Pitera pitoli jak jej każe PO.

61. Data: 2016-05-29 15:48:41

Temat: Re: Pitera pitoli jak jej każe PO.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-05-29 15:22, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Choćby mieli mosty i tamy posprzedawać to muszą dociągnąć do wyborów, a
> potem choćby potop.
>
> Oczywiście najwinniejsze będą pierwsze rządy, które będą zmuszone
> zacisnąć pasa i budować na pisoskich zgliszczach.

Największą jednak ich winą już jest to, że nie będą piskie.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

62. Data: 2016-05-29 15:57:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.05.2016 o 15:22, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Choćby mieli mosty i tamy posprzedawać to muszą dociągnąć do wyborów, a
> potem choćby potop.

Po cichu liczę jednak na jakieś resztki rozsądku z ich strony. I mam
nadzieję, że z czasem zaczną po prostu dostęp do 500+ ograniczać.

Ewa

63. Data: 2016-05-29 16:14:46

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Po cichu liczę jednak na jakieś resztki rozsądku z ich strony.

Niestety to tylko twoje chciejstwo. Tak naprawdę świat jarka zamyka się w
posiadaniu władzy i tu jego cały wysiłek, to co z państwem czy narodem się
dzieje jest dla niego absolutnie poza nawiasem.

64. Data: 2016-05-29 16:16:31

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Dnia 2016-05-29 15:22, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Największą jednak ich winą już jest to, że nie będą piskie.

Dla psiaków, a dla ciemnego ludu, że michę wezmą, "a przecież była i dało*
się"

*naczy brało

65. Data: 2016-05-29 23:32:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 May 2016 14:55:39 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-05-29 14:49, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

s-minus.html#ixzz4A2zmObLV

> A Ty?

Chyba wiesz, że mam za stare dzieci, więc nie. Ale gdybym miała dzieci w
stosownym wieku, na pewno bym złożyła - bo niby dlaczego nie, skoro
przecież jestem zadowolona z rządów PiS :->

66. Data: 2016-05-29 23:33:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 May 2016 15:17:22 +0200, FEniks napisał(a):

> Szansa na ostateczne skompromitowanie tego beznadziejnego rządu, że ta
> kasa skończy się jeszcze za ich panowania.

Jest szansa, że się przeliczysz.

67. Data: 2016-05-29 23:34:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 May 2016 15:48:41 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-05-29 15:22, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

> Największą jednak ich winą już jest to, że nie będą piskie.

Jak dotąd tylko Wasz pisk słychać...

68. Data: 2016-05-29 23:35:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 May 2016 15:57:15 +0200, FEniks napisał(a):

> I mam
> nadzieję, że z czasem zaczną po prostu dostęp do 500+ ograniczać.

Tylko dlatego, że się Tobie nie należy? Przecież pobiegłabyś z wnioskiem w
podskokach, gdybyś miała drugie dziecko. LOL

69. Data: 2016-05-30 14:06:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 May 2016 14:29:24 +0200, FEniks napisał(a):

> Obecna władza jeszcze korzysta z nadwyżek. Następna już nie będzie mogła
> na takowe liczyć.

> No rzeczywiście, trzeba mieć wielki dar jasnowidzenia!
>

> http://wyborcza.pl

I wszystko jasne 33-]

70. Data: 2016-05-30 14:08:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szansa na ostateczne skompromitowanie tego beznadziejnego rządu, że ta
> kasa skończy się jeszcze za ich panowania.

Tusk zabrał (na co?) z 2 filaru i Polacy to lekko przełknęli, to PiS (na
dzieci!) zabierze z 1-go. I najwyżej. C'nie? :->

Babę zesłał Bóg...
Dlaczego blokują niektóre portale społecznościowe?
O zdradzie
Kelner sypie
Nowomowa - język władzy totalitarnej -