Re: Pigwa

1. Data: 2008-10-25 22:02:05

Temat: Re: Pigwa
Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka wrote:

> Znajoma poczęstowała mnie dżemem z pigwy i bardzo mi zasmakował. A
> ponieważ byłam na jej gospodarstwie i jej sprzęcie, to postanowiłam
> zagospodarować jej te owoce, które latoś obficie obrodziły.
> I tu chcę się z Wami podzielić moim sposobem obróbki.

Jesteś pewna, że to pigwa, a nie pigwowiec?
Nie mam na myśli krzewu lecz owoce.

Pozdrawiam
akata

--
APZ otpowiedzią na prawdę.

APZ alternatywą dla zubożenia znaczenia znaków diakrytycznych. ! Ö !

Your barrel is your castle.

2. Data: 2008-10-25 23:16:27

Od: " JaMyszka" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

akata napisała:

> [...]
> Jesteś› pewna, że to pigwa, a nie pigwowiec?
> Nie mam na myś›li krzewu lecz owoce.

Chyba tak, bo to dokładnie takie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pigwa_pospolita

--
Pozdrawiam :)
JM

Re: Pigwa
Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)
Jaki zestaw garnków kupić ? Berghoff, HOFFBURG ?
Sałatka pikantna z makrelą