Pizza z prodiża ???

1. Data: 2002-11-04 12:44:57

Temat: Re: Pizza z prodiża ???
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Afaj wrote:
> Zapytuję Szanowne grono czy komuś udało się zrobić pizzę w prodiżu.

Ciasto się upiecze, to i pizza wyjdzie dobra.
Moja mama robiła taki "myk", że pod prodiż podkładała ścierkę i na niej
stawiała prodiż na taborecie/stole. Ponoć lepiej ciepło trzyma od spodu.

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-11-04 13:31:51

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Afaj wrote:

> Fakt o wyjmowaniu nie pomyślałem, a prodiż jest protokątny - może być
> trudniej.

Jeśli mogę coś doradzić - dno prodiża można wyłożyć papierem
pergaminowym. To ułatwi też wyjmowanie. Chociaż, jak pokroicie ją na
kwadraty, to da się wyjąć i bez tych "sztuczek" ;-).

--
Gosia i Kubus (3 l. i 8 m.)

1. Data: 2002-11-04 13:32:59

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zGosiula wrote:

Sorry za złą sygnaturkę. I to jescze mocno nieaktualną ;-))).

1. Data: 2002-11-04 13:41:39

Temat: Pizza z prodiża ???
Od: "Afaj" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Zapytuję Szanowne grono czy komuś udało się zrobić pizzę w prodiżu. Chodzi o
taki najzwyklejszy który grzeje tylko od góry. Niestety piekarnika ani
mikrofalówki się nie dorobiłem.

Rafał Jaśtak
a...@a...net

1. Data: 2002-11-04 13:47:59

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Afaj" <a...@a...net> napisał w wiadomości
> Zapytuję Szanowne grono czy komuś udało się zrobić pizzę w prodiżu. Chodzi
> taki najzwyklejszy który grzeje tylko od góry. Niestety piekarnika ani
> mikrofalówki się nie dorobiłem.

ja robilam, tylko ze w tortownicy wkladanej do prodiza - latwo bylo ja
wydostac, wydlubywanie bezposrednio z prodiza mogloby byc trudniejsze;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-11-04 14:26:05

Od: "Afaj" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ja robilam, tylko ze w tortownicy wkladanej do prodiza - latwo bylo ja
> wydostac, wydlubywanie bezposrednio z prodiza mogloby byc trudniejsze;-)

Ups poszło przypadkiem na priv.

Fakt o wyjmowaniu nie pomyślałem, a prodiż jest protokątny - może być
trudniej. Dziękuję serdecznie dla mnie najważniejsze jest to że da się
zrobić z resztą będziemy sobie radzić.

Rafał Jaśtak
a...@a...net

1. Data: 2002-11-04 15:38:11

Od: "Afaj" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zGosiula" <z...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3DC676C7.8030808@poczta.onet.pl...

> Jeśli mogę coś doradzić - dno prodiża można wyłożyć papierem
> pergaminowym. To ułatwi też wyjmowanie. Chociaż, jak pokroicie ją na
> kwadraty, to da się wyjąć i bez tych "sztuczek" ;-).

Jakoś do papieru pergaminowego mam uraz kiedyś coś robiłem i wyłożyłem spód
i niestety boki papierem..... Efekt był taki że pół kuchni utonęło w dymie z
tlącego się papieru. Zdecydowanie bardziej będę kombinował z krojeniem w
prodiżu a później "wyłuskiwaniem" jej.
Dzięki wielkie za rady.
Rafał Jaśtak
a...@a...net

1. Data: 2002-11-04 16:24:41

Od: "emc" <e...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Afaj" <a...@a...net> wrote in message

>, a prodiż jest protokątny - może być trudniej.
>Dziękuję serdecznie dla mnie najważniejsze jest to że da się
> zrobić z resztą będziemy sobie radzić.

> a...@a...net

Jak kwadratowy to czy ten prodiz nie ma przypadkiem
podgrzewania od spodu ?
Jesli tak to nawet lepiej - ciasto sie lepiej upiecze.

Ewa (emc)

1. Data: 2002-11-04 16:50:48

Od: "Afaj" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emc" <e...@t...net> napisał w wiadomości
> Jak kwadratowy to czy ten prodiz nie ma przypadkiem
> podgrzewania od spodu ?
> Jesli tak to nawet lepiej - ciasto sie lepiej upiecze.

Niestety prostokąt "wąski a długi" i tylko na górze jest grzałka. Mały w
sumie jest ale wiele przeszedł i dużo obiadków przyrządził, choć i nieudane
potrawy się kilka razy zdarzyły ;) Jutro będzie pizza to dla niego nowość
nie omieszkam pochwalić się czy wyszła czy też były problemy.

Rafał Jaśtak
a...@a...net

1. Data: 2002-11-05 01:20:47

Od: "emc" <e...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Afaj" <a...@a...net> wrote in message

> [...]
> choć i nieudane potrawy się kilka razy zdarzyły ;) Jutro będzie pizza
> to dla niego nowość nie omieszkam pochwalić się czy wyszła czy

Czekam na relacje ! ciekawa jestem jak wyjdzie.
Rozne eksperymenty to cala przyjemnisc gotowania !
Powodzenia

Ewa (emc)

flaszka
Polędwica wieprzowa