2008-10-25 23:22:01

Od: " JaMyszka" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbisa napisał:

> [...]
> a fe! takie dobro zmarnowałaś :-)))
> JaMyszka zrób naleweczkę z pigwy - naprawdę polecam...

Taa... Miałam Ci napisać, że nie potrzebuję dopalaczy, ale trochę neta
poczytałam... hmmm...
Ta nalewka dobra na kłopoty sercowe...
;)

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2008-10-26 01:16:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " JaMyszka" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Taa... Miałam Ci napisać, że nie potrzebuję dopalaczy, ale trochę neta
> poczytałam... hmmm...
> Ta nalewka dobra na kłopoty sercowe...
> ;)

Fakt, pocieszy w zastępstwie...

Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)
Jaki zestaw garnków kupić ? Berghoff, HOFFBURG ?
Sałatka pikantna z makrelą
boczek na szaro