Placki kartoflane

1. Data: 2005-02-20 14:33:49

Temat: Re: Placki kartoflane
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "Michał" <t...@p...onet.pl>
>
> Zrezygnować z wcześniejszego przygotowywania lub stale mieszac.
> :-)
===
To też zależy od gatunku ziemniaków. Niektóre ciemnieją już w trakcie
tarcia, inne przez dłuższy czas są żółciutkie.

waldek
===

1. Data: 2005-02-20 15:00:15

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
, solą i
> mąką?/

Zrezygnować z wcześniejszego przygotowywania lub stale mieszac.

Przeszukaj listy z ostatnich paru dni.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-02-20 15:09:09

Od: "Michał" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeszukaj listy z ostatnich paru dni.
> --
> Pozdrawiam,  Jerzy

Dzieki ! Juz nieaktualne. Pożarli wszystko , zanim sczerniało!
Ja tez serdecznie pozderawiam
Miichał

1. Data: 2005-02-20 15:38:59

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl>
> ===
> To też zależy od gatunku ziemniaków.
> Niektóre ciemnieją już w trakcie tarcia,
> [...]

Teraz się nie wymigasz, podaj nazwy odmian.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-02-20 15:47:55

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "waldek" <A...@o...pl>
>
> Teraz się nie wymigasz, podaj nazwy odmian.
===
Wymiguję się - nie znam nazwy tych nieciemniejących. Raczej rzadko trafiają
mi się, a sprzedawcy w sklepach, kiedy pytam, to albo nie znają nazwy albo
zmyślają. Od pewnego czasu wszędzie sprzedają tylko lordy! W każdym sklepie
ziemniaki są inne, ale wszystkie to lordy. LOL

waldek
===

1. Data: 2005-02-20 15:52:59

Od: "pablo" <(kaklakl)kazin(kaakakaka)_(ajajajk)super_(ajajaja)electronic(mananaan)@wp.(uququq)pl(kakak)> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki ! Juz nieaktualne. Pożarli wszystko , zanim sczerniało!

i surowe im smakowalo?? eeee....

1. Data: 2005-02-21 11:17:34

Od: "RK" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To na przyszłość ścierając ziemniaki scieraj z nimi trochę cebuli. Smak
placków zdecydowanie lepszy a nie czernieją.

1. Data: 2005-02-23 11:09:11

Od: Marek <M...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał napisał:

> Dzieki ! Juz nieaktualne. Pożarli wszystko , zanim sczerniało!
> Ja tez serdecznie pozderawiam
> Miichał

Ale tylko powiedz z czym je robiłeś czy z cebulką i czosnkiem czy solo??

Głodny Marek

--
www.lniane.pl| Ciuchy, torby, krawaty, kaszkiety, kosmetyki, żywność.
| Doradztwo i obsługa na najwyższym poziomie! Zapraszamy

jogurtownica-czy warto kupic
Klops - druga odsłona
Przepis na szybka mase??
przepis na klopsiki. poprosze o pomoc :)
Creditwrench