Pilne - pytanie !!

1. Data: 2002-11-25 08:16:20

Temat: Pilne - pytanie !!
Od: "Moniuś" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze temat byl juz poruszany na grupie, ale nie moge znalezc w archiwum.
Poszukuje łozka ortopedycznego dla mlodego chlopaka po wypadku. Sprawa
bardzo pilna!
Bardzo prosze o pomoc! Bede wdzieczna z kazda informacje o mozliwosci
wypozyczenia lub kupna!
Z gory dziekuje!

begin 666 Maria T.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E0[36%R:6$-"D9
..DUA<FEA
M(%0-"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z;6%R:6%T0&ED;BYO<F<
N<&P-"E)%
?5CHR,# R,3$R-50P.#$V,C!:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

2. Data: 2002-11-25 13:02:58

Temat: Re: Pilne - pytanie !!
Od: "Pituś" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo pilna!
> Bardzo prosze o pomoc! Bede wdzieczna z kazda informacje o mozliwosci

W jakim mieście to chcesz kupić?
Daj ogłoszenie także na IPONie: http://ipon.pl/ogloszenia/ w dziale BAZAR.

--
Pozdrawiam, Pituś :)
http://ipon.pl/

3. Data: 2002-11-25 17:14:08

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo pilna!
> Bardzo prosze o pomoc! Bede wdzieczna z kazda informacje o mozliwosci
z kupnem nie ma problemu śmigaj do najblirzszego sklepu rechabilitacyjnego tam
dostaniesz ofertę Można również takowe wyporzyczyć np w karitasie lub w podobnych
organizacjach jednak tu trzeba mieć trochę szczęście bo choć wyporzyczalnia jest to
z sprzętem bywa róznie alternatywą mogą być patenty włazne :-) najprostrze to zgięta
rurka nad głową zakończona czymś czego można by sie chwycić i podciągnąć
jak mozesz to opisz rodzaj usterki chłopaka bo wielu z nas nie musi mieć takiego
sprzętu (wbrew przekonaniu rechabilitantów) przeciwnie brak "uLatwień z góry" zmusza
do większej pracu a co za tym idzie do szybszego odzyskania sił :D
Possssstrofka
RobertD
GG#5066111

4. Data: 2002-11-26 23:33:16

Od: "Moniuś" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziekuje grupie za pomoc, mebel bolesci juz stoi - w imieniu
Mateusza
Maria

ziarnica złaśliwa POMOCY
Obciazniki czy jak to zwal