Jak przycinać dzrzewa?

1. Data: 2002-10-22 11:25:46

Temat: Jak przycinać dzrzewa?
Od: "Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od kilku lat ciągle mam z ojcem przejścia na wspólnej działce. Jest tam
stara jabłoń i ojciec w ramach robienia czegokolwiek cały rok ja przycina,
raczej wycina kolejne gałęzie.
Czy znacie gdzieś w internecie strony gdzie będzie pokazane jak przycinać
drzewa? Prośże także o wskazówki jak przycinać, wierzby, tuje i karłowate
jabłonki.
Dzieki za rady.

--
"Belgrano"
Piotr Jan Piguła

2. Data: 2002-10-22 13:15:40

Temat: Re: Jak przycinać dzrzewa?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> wrote in message
> Witam.
> Od kilku lat cišgle mam z ojcem przejœcia na wspólnej działce. Jest tam
> stara jabłoń i ojciec w ramach robienia czegokolwiek cały rok ja przycina,
> raczej wycina kolejne gałęzie.
> Czy znacie gdzieœ w internecie strony gdzie będzie pokazane jak przycinać
> drzewa? Proœże także o wskazówki jak przycinać, wierzby, tuje i karłowate
> jabłonki.
> Dzieki za rady.

A ja mam malutka prosbe techniczna, o stosowanie kodowania
Central European ISO, a nie Central European Windows.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-10-22 15:20:15

Temat: Re: Jak przycinaa dzrzewa?
Od: "Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam malutka prosbe techniczna, o stosowanie kodowania
> Central European ISO, a nie Central European Windows.
Tyle ze ja mam tak ustawione: Europa Srodkowa ISO!!! Nie wiem co jest a na
kompie sie nie znam!

--
"Belgrano"
Piotr Jan Pigula

4. Data: 2002-10-26 12:06:01

Od: "marzga" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> drzewa? Prośże także o wskazówki jak przycinać, wierzby, tuje i karłowate

Spróbuj www.muratordom.pl może choć troszkę Ci pomoże.

Pozdrawiam
marzga

5. Data: 2002-10-26 13:05:23

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drzewa? Proœże także o wskazówki jak przycinać, wierzby, tuje i karłowate

Każ wyszukać cięcie jabłoni w www.google.com.pl . Może okaże się, że
Tatuś wie co robi.
Ja...cki

6. Data: 2002-10-28 09:14:06

Od: "Andrzej" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W "Castoramie" można dostać takie małe poradniki w różnych działach, np. w
dziale ogrodniczym o przyciananiu różnych gatunków drzew. naprawdę pomocne,
sam według tego ciąłem i jestem zadowolony.

Pzdr.

Andrzej

7. Data: 2002-10-28 17:19:19

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pomocne,
> sam według tego ciąłem i jestem zadowolony.

O mały włos (korzystając z takich poradników) nie obciąłem sobie napletka.
;-)))
To żart oczywiście, ale szwagier był bliski temu, nie zapoznał się z BHP.
[W porę wyciągnąłem wtyczkę z kontaktu, (wiertarka była moja) i dlatego
nie stracił ani głosu ani nie musi zmieniać wiary]

Wobec tego większość z grupowiczów powinna czuć się zwolniona z obowiązku
poznawania podstaw (zasad). No cóż, co kraj to obyczaj.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

8. Data: 2002-10-29 03:34:50

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> O mały włos (korzystając z takich poradników) nie obciąłem sobie napletka.

Bo nie można czytać i ciąć jednocześnie.

kochany J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1
O rekinach http://republika.pl/jkch2
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

Czy mozna teraz jeszcze nawiezc trawnik ?
help!!!!! co z sosnami?
potrzebujesz kory sosnowej, podłoża torfu - SPRAWDZ
Irga jak sadzić?
Piotr Adwentowski - ad.: poszukuje krzewow dzikiej rozy