Piski w uszach - ???

21. Data: 2001-04-15 13:03:15

Temat: Re: Piski w uszach - ???
Od: Halina <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Sławomir Wolski" wrote:

> Aż się dziwię,że tyle jest różnych wypowiedzi,a żadna nie podaje czegoś
> konkretnego,czy Ci ludzie nie leczyli się u prawdziwych laryngologów?

Leczyli sie a raczej badali sie(ja) -ale laryngolog(prawdziwy!!!-ale to bylo
parenascie lat temu ;-)) wykluczyl sprawy laryngologiczne.
A swoja droga to nie napisales nam diagnozy. Z tego co wiem -to Cinnarizina nie
jest lekiem typowo laryngologicznym. Pozostalych nie znam. Napisz troche o
przyczynach tej dolegliwosci (wg Twego prawdziwego laryngologa).
Pozdrawiam H.

22. Data: 2001-04-15 13:26:06

Od: Halina <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Scarab wrote:
moja wypowiedz z listu:

> Unikam tylko
> bycia w idealnej
> lesie. Tam szumi i

Twoja :

> Czesc!
> Tez slysze dziwne piski ale w przeciwienstwie do kolezanki wlasnie w
> zupelnej, gluchej wrecz ciszy; tzn. slysze je prawie ciagle ale w ciszy sa
> szczególnie glosne i przez to dokuczliwe.

Czyz nie napisalam tego samego ????

> Pozdrawiam
> Scarab

Pozdrawiam H.

23. Data: 2001-04-15 17:25:29

Od: "Scarab" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina" <h...@s...ca> napisał w wiadomości

> DOKLADNIE to samo napisalam.
>
> Pozdrawiam H

A rzeczywiście. To świąteczne przejedzenie osłabiło mą zdolność rozumienia i
kojarzenia faktów. :-)) Poza wyjazdami w szumiące miejsca nie masz na to
rady? Ja zwyrodnień kręgów szyjnych nie mam więc tu przyczyny nie znajdę.
Fakt faktem, że mozna się do tego przyzwyczić, jak chyba do wszystkiego.
pozdrowienia, szybkiego żołądka wyleczenia
Scarab

24. Data: 2001-04-17 06:27:06

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> tu ostrzezenie dla informatykow!!!!. Prawdopodobnie na skutek siedzenia (bez
gimnastyk
> przerywajacych bezruch) cale zycie przed computertem.

No tak, ja siedze od skormnie liczac 15 lat,,,,,, hmmmm.... srednio mnie w sumie
pocieszylac
- 20 lat - ale dobre i to :). Thx.

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

25. Data: 2001-04-17 06:29:56

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Sławomir Wolski" wrote:

> Aż się dziwię,że tyle jest różnych wypowiedzi,a żadna nie podaje czegoś
> konkretnego,czy Ci ludzie nie leczyli się u prawdziwych laryngologów?
> Otóz moje piski w uszach leczę Memoplantem(miłorzšb)-bez recepty,3 razy
> dziennie i na zmianę ,też bez recepty podobnego składu lek francuski(jest w
> aptekach)TANAKAN.(90 tabletek-70.90 zł)

No wiem biore od okolo miesiaca...

> Ponadto laryngolog zapisał mi BETASERC-8 mg,100 tabletek.(100 % - 100
> tabletek 68,32 zł)firmy Solvay-holenderski .

bralem z miesiac i kazali mi zmienic na to co wuzej.

> Ponieważ uważał laryngolog,że może mi zalecić coś tańszego,przepisał mi
> CINNARIZINUM-lek polski za 4,94 zł.Ale źle go znosiłem.więc wróciłem na tę
> droższš ścieżkę.
> Leczę się systematycznie juz 3 miesišce i mi piski ustapiły.N a p r a w d
> ę.

O, mi tez to obiecuja, wiec thx za nadzieje :)

--

Smuggler

***

Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

26. Data: 2001-04-21 11:46:51

Temat: Re: SZUMY w uszach - ???
Od: "Tomacz" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Polecam artykuł w GW Wysokie Obcasy z 21.04.2001
dostępny pod adresem:

http://www.wyborcza.pl/Iso/Wyborcza/Obcasy/01/040obc
.html

TM

27. Data: 2001-05-14 09:59:12

Temat: Sieci neuronowe
Od: Rafal 'Radon' Deska <r...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje wszelkich informacji o zastosowaniu sieci neuronowych w
medycynie: do diagnozowania, do systemow eksperckich, czy nawet do
zarzadzania personelem i pacjentami. Moze ktos z Szanownych grupowiczow
zetknal sie z tym zagadnieniem, lub zna polskie szpitale ktore
wykorzystuja sieci neuronowe w swojej pracy.
Bede wdzieczny za wszelkie informacje
Serdecznie pozdrawiam
Rafal

--
Rafal Deska
r...@i...univ.gda.pl

28. Data: 2001-05-14 18:53:38

Temat: Re: Sieci neuronowe
Od: "Wojtek" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Rafal 'Radon' Deska" <r...@i...univ.gda.pl> napisal w
wiadomosci news:Pine.LNX.4.30.0105141156390.3656-100000@iza.uni
v.gda.pl...
> [...]
> zetknal sie z tym zagadnieniem, lub zna polskie szpitale ktore
> wykorzystuja sieci neuronowe w swojej pracy.

Spróbuj na http://www.phys.uni.torun.pl/~duch/neural.html

Wojtek

IRGAPYRIN lub GEIGY
logopedia