Re: Piramida

From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Piramida
Date: Wed, 23 Oct 2002 08:40:20 +0200

Użytkownik "Marek-O" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ap43la$3rt$1@news2.tpi.pl...

> Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> nr
> jak
> że
Ponadto,

> Czytalem ostatnio w gazecie wyborczej tekst jakiegos polskiego naukowca
> przebywajacego ciagle w egipcie.
> Nazwal on ludzi ktorzy wierza w jakies kosmiczne lub magiczne
oddzialywanie
> piramid PIRAMIDIOTAMI.
>
> Marek

Z tymi piramidiotami to bym uważał. Krytykować jest łatwo!!!
A jak wyjaśnicie opatentowaną "maszynkę" do ostrzenia żyletek.
Jest to poprostu piramida w której umieszcza się żyletkę na
24h i jest ostra. Nie jest to żadne bluźnierstwo, tylko fakt naukowy,
jednak do dziś niewyjaśniony. Godni pożałowania są naukowcy którzy
rzucają hasła takie jak przytoczył Marek tylko dlatego że zjawisko
jest niewytłumaczalne. Nie jestem człowiekiem który wierzy w cuda
ktorych nikt nigdy nie zweryfikował, ale też nie odrzucam czegoś tylko
dlatego że tego nie rozumiem. Poza żyletkami nie mam niestety większego
doświadczenia z tym zjawiskiem, ale przeczytałem kilka książek i to
nie napisanych przez rządnych rozgłosu ludzi, tylko przez szanowanych
profesorów. Pewnie że mogą się mylić ale kilka faktów przemawia na kożyść
piramid. Niewyjaśnione jest w jaki sposób mumie zacowały się w tak dobrym
stanie
przez tyle setek lat, albo obecne w piramidach gryzonie dlaczego
zostały zmuminifikowane samoistnie. Nie rzucajmy także haseł że to jest
wszystkiemu winna energia kosmiczna!!! A co to jest?? Kto ją zmierzył??
Nie zrzucajmy niezrozumiałych rzeczy na tajemniczy kosmos, być może
wyjaśnienie jest bardziej przyziemne ale narazie brak metod pomiarowych
i badawczych!!!
A jeśli chodzi o wpływ piramid na organizmy żywe, to podobno jest to prawdą.
Rośliny znacznie lepiej ponoć rosną (ale bez przesady). Kawałek świeżego
mięsa umieszczony w piramidzie zachowuje dłużej swoją świerzość niż
poza nią. Nie będę teraz wymieniał wszystkiego o czym czytałem, ale
jest tego sporo.

Pozdrawiam

Darek