Piramida

1. Data: 2002-10-22 12:10:26

Temat: Piramida
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wielu lat intrygowała mnie tajemnica piramid, a konkretnie
oddziaływanie tych konstrukcji (budowli) na organizmy żywe. W "Ogrodach" nr
8/2001 natknąłem się na artykuł, w którym omówiono właściwości piramid i jak
z nich korzystać, podano jak samemu zrobić piramidę ewentualnie gdzie ją
kupić. Podobno podwójna piramida Horusa ma tak silne działanie pozytywne, że
nie trzeba przebywać wewnątrz konstrukcji, by z niego skorzystać. Ponadto,
co dla mnie, jako miłośnika sztuki ogrodowej, jest niezwykle istotne:
"Precyzyjnie wykonana i ustawiona na ozdobnym placyku piramida może służyć
jako ogrodowa rzeźba"
Czy ktoś doświadczył cudownych właściwości piramid?
Ja...cki

2. Data: 2002-10-22 18:02:21

Temat: Re: Piramida
Od: "Marek-O" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jako ogrodowa rzeźba"
> Czy ktoś doświadczył cudownych właściwości piramid?

Czytalem ostatnio w gazecie wyborczej tekst jakiegos polskiego naukowca
przebywajacego ciagle w egipcie.
Nazwal on ludzi ktorzy wierza w jakies kosmiczne lub magiczne oddzialywanie
piramid PIRAMIDIOTAMI.

Marek

3. Data: 2002-10-23 05:34:45

Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś doświadczył cudownych właściwości piramid?

Ja, nie :-).
Nie wierz nikomu dopóki sam tego nie doświadczysz!
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2002-10-23 06:28:47

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Ja, nie :-).
> Nie wierz nikomu dopóki sam tego nie doświadczysz!
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to

Widziałem piramidę tylko w jednym ogrodzie - u Olka Gudzowatego, który twiedzi
że na niego działa ale nie bywa na tej grupie wiec nie opowie...;)

Pozdro
Jack

5. Data: 2002-10-23 06:40:20

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek-O" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przebywajacego ciagle w egipcie.
> Nazwal on ludzi ktorzy wierza w jakies kosmiczne lub magiczne

Z tymi piramidiotami to bym uważał. Krytykować jest łatwo!!!
A jak wyjaśnicie opatentowaną "maszynkę" do ostrzenia żyletek.
Jest to poprostu piramida w której umieszcza się żyletkę na
24h i jest ostra. Nie jest to żadne bluźnierstwo, tylko fakt naukowy,
jednak do dziś niewyjaśniony. Godni pożałowania są naukowcy którzy
rzucają hasła takie jak przytoczył Marek tylko dlatego że zjawisko
jest niewytłumaczalne. Nie jestem człowiekiem który wierzy w cuda
ktorych nikt nigdy nie zweryfikował, ale też nie odrzucam czegoś tylko
dlatego że tego nie rozumiem. Poza żyletkami nie mam niestety większego
doświadczenia z tym zjawiskiem, ale przeczytałem kilka książek i to
nie napisanych przez rządnych rozgłosu ludzi, tylko przez szanowanych
profesorów. Pewnie że mogą się mylić ale kilka faktów przemawia na kożyść
piramid. Niewyjaśnione jest w jaki sposób mumie zacowały się w tak dobrym
stanie
przez tyle setek lat, albo obecne w piramidach gryzonie dlaczego
zostały zmuminifikowane samoistnie. Nie rzucajmy także haseł że to jest
wszystkiemu winna energia kosmiczna!!! A co to jest?? Kto ją zmierzył??
Nie zrzucajmy niezrozumiałych rzeczy na tajemniczy kosmos, być może
wyjaśnienie jest bardziej przyziemne ale narazie brak metod pomiarowych
i badawczych!!!
A jeśli chodzi o wpływ piramid na organizmy żywe, to podobno jest to prawdą.
Rośliny znacznie lepiej ponoć rosną (ale bez przesady). Kawałek świeżego
mięsa umieszczony w piramidzie zachowuje dłużej swoją świerzość niż
poza nią. Nie będę teraz wymieniał wszystkiego o czym czytałem, ale
jest tego sporo.

Pozdrawiam

Darek

6. Data: 2002-10-23 07:12:18

Od: "Piotr Zajączkowski" <P...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Z tymi piramidiotami to bym uważał. Krytykować jest łatwo!!!
> A jak wyjaśnicie opatentowaną "maszynkę" do ostrzenia żyletek.

Opatentowac mozna absolutnie wszystko - nie jest istotna skutecznosc i
funkcjonalnosc.

> Jest to poprostu piramida w której umieszcza się żyletkę na
> 24h i jest ostra. Nie jest to żadne bluźnierstwo, tylko fakt naukowy,
> jednak do dziś niewyjaśniony.

Fakt naukowy ???!!! A gdzie opublikowano wyniki badan ? A moze goliles sie
taka zyletka?

>Godni pożałowania są naukowcy którzy
> rzucają hasła takie jak przytoczył Marek tylko dlatego że zjawisko
> jest niewytłumaczalne.

Widocznie maja do tego podstawy.

> (...) ale przeczytałem kilka książek i to
> nie napisanych przez rządnych rozgłosu ludzi, tylko przez szanowanych
> profesorów.

Prosimy o namiary na te pozycje.

> [...]
> stanie
> przez tyle setek lat, albo obecne w piramidach gryzonie dlaczego

Ludzie - antyseptyczne działanie srodkow balsamujacych zwloki + brak wilgoci
w pomieszceniach.
Gryzonie - wystarczy, ze sucho.

> Kawałek świeżego
> mięsa umieszczony w piramidzie zachowuje dłużej swoją świerzość niż poza
nią.

Zgadza sie, tak jak pod kazdym innym dachem.

> Pozdrawiam
>
> Darek

Ja rowniez, PZ

7. Data: 2002-10-23 08:03:33

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> wrote in

> Ja, nie :-).
> Nie wierz nikomu dopóki sam tego nie doświadczysz!

Czy cudownych to sam ocen, ale dzialan doswiadczyl.
Bylo to chyba na Dolnym Slasku, ale dokladnie nie pamietam, bo dawno
czytalam. Facet sobie postawil w ogrodku, 2 m od sasiadow, ci go podali do
sadu, ze im przez piramide ogorki schna, sad sie do ogorkow nie przychylil,
ale stwierdzil, ze budowla stoi za blisko granicy i nakazal rozbiorke,
facet sie odwolal do wyzszej instancji, bo to nie budowla, tylko obiekt
rozbieralny. Relacja konczyla sie w momencie, gdy sasiedzi juz ze soba nie
rozmawiali, wies byla podzielona na dzwie frakcje sklocone ze soba, sprawa
latala od jednego organu panstwowego do drugiego i konca raczej nie bylo
widac. Zwlaszcza ze w tzw. miedzyczasie zmienilo sie prawo i na mala
architekture chyba nie trzeba pozwolen, a tylko sie ja odp. organom
zglasza.
Ciekawa jestem, jak sie to skonczylo...
Ale oddzialywanie niewatpliwie bylo...
To by wyjasnialo, dlaczego w Egipcie byly te tzw. ciemne okresy (czy jak
tam sie one nazywaly), gdy w czasie 2 lat mieli kilkunastu faraonow.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

8. Data: 2002-10-23 12:32:34

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> "Precyzyjnie wykonana i ustawiona na ozdobnym placyku piramida może służyć
> jako ogrodowa rzeźba"

Taaa ta w "Ogrodach" jest bardzo gustowna..

Coraz bardziej mnie ta gazeta zniesmacza, chyba zostawię sobie tylko "Kwietnik"..

--
Pozdrówki,
Słońce

"Czas jest sposobem w jaki natura zapobiega zdarzeniu się wszystkich
rzeczy naraz"

9. Data: 2002-10-23 13:01:20

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie krytykuję tylko zaciekawiony pytam....

> Pytanie 1: istnieją jeszcze żyletki??? i ktoś się nimi jeszcze goli??? i
> ostrzy?? Po co??
> Pytanie 2: osobiście ostrzyłeś i były ostre wyniki???

Myślę że istnieją, ale lepiej sam sprawdź!!!
Chyba musisz uważniej czytać, o goleniu nikt nie wspominał.

> Na marginesie: w czasach kartkowych, gdy zdobycie żyletki graniczyło z
cudem
> poswięciłem nowiutkiego Polsilvera by jednemu bęcwałowi, który wówczas ze
> mną pracował, wcisnąć kit.
> Zmajstrowałem z kartonu piramidkę i opowiedziałem bęcwałowi o jej

Sam zbudowałeś piramidkę?? Oj to musisz znać się na tym!!! Gratuluję!!!
Może opowiesz w jaki sposób to robiłeś!!!

> [...]
> Uroczyscie włożyliśmy ją pod piramidkę.
> Na drugi dzień zamiast o 7 bylem w pracy o 6, połozyłem na miejscu tej
rdzy
> własnego z trudem zdobytego nowiutkiego Polsilvera i.. poszedłem na spacer
> by spóźnić się potem z pół godziny.
> Nastąpiło uroczyste odsłoniecie piramidki i oczom bęcwała ukazała się
ostra,
> żyletka - hi!hi! jak nowa!! ;-)
> No przecież bęcwał będzie wnukom opowiadał o ostrzących właściwościach
> piramidki!!! I kłamał nie będzie bo on tych własnosci doświadczył.
> A ja, kurczę, zacząłem zapuszczać brodę....

Do dziś zapuszczasz?? Pewnie po tylu latach jest już długa!!!

> zjawiskiem,
> Pytanie 3: mógłbyś zrelacjonować te żyletkowe doświadczenia??? raz się
tylko
> daje naostrzyć czy też zawsze się ostrzy, tzn. wystepuje zjawisko wiecznie
> ostrej żyletki???
> Pytanie 4: a pod folią lub szkłem to nie? (choć kształt takiego ustrojstwa
> na ogól piramidy nie przypomina).

To teraz zagadka logiczna: Czy twoim zdaniem lepiej jest coś robić dobrze
czy bardzo dobrze??? A w sumie w każdym przypadku i tak będzie przecierz
nieźle. Nieprawdaż :)
Mam nadzieje że Twój wybór będzie trafny i logiczny :).

> Kawałek świeżego > mięsa umieszczony w piramidzie zachowuje dłużej swoją
> świerzość niż > poza nią.
> Pytanie 5: wypróbowałeś??

I znów nie czytasz uważnie :(. Przczytaj jeszcze raz początek.

Mam pytanie. Zawsze czytasz tak uważnie i z takim zrozumieniem
treści wszystkie teksty, łącznie z książkami?? To gratuluję!!!

> Pozdrawiam :-|
> Janusz zaciekawiony

Ja również pozdrawiam :)

Darek

10. Data: 2002-10-24 02:34:55

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Darek" <d...@p...onet.pl> wrote in message news:ap5g77$58d$1@news2.tpi.pl...

> Z tymi piramidiotami to bym uważał. Krytykować jest łatwo!!!

Pisac byle co tez :-(

> [...]
> Jest to poprostu piramida w której umieszcza się żyletkę na
> 24h i jest ostra. Nie jest to żadne bluźnierstwo, tylko fakt naukowy,

Podaj namiary na opis tego faktu naukowego. kto przeprowadzal
badania, gdzie opublikowano wyniki, czy ktos powtorzyl doswiadczenie itp.
Dostaje co pare dni kolejne pisemko z opisem przelomowych (breakthrough
- to jest tu teraz bardzo modne slowo) badan w dziedzinie medycyny i zebym
wobec tego zaraz kupil produkt firmy ktora mi te makulature przysyla.
Jestem wiec bardzo sceptyczny.

Natomiast jesli chodzi konkretnie o piramidy, to pamietam, ze te idee
staly sie modne chyba ze 20-30 lat temu, ktos zarobil niezle pieniadze
na ksiazkach, ale szybko sie jednak okazalo, ze to wierutna bzdura. A teraz
ktos to odgrzewa. Koronny przyklad wtedy to bylo mleko, ktore w kartonach
w ksztalcie piramidy (konkretnie - byly to czworosciany foremne) znacznie
dluzej pozostaje swieze. No, ale potem producenci przeszli na wygodniejsze
prostopadlosciany i jakos to nie przyspieszylo starzenia sie mleka...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Jak przycinać dzrzewa?
Czy mozna teraz jeszcze nawiezc trawnik ?
help!!!!! co z sosnami?
potrzebujesz kory sosnowej, podłoża torfu - SPRAWDZ
Irga jak sadzić?