Placek po węgiersku

1. Data: 2001-08-21 11:04:24

Temat: Placek po węgiersku
Od: "Zdzisław Moskwa" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna przepis na placek po węgiersku?
Asia

1. Data: 2001-08-21 11:14:02

Temat: Re: Placek po węgiersku
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zdzisław Moskwa" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czy ktoś zna przepis na placek po węgiersku?

Masz na myśli langos?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-08-21 11:30:11

Temat: Odp: Placek po węgiersku
Od: "Zdzisław Moskwa" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tak. Czy moge prosic o przepis.
Asia

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9ltfla$pjf$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-08-21 11:50:01

Od: "Lisa" <s...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

"Zdzisław Moskwa" <z...@p...fm> wrote in message
> Tak. Czy moge prosic o przepis.
> Asia

Hello

Byl tam kiedys podawany, wiec tylko wklejam:

Langos

40 dkg bialej maki pszennej
2 ugotowane i utluczone ziemniaki
3 dkg drozdzy
1 szklanka letniego mleka
cukier
sol
olej

Drozdze rozrobic z 1/ szklanki mleka i odrobina cukru
Make przesiac, wsypac do miski, posrodku zrobic dolek, do ktorego wlac
rozczyn drozdzy, dodda mase z ziemniakow i lyzke oleju, dodac reszte mleka,
sol do smaku i wyrobic ciasto o konsystencji nieco twardszej, niz na kluski
kladzione. Posypac maka i zostawic pod przykryciem, w cieplym miejscu na
godzine. Formowac cienkie placki wielkosci dloni i smazyc na wrzacym
oleju -- poczatkowa pod przykryciem, a po przewroceniu na druga strone juz
bez przykrycia.

Ps. wychodzi pycha! I jedna rada. przy formowaniu placuszka potrzeba maki
aby sie to ciasto do palcow nie przyklejalo.
Jesli ktos chce mam pyszny wyprobowany sosik do posmarowania juz gotowego
placka.

Smacznego!

pozdawiam
Lisa

1. Data: 2001-08-21 12:13:57

Od: "Zdzisław Moskwa" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za przepis i czy moge prosic o przepis na sos.
Asia
Użytkownik Lisa <s...@g...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:9lthkk$hr5$00$...@n...t-online.com...

1. Data: 2001-08-21 13:06:13

Od: "Lisa" <s...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Nadzienie robilam tak: ketchup do tego potarty czosnek i cebula, nastepnie
wedline(potarta na traku), wszystko wymieszac nalozyc na placek i posypac
jeszcze tartym serem (duzo). Dozniania smakowe swietne! Oczywiscie to jest
tylko przyklad nadzienia, wiec innwencja nalezy do Was:-) Ale warto
sprobowac.

pozdrawiam
Lisa

1. Data: 2001-08-21 14:16:43

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lisa <s...@g...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:9lthkk$hr5$00$...@n...t-online.com...
a ja z takim malym zapytankiem, ile potem mniej wiecej plackow z tego
wychodzi:-)
?

Pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2001-08-21 19:16:24

Od: "Lisa" <s...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, dla dwoch osob baaaaardzo glodnych, ale tak naprawde baaaaaaaaardzo :-)

pozdrawiam
Lisa

1. Data: 2001-08-21 21:46:09

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lisa <s...@g...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:9lubq3$rkq$01$...@n...t-online.com...
> Hmm, dla dwoch osob baaaaardzo glodnych, ale tak naprawde baaaaaaaaardzo
:-)
THX... jutro chyba sie na to skusze:-) mam jeszcze troche drozdzy- zostalo z
ciasta wiec trzeba cosik z tym zrobic... a no i to cisto jeszcze zrobie..
mzoe wystarczy:-) hehe... nio wiec jutro robie te placki po wegiersku, tylko
ze co jak co ale dla siebie zrobie porcje wege... czyli salata, pomidor,
ogorek, ser no dobra i plasterek szynki:-)

POzdrawiam
jacek

1. Data: 2001-08-21 22:09:02

Od: "Tomasz Pozzi" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Lisa" <s...@g...net> napisal w wiadomosci
[ciach]
| Drozdze rozrobic z 1/ szklanki mleka i odrobina cukru

"rozrobic z 1/ szklanki" - czyli z 1/2, 1/3, 1/8 ?
[ciach]

pozdrawiam
Tomek

"C.K. Kuchnia" Roberta Makłowicza