Re: Piramida

From: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Piramida
Date: Thu, 24 Oct 2002 02:34:55 GMT

"Darek" <d...@p...onet.pl> wrote in message news:ap5g77$58d$1@news2.tpi.pl...

> Z tymi piramidiotami to bym uważał. Krytykować jest łatwo!!!

Pisac byle co tez :-(

> A jak wyjaśnicie opatentowaną "maszynkę" do ostrzenia żyletek.
> Jest to poprostu piramida w której umieszcza się żyletkę na
> 24h i jest ostra. Nie jest to żadne bluźnierstwo, tylko fakt naukowy,
> jednak do dziś niewyjaśniony.

Podaj namiary na opis tego faktu naukowego. kto przeprowadzal
badania, gdzie opublikowano wyniki, czy ktos powtorzyl doswiadczenie itp.
Dostaje co pare dni kolejne pisemko z opisem przelomowych (breakthrough
- to jest tu teraz bardzo modne slowo) badan w dziedzinie medycyny i zebym
wobec tego zaraz kupil produkt firmy ktora mi te makulature przysyla.
Jestem wiec bardzo sceptyczny.

Natomiast jesli chodzi konkretnie o piramidy, to pamietam, ze te idee
staly sie modne chyba ze 20-30 lat temu, ktos zarobil niezle pieniadze
na ksiazkach, ale szybko sie jednak okazalo, ze to wierutna bzdura. A teraz
ktos to odgrzewa. Koronny przyklad wtedy to bylo mleko, ktore w kartonach
w ksztalcie piramidy (konkretnie - byly to czworosciany foremne) znacznie
dluzej pozostaje swieze. No, ale potem producenci przeszli na wygodniejsze
prostopadlosciany i jakos to nie przyspieszylo starzenia sie mleka...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz