Placek z dżemem

1. Data: 2002-11-21 09:29:43

Temat: Placek z dżemem
Od: "Anna" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzień dobry, witam wszystkich kucharzy, mam prośbę, kiedyś gdzieś słyszałam,
że można upiec rodzaj babki lub placka z dżemem zamiast owoców, czy ktoś
może mnie poratować przepisem lub stosownym linkiem, z góry dziękuję.

1. Data: 2002-11-21 10:36:32

Temat: Re: Placek z dżemem
Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <a...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ari90e$lti$...@f...man.torun.pl...
> [...]
> że można upiec rodzaj babki lub placka z dżemem zamiast owoców, czy ktoś
> może mnie poratować przepisem lub stosownym linkiem, z góry dziękuję.

ja znam tylko przepis na murzynka z dzemem
Beatka

1. Data: 2002-11-21 11:09:03

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@p...gazeta.pl> napisała:
> [...]
> że można upiec rodzaj babki lub placka z dżemem zamiast owoców, czy ktoś
> może mnie poratować przepisem lub stosownym linkiem, z góry dziękuję.

Moze chodzi Ci o plesniak?
Jesli tak, to sprawdz np. ten link:
http://www.republika.pl/milkal/ciasta.htm

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-21 17:13:35

Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

moja mama robiła kruche ciasto jak na szarlotkę, kładła powidła śliwkowe
zamiast jabłek, przykrywała startą na tarce resztką ciasta..... i było
pyszne. Powidła były gęste, domowe, nie było problemu wsiąkającego w surowe
ciasto soku
-mirka

1. Data: 2002-11-21 20:26:58

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lipinska Miroslawa" <m...@p...com.pl> napisał w
wiadomości news:00a901c29181$1ee30b80$1600029e@psc.pbi...

> [...]
> zamiast jabłek, przykrywała startą na tarce resztką ciasta..... i było
> pyszne. Powidła były gęste, domowe, nie było problemu wsiąkającego w

Ja tez tak robie - a miedzy powidla a druga warstwe ciasta klade ubita piane
z bialek

--
Catalina
icq #54287160

1. Data: 2002-11-21 21:31:17

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalina" <c...@p...net> napisał w wiadomości
> Ja tez tak robie - a miedzy powidla a druga warstwe ciasta klade ubita
piane
> z bialek
> Catalina

mniam, mniam, uwielbiam ten placek zarowno z dzemem jak i w wersji z
wisniami (czasem tez tymi z kompotu) lub truskawkami :)

Marta

1. Data: 2002-11-22 16:00:58

Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Beatka
>

> No to ja poprosze przepis na tego murzynka z drzemem dzięki Aga maga

Naga prawda o facetach >>> http://link.interia.pl/f168f

Dyzurne ciasto
potrawka z kurczaka
Pomidorowka z pomidorow