Piramida

81. Data: 2002-10-31 17:32:36

Temat: Re: Piramida
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uczonym radzieckim nawet 3 kule nie sa potrzebne:
> http://yoda.legnica.tpsa.pl/~pinopa/Konwertor_Ro-Go.
html
> "Przy maksymalnej odprowadzanej mocy w wysokości 7 kW
> zmiana ciężaru DG całej platformy o ciężarze 350 kG osiągała
> 35% jej ciężaru w nieruchomym stanie"

No proszę, trochę się zaniedbałem w tym temacie.
;-)
Ale jak widać uczeni radzieccy? nie śpią.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

82. Data: 2002-11-11 14:17:05

Od: "Marek-O" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ap91sh$1amf$1@foka.acn.pl...
> A czy wiecie , że Gudzowaty- najbogatszy człowiek w Polsce ma w swoim
> ogrodzie taką piramidę......... coś w tym musi być
>
> --
> pozdrawiam Ela

Nawet wiem co!
Jest najbogatszy .......

bo ma piramide.

:-)
Marek

83. Data: 2002-11-12 11:11:02

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Ponoć 3 kule (tak zbudowany statek kosmiczny) jedna w drugiej i każda
> obracająca się w inną stronę mogą pokonać grawitację.
> ;-)))

Aaaaha :) Czyli w dobrych okolicach mi dzwoniło :), w końcu trochę
fantastyki się widziało i parę kul czy pierścieni tam było zwłaszcza w
takim "Kontakcie" albo w "Ukrytym Wymiarze".. Ale sza! Bo już się
strasznie offtopikowo zrobiło.. ;)

--
Pozdrówki,
Słońce

"Czas jest sposobem w jaki natura zapobiega zdarzeniu się wszystkich
rzeczy naraz"

Jak przycinać dzrzewa?
Czy mozna teraz jeszcze nawiezc trawnik ?
help!!!!! co z sosnami?
potrzebujesz kory sosnowej, podłoża torfu - SPRAWDZ
Irga jak sadzić?