Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-m
ail
From: "Leszek" <b...@g...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Placic czy nie?
Date: Tue, 23 Oct 2001 10:53:31 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl
Lines: 37
Message-ID: <9r3bdp$ri5$2@news.tpi.pl>
Reply-To: "Leszek" <b...@g...com.pl>
NNTP-Posting-Host: 217.96.23.164
X-Trace: news.tpi.pl 1003827449 28229 217.96.23.164 (23 Oct 2001 08:57:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: 23 Oct 2001 08:57:29 GMT
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
X-MSMail-Priority: Normal
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:3974
Ukryj nagłówki
W zwiazku z remontem mieszkania jakie przeprowadzilem w lipcu 2001 r.
pojawil sie problem do wyjasnienia. Byc moze ktos z Szanownych Grupowiczow
cos takiego przezyl dlatego prosze o Wasze opinie na ten temat i co
powinienem Waszym zdaniem teraz zrobic.
Historia remontu:
1. Poczatek lipca - rozpoczynamy remont z firma X, umowa slowna po
przedstawieniu zakresu remontu opiewa na ok. 1500 PLN brutto i ma byc
zrealizowana w ciagu ok. 2 tygodni
2. Po zrealizowaniu ok. polowy zakresu robot (w ciagu 2 tygodni) firma X
wycofuje sie z dalszej realizacji prac. Powodem jest moje niezadowolenie z
jakosci prac i w/g szefa firmy X, moje zbyt duze oczekiwania co do jej
jakosci.
3. W zwiazku z pkt.2 mam zamiar zaplacic za dotychczas wykonane prace okolo
700 PLN brutto, ale szef firmy obrazony nie zgadza sie na to i ze slowami
"nie mamy o czym mowic" opuszcza moj dom.
4. Znajduje inna firme, ktora konczy rozpoczety remont, wykonuje poprawki po
poprzednikach - z uslug tej firmy jestem zadowolony, place umowiona kwote.
Remont konczymy okolo 5 sierpnia 2001 r.
I tu zaczyna sie problem: wczoraj tj. 22.10.2001 r. otrzymalem listem
poleconym od firmy X fakture VAT (datowana 18.10.2001) na kwote 1500 PLN
brutto z klauzula : "niniejsza f-ra jest ostatecznym wezwaniem do zaplaty w
rozumieniu art. 445 KC". Do f-ry dolaczono kosztorys datowany 30.08.2001 r.
na 1500 PLN. Oczywiscie na zadnym z tych dokumentow nie ma mojego podpisu,
nie ma tez wstepnej umowy pisemnej.
I co Wy na to !!!???
pozdrowka, Leszek
|