Pilne! Watpliwosci co do prozacu

1. Data: 2001-04-01 19:24:26

Temat: Pilne! Watpliwosci co do prozacu
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
mam nadzieje ze mi pomozecie zdecydowac
Jesetm pewna ze choruje na depresje - znalazlam w internecie takie 6 punktow
opisujacych obiawy i wypisz wymaluj moj stan psychiczny od kilku lat...
Czy leki przeciwdepresyjne, jak prozac i podobne zeczywiscie maja tak potworne
skutki uboczne?
Do tej pory slyszalam z roznych relacji ze czlowiek po takim leku wprawdzie juz
nie cierpi z tego przerazliwego smutku, ale czuje sie zupelnie pozbawiony
emocji - jakby zycie stawalo sie juz nie smutne ale puste... nie jest zdolny do
pozytywnych uczuc jak zakochanie sie, nie jest zdolny do odczuwania
najmniejszej przyjemnosci z seksu, o orgazmie nie ma nawet mowy... jeszcze
slyszalam ze mozna po tym slabo sypiac, odczuwac suchosc w ustach, ale to sa
drobnostki.
Pisze bo nie wiem czy mam sie zdecydowac na wizyte u psychologa. Mimo depresji
mam nazeczonego, niedlugo mamy sie zamiar pobrac. Jezeli jedyny sposob leczenia
mojego smutku jest nierozerwalnie zwiazany ryzykiem wystapienia takich spraw to
nie moge, nie chce sie na to decydowac.
Prosze, czy ktos bierze takie pastylki? Niech napisze jak to na niego dziala!
Czy zeczywiscie zycie jest, jak to ktos okreslil, calkowicie wyprane z emocji?
Jak dlugo sie takie cos bierze? Jakich jeszcze uszkodzen zycia mozna sie
spodziewac? Pomozcie mi!

Angela

1. Data: 2001-04-01 21:11:21

Temat: Re: Pilne! Watpliwosci co do prozacu
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> mojego smutku jest nierozerwalnie zwiazany ryzykiem wystapienia takich spraw to

Nie uzalezniaj wiyty u lekarza od informacji uzyskanych w Inecie na
temat jakiegos leku, ktorego byc moze wcale nie bedziesz musiala
uzywac! No i skad wiesz zemasz depresje? bo przeczytalas quiz w
gazecie?

gdyby diagnozowanie chorob psychicznych bylo takie latwe to znikneliby
lekarze, o psychologach nie wspominajac.

zamiast robic dramat _przed_ stwierdzeniem czegokolwiek idz najpierw
do specjalisty a potem wysluchaj tego co on ci powie.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-04-01 21:46:36

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:
[..]> Czy leki przeciwdepresyjne, jak prozac i podobne zeczywiscie maja tak
potworne
> skutki uboczne? [..[

Nie, aż tak potwornych nie mają.
I nikt Ci raczej nie przepisze prozacu, tylko nowsze leki.

pozdrawiam
Arek

--
Używając wyszukiwarki na http://www.eteria.net
popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli zawiera

1. Data: 2001-04-01 22:08:36

Od: h...@i...com (Krzysztof Parzyszek) szukaj wiadomości tego autora

On 1 Apr 2001 21:24:26 +0200, a...@p...onet.pl wrote:

>Jesetm pewna ze choruje na depresje - znalazlam w internecie takie 6 punktow
>opisujacych obiawy i wypisz wymaluj moj stan psychiczny od kilku lat...

Stawianie diagnoz pozostaw lekarzom.

W trakcie jakiejs wizyty pani doktor powiedziala mi, ze kiedy byla
studentka medycyny to po kolei rozpoznawala u siebie symptomy kolejno
poznawanych chorob. Tak wiec jak chcesz miec depresje to bedziesz ja
miala.

A nawiazujac to tematu:

http://defend-net.com/mood/AStories.html
http://defend-net.com/mood/DarkSide.html

--
,oOo.Bc -=EE Krzysztof Parzyszek <h...@i...com> 11/29/2000 3:41pm
-'7' `L' ---Entropy isn't what it used to be...

1. Data: 2001-04-01 22:16:10

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Parzyszek wrote:
> [...]
> studentka medycyny to po kolei rozpoznawala u siebie symptomy kolejno
> poznawanych chorob. Tak wiec jak chcesz miec depresje to bedziesz ja

Hehe - wystarczy sięgnąć do jakiejś encyklopedii zdrowia i ... zaraz się
rozpoznaje, że się choruje na setki zjadliwych i śmiertelnych chorób.. ;))

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2001-04-04 19:21:28

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisała:
> Jesetm pewna ze choruje na depresje - znalazlam w internecie takie 6
punktow
> opisujacych obiawy i wypisz wymaluj moj stan psychiczny od kilku
lat...(..)

Ech, obudz sie, rozwiazanie jakiejs "psychozabawy" w necie to nie diagnoza
lekarska. Na takim czyms nie mozna sie opierac. Idz do lekarza, to zaden
wstyd. Co do skutkow brania lekow antyderpesyjnych to owszem b. czesto
mocno obniza sie libido i mozna byc "wypranym z emocji". Ale nigdy sama nie
przepisuj sobie takich lekow.

Melisa

1. Data: 2001-04-07 19:42:08

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

No wiec bylam u... psychiatry. Jak ktos sie dowie... to juz zawsze bede miec
imie "wariatka". Moj kolega z pracy to przerabial i musial zmienic prace tak
mu "zyczliwi" dojedli. Tutaj moge byc pod innym imieniem...
Jak sie mozna bylo spodziewac mam diagnoze i recepte. Jednak tego nie wezme i
juz. Moze jestem w depresji, ale jestem soba, a po czyms takim... Dziekuje,
postoje.
Dzieki za linki do opisow okropnosci powodowanych przez te "leki". Znalazlam
jeszcze kilka innych... jeszcze gorszych. Jezeli ktos chce to niech wpisze w
wyszukiwarkach prozac sideeffects. A lekarza nie ma co pytac, oni nigdy nie
mowia otwarcie prawdy o skutkach ubocznych. Moj tylko warknal ze on wie lepiej.
Za chwile dokladnie podarta recepta splynie w klozecie.

Angela

1. Data: 2001-04-09 17:41:36

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz. Moze jestem w depresji, ale jestem soba, a po czyms takim... (..)
> Za chwile dokladnie podarta recepta splynie w klozecie.

Hmm... a po co w ogole poszlas do lekarza? Nie bierzesz lekow, nie chcesz
byc z nim szczera, nie chcesz rozmawiac, wiec jaki sens miala ta wizyta?

Melisa

1. Data: 2001-04-09 19:06:57

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> juz. Moze jestem w depresji, ale jestem soba, a po czyms takim... Dziekuje,

No to gratuluje.

Czy jak idziesz do lekarza, on stwierdza zapalenie pluc i przepisuje
ci leki to tez mowisz ze ich nie wezmiesz i spuscisz z woda w
klozecie?

Dlaczego uwazasz, ze leki ktore ci przypisano zmienia ci osobowosc?
skad czerpiesz takie rewelacje?

> [...]
> mowia otwarcie prawdy o skutkach ubocznych. Moj tylko warknal ze on wie lepiej.
> Za chwile dokladnie podarta recepta splynie w klozecie.

No to zycze sukcesow w leczeniu depresji.
Z takim podejsciem do lekarzy to ty predzej zejdziesz z tego swiata
niz sobie pomozesz.

I jeszcze jedno na koniec: kazdy lek wlasciwie ma skutki
uboczne. tyle, ze te skutki uboczne nie wystepuja w wyadku kazdego
czlowieka zawsze i tak samo; na ogol lekarze proceduja w ten sposob,
ze przepisuja dawke jakiegos leku i po jakims czasie kaza zglosic sie
na kontrole zeby sprawdzic, czy czasem leku nie trzeba zmienic bo ten
ma zle objawy uboczne. Tyle, ze ty nie dajesz im szansy w ogole na
okreslenie jaki lek bedzie dla ciebie najlepszy i czy w ogole jakis
zadziala.

1. Data: 2001-04-10 12:15:16

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Niedawno wyszedlem z depresji. Przez pewien czas bralem Coaxil i uwazam,
ze nic to nie dalo. Pozbawienie emocji - tak, to chyba tak dziala.
Nie daj sie wpuscic w srodki przeciwdepresyjne! One nie lecza, tylko
chwilowo znosza objawy.
Jedyne, co moze pomoc, to praca nad soba. Polecam terapie Gestalt (sam ja
teraz przechodze).

Calm Wolf

> [...]
> Jak dlugo sie takie cos bierze? Jakich jeszcze uszkodzen zycia mozna sie

Monika wyjazd...
nerwica natrectw
Simson Kanasta poszukuje perkusisty 199
LUDZIE- ODPOWIADAJCIE POD CYTATAMI !!!!!!!
Egzamin