Pilates

1. Data: 2003-09-02 08:15:56

Temat: Pilates
Od: "tiara" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cwiczy ktoras/ys z Was moze Pilatesa??
CHcialabym pogadac o efektach i wogole wrazeniach z sesji:)

Tiara

1. Data: 2003-09-02 08:42:31

Temat: Re: Pilates
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

tiara <t...@w...pl> wrote:
> Cwiczy ktoras/ys z Was moze Pilatesa??
> CHcialabym pogadac o efektach i wogole wrazeniach z sesji:)

Ja cwicze od lutego z przerwa wakacyjna, co chcialabys konkretnie
wiedziec?

megi

1. Data: 2003-09-02 12:03:21

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:bj1l5n$ifn$1@korweta.task.gda.pl...

> Ja cwicze od lutego z przerwa wakacyjna, co chcialabys konkretnie
> wiedziec?

To ja się podłączę, jeśli można, bo się przymierzam.
1. jak efekty? chudnie się, czy rzeźbi ciało, mięśnie, jak to jest?
2. ciężkie/łatwe?
3. ogólne wrażenia

Sandra

1. Data: 2003-09-02 12:33:39

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia <o...@p...onet.pl> wrote:

> To ja się podłączę, jeśli można, bo się przymierzam.
> 1. jak efekty? chudnie się, czy rzeźbi ciało, mięśnie, jak to jest?

Ja tam nie poszlam, zeby schudnac, ale babki, ktore chcialy sporo
schudly, sylwetke sie wysmukla, chodzi o to, zeby nie pakowac miesni tylko
je wydluzac, wysmuklac, wyciagac, trener specjalnie zwraca na odpowiednia
postawe, zeby wlasnie miesnie nie rosly.

> 2. ciężkie/łatwe?

Cwiczenia jesli wykonuje sie je poprawnie sa trudne, zwlaszcza na poczatku
trudno jest przestrzegac wszystkich wskazowek naraz. Ogolnie nie ma tak, ze
im dluzej chodzisz, tym latwiej.

> 3. ogólne wrażenia

Ogolne wrazenia bardzo pozytywne, figura sie wyraznie zmienila, chodza ze
mna starsze panie, ktorym zniknely rozne bole: kregoslupa, korzonkow,
itp... bardzo polecam i chetnie odpowiem na dodatkowe pytania :-))

megi

1. Data: 2003-09-02 13:25:03

Od: "ika" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:bj22n3$3ci$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
> mna starsze panie, ktorym zniknely rozne bole: kregoslupa, korzonkow,
> itp... bardzo polecam i chetnie odpowiem na dodatkowe pytania :-))

Tez ostatnio zainteresowalam sie Pilates i chcialam zapytac gdzie w
Warszawie mozna cwiczyc?

pozdrawiam
ika

1. Data: 2003-09-02 13:29:20

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

ika <i...@o...pl> wrote:

> Tez ostatnio zainteresowalam sie Pilates i chcialam zapytac gdzie w
> Warszawie mozna cwiczyc?

Tego to nie wiem, jestem z Gdanska.

megi

1. Data: 2003-09-02 13:50:37

Od: " " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja cwicze pilates i naprawde polecam - to najlepsze i najbardziej efektywne
cwiczenia na swiecie! Przerobilam juz wszystko od roznych aerobikow, TBC
spinningow hi-lo itp. i teraz juz pozostalam tylko przy jodze i wlasnie
pilatesie, do tego jako cwiczenia cardio dwa razy chodze na basen na
aquaaerobik.
Efekty po pilatesie sa niesamowite! cwiczy sie ok. 20 minut dziennie, mozna
oczywiscie wiecej ale nie potrzeba, bo to wystarcza. FAkt, ze sama technika
jest dosc trudna i troche czasu zajmuje nauczenie sie jak napinac brzuch, jak
oddychac itp ale naprawde warto! Dla mnie odkad cwicze pilates nie ma
trudnych cwiczen na brzuch:-) no i po miesiacu cwiczen zauwaylam juz efekty a
teraz mam brzuch plaski jak deseczka i twardy, wszystkie miesnie rozciagniete
i smukle (schudlam troche, nawet nie za bardzo chcialam, bo jestesm szczupla,
ale nie umialam tego pohamowac:) zero bolu kregoslupa - naprawde, Joseph
Pilates byl geniuszem:-)
Serdecznie polecam te cwiczenia, sa naprawde doskonale dla kazdego.

1. Data: 2003-09-02 14:09:23

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

ika wrote:

> [...]
> wiadomości news:bj22n3$3ci$1@korweta.task.gda.pl...

> Tez ostatnio zainteresowalam sie Pilates i chcialam zapytac gdzie w

Np w Calypso w Europlexie (tzn budynek Silverscreenu). Ale z tego, co
widzialam, grupy sa dosc mocno oblozone. W cenie abonamentu masz 2 razy
w tygodniu cwiczenia i nielimitowana silownie.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-02 14:49:10

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@n...gazeta.pl wrote:
> [...]
> Pilates byl geniuszem:-)
> Serdecznie polecam te cwiczenia, sa naprawde doskonale dla kazdego.

Dokladnie, potwierdzam w calej rozciaglosci, w mojej grupie sa babki,
ktore chodza juz 2 lata i mowia, ze Pilates uzaleznia ;-))
Ja cwicze 3 razy w tygodniu po godzinie i brzuch mam plaski jak deska
i twardy jak kamien ;-)))

megi

1. Data: 2003-09-02 15:42:55

Od: "tiara" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poa jakim czaise zauwazylyscie pierwsze efekty??
W mojej miescince nie mam mozliwosci chodzenia gdzies na te cwiczonka wiec
sciagnietych za kazaa uzywam.
Wiecie mzoe czy sesje mozna laczyc z treningiem kardio np przezd sesja 30
min na orbitreku??
Jak myslicie czy cwiczenie codziennie z rana 20 min sesji grozi
przecwiczeniem? czy moge sobei spokojnie tak cwiczyc robiac w weekend
przerwy??

Podrawiam i dziekuje z atakie zainteresowanie:)

Tiara

Żółte paznokcie
katalog fryzur męskich www - szukam
Dobra kosmetyczka w Lublinie
Kosmetyk do prostowania wlosów?
[Częstochowa] Dobrego fryzjera-wizażysty szukam.