Placic czy nie?

1. Data: 2001-10-23 08:53:31

Temat: Placic czy nie?
Od: "Leszek" <b...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zwiazku z remontem mieszkania jakie przeprowadzilem w lipcu 2001 r.
pojawil sie problem do wyjasnienia. Byc moze ktos z Szanownych Grupowiczow
cos takiego przezyl dlatego prosze o Wasze opinie na ten temat i co
powinienem Waszym zdaniem teraz zrobic.

Historia remontu:
1. Poczatek lipca - rozpoczynamy remont z firma X, umowa slowna po
przedstawieniu zakresu remontu opiewa na ok. 1500 PLN brutto i ma byc
zrealizowana w ciagu ok. 2 tygodni

2. Po zrealizowaniu ok. polowy zakresu robot (w ciagu 2 tygodni) firma X
wycofuje sie z dalszej realizacji prac. Powodem jest moje niezadowolenie z
jakosci prac i w/g szefa firmy X, moje zbyt duze oczekiwania co do jej
jakosci.

3. W zwiazku z pkt.2 mam zamiar zaplacic za dotychczas wykonane prace okolo
700 PLN brutto, ale szef firmy obrazony nie zgadza sie na to i ze slowami
"nie mamy o czym mowic" opuszcza moj dom.

4. Znajduje inna firme, ktora konczy rozpoczety remont, wykonuje poprawki po
poprzednikach - z uslug tej firmy jestem zadowolony, place umowiona kwote.
Remont konczymy okolo 5 sierpnia 2001 r.

I tu zaczyna sie problem: wczoraj tj. 22.10.2001 r. otrzymalem listem
poleconym od firmy X fakture VAT (datowana 18.10.2001) na kwote 1500 PLN
brutto z klauzula : "niniejsza f-ra jest ostatecznym wezwaniem do zaplaty w
rozumieniu art. 445 KC". Do f-ry dolaczono kosztorys datowany 30.08.2001 r.
na 1500 PLN. Oczywiscie na zadnym z tych dokumentow nie ma mojego podpisu,
nie ma tez wstepnej umowy pisemnej.

I co Wy na to !!!???

pozdrowka, Leszek

1. Data: 2001-10-23 10:00:47

Temat: Re: Placic czy nie?
Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.) szukaj wiadomości tego autora

Popatrzmy jak Leszek zapodaje na pl.rec.dom:
> [...]
>na 1500 PLN. Oczywiscie na zadnym z tych dokumentow nie ma mojego podpisu,

Nie płacić.
Wg. Rozumieniu KC usłauga nie wykonan w pełni jest traktowana
jak usługa nie wykonana w ogóle.
Niestety nie znam artykułu.
Ale znajoma miała podobnie z oknami. Zmieniała okna w domu
i jedno jej źle zrobili. Skończyło się na tym, ze póki
_wszystkie_ okan nie zostana dobrze zrobione, usługa
była traktowana jako niezaistniała i nie było podstaw do
zapłaty!

--
=< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
Carina E 2.0 GSX600F| Do not use my message for commercial purposes |

1. Data: 2001-10-23 17:18:02

Od: <h...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszku powiedz wszystkim co to sa za partacze zeby inni nie mieli podobnych
problemow. Nie plac, oni zeruja na ludzkiej naiwnosci: zadnych Twoich podpisow,
zadnej umowy, z tymi swoimi fakturkami moga sabie najwyzej...(piiiiiip)
B.

1. Data: 2001-10-23 21:30:59

Od: "Edek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek" <b...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
r.
> na 1500 PLN. Oczywiscie na zadnym z tych dokumentow nie ma mojego podpisu,

Wyslij im list, ze uprzejmie prosisz o przeslanie kopi umowy lub zlecenia
ktora
oni z Toba zawarli, bo ty masz slaba pamiec i nie pamietasz
zebys im ostatnio cos zlecil, a swojej kopii
nie masz bo dzieci ostatnio ognisko robily i wszystkie papiery z domu
wyniosly.

Edek

1. Data: 2001-10-24 07:12:44

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek wrote:

> [...]
> na 1500 PLN. Oczywiscie na zadnym z tych dokumentow nie ma mojego podpisu,

olac.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-11-03 18:12:32

Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
r.
> na 1500 PLN. Oczywiscie na zadnym z tych dokumentow nie ma mojego podpisu,

Zawsze lepiej zalatwiac sprawy polubownie.!
Pogadaj tym facetem, zapytaj, na ile wycenia swoja robote ( tak realnie) -
sadze ze powinien byc zadowolony, jesli dostanie ok. 80% tej kwoty .

MW

Czy spoldzielnia mieszkaniowa ma prawo....
basen kapielowy, kto produkuje?
klej po taśmie malarskiej
korki
Plama