Plaga fałszywych alarmów bombowych

11. Data: 2016-12-15 23:30:28

Temat: Re: Plaga fałszywych alarmów bombowych
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2016 o 23:27, Chiron pisze:
> niejaki Damastes! Koniecznie chcesz zapisać swoje nazwisko w historii- i
> to obok takich naprawiaczy ludzkości jak Pol-pot? Jego idea też była
> słuszna- jak Twoja. No ale ludzie nie dorośli...
Przemysław Gintrowski - Damastes z przydomkiem Prokrustes mówi
https://www.youtube.com/watch?v=FoT1K2U5V5k

12. Data: 2016-12-15 23:33:15

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Za PRL tak nie było. Plaga przyszło wraz z "demokracją".

Ja bym sięgnął głębiej i zaryzykował twierdzenie, że to wina Katarzyny,
zresztą carycy.

http://www.newsweek.pl/polska/polityka/marek-suski-c
aryca-katarzyna-ryszard-milewski-i-amber-gold,artyku
ly,402061,1.html?src=HP_Left_Additional_3

13. Data: 2016-12-16 00:07:10

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> W tym problem. Ludzie - podpatrując naturę - ulepszali swoje
> niedoskonałe rolnictwo, budownictwo, etc. Jednak prawdy dotyczące
> podstawowych potrzeb człowieka od 80 tysięcy lat pozostawały te
> same. I nagle przyszedł Marx&Engels&Lenin GMBh i ludziom udało się
> wmówić, że zamiast podpatrywać naturę i ją naśladować - mają ją
> zmieniać!

Bo w dotychczasowym modelu społeczeństwa zbudowanym na podpatrywaniu i
powielaniu działania zwierząt nie ma równości; a tam gdzie nie ma
równości panuje niewolnictwo, jest walka o osiągnięcie równości, walka o
wolność. A tam gdzie toczy się walka o wolność mamy do czynienia z
przemocą.

Społeczności niewolnicze to społeczności hierarchiczne, w których panują
nierówności. A zaczyna się od braku równości miedzy płciami w
podstawowej komórce społecznej jaką jest rodzina. Na tym poziomie należy
poszukiwać rozwiązania dylematu nierówności i... przemocy. Według mnie
uwolnieniem ludzi od przemocy i patologii przez nią generowanych, które
zagrażają trwaniu gatunku, jest wyeliminowanie przemocy (a więc i
nierówności, która przemoc inicjuje) z życia rodziny a w efekcie i z
zycia społeczeństwa. Gdzie znalazłem przyczynę nie będę już raz kolejny
powtarzał. ;-)

> No a skoro już nalezy zmieniać naturę - no to dlaczego nie zmieniać
> podstawowych ludzkich potrzeb: potrzeby bycia kochanym, potrzeby
> kochania, potrzeby religijności, potrzeby nieśmiertelności

A czy te potrzeby, poza potrzebą religijności, którą traktuję jako
balast, są w pełni zaspokajane? Tak uczciwie Chironie bez odwoływania
sie do sentymentalnych wyobrażeń o miłości...?

> (realizowanej najczęściej poprzez posiadanie potomstwa), etc?

Czyje potrzeby są pierwej spełniane przez "posiadanie" potomstwa? I czy
posiadanie potomstwa ma służyć zaspokajaniu potrzeb emocjonalnych
rodziców? Dlaczego dzieci mają być przedmiotem za pomocą którego rodzice
zaspokajają swoje potrzeby? Dzieci wspomagają rodziców w ich
poszukiwaniu wyzwolenia z nieuświadamianych braków i czynią to zmuszane
przez rodziców pod przykrywką rodzicielskiej miłości.

> Zmienić się nie dało - no bo ludzie zawiedli.

A może pomysły były od czapy i przygotowane bez zidentyfikowania istoty
problemu?

> No to postanowiono wychować nowego człowieka, któremu zostaną
> wmówione nowe potrzeby, które - będąc przekonany, że to jego własne
> - będzie chciał realizować.

Czy w moim pomyśle również widzisz tylko wmawianie ludziom czegoś
nieistniejącego? Czy nie dostrzegasz, że wszyscy cierpią tylko nie zdają
sobie sprawy DLACZEGO cierpią a ja tylko wyjaśniam skąd się bierze ich
cierpienie?

> Coraz to nowy ulepszacz ludzkości się pojawia - ba! Już przecież w
> zamierzchłych czasach historycznych był sobie niejaki Damastes!

Ale mój Człowiek ma być absolutnie wolny od jakiejkolwiek władzy, więc
mi tutaj nie pomachuj Damastesem. ;-)

> Koniecznie chcesz zapisać swoje nazwisko w historii - i to obok
> takich naprawiaczy ludzkości jak Pol-pot? Jego idea też była słuszna
> - jak Twoja. No ale ludzie nie dorośli...

Co jakiś czas przypominam, że skutki przemocy psychicznej są szczególnie
dotkliwe i niebezpieczne ponieważ rodzą patologie wszelkiej maści, które
tak fajnie można zidentyfikować w eksperymencie Calhouna. Tam też działa
przemoc psychiczna, której badacze nie wzięli pod uwagę. Efektem
końcowym jest totalny brak zaufania między samicami i samcami prowadzący
do zaniku prokreacji i zagłady kolonii. Szkoda, że nie opisano dokładnie
patologii zdrowotnych obserwowanej populacji myszy (szczurów). Totalna
samozagłada nijak sie ma nieudanych eksperymentów społecznych, które
przytaczasz a nie bierzesz pod uwagę mojej twardej argumentacji.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

14. Data: 2016-12-22 00:54:34

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

nierówności, która przemoc inicjuje) z życia rodziny a w efekcie i z
zycia społeczeństwa. Gdzie znalazłem przyczynę nie będę już raz kolejny
Zaczynasz od kompletnego, wydumanego stwierdzenia, a potem opierasz na nim
całą swoją filozofię. Tak jesteśmy stworzeni, tak funkcjonujemy, tak
funkcjonuje cały świat. Oparty jest na nierówności. I wszelkie te
nierówności są budujące. Dotyczy to każdego poziomu rozwoju. I wszystkiego.
Tak to działa- inaczej nie będzie. Każda próba zmiany powodowała
konsekwencje w rodzaju stu milionów pomordowanych przez bardzo wydajnego
Maozedonga i Stalina (też wydajnego, ale mającego mniej ludzi do swoich
eksperymentów). Mimo o wiele mniejszej skali- najbardziej odrażające wydają
się wyczyny Pol-pota na Kardamonowych Wzgórzach- będących sporą częścią
słynnych Pól Śmierci. Tak było, jest i będzie. Próbując to zmienić
(wprowadzić równość)- ZAWSZE będzie istnieć ktoś, kto będzie "równiejszy". A
mających pod sobą ludzi "równych" (czyli ogłupionych opętańczą ideologią)-
będzie miał nad nimi potężną władzę. Raz jeden się zastanów: kto upilnuje
strażników? A przecież takie społeczeństwo ludzi równych (czyli np Kampucza
za Polpota) bez strażników- znów się poróżni. I nie ma tu znaczenia, jak
gdzie i kiedy (i czy w ogóle) przejdą inicjację seksualną.

> [...]

balast, są w pełni zaspokajane? Tak uczciwie Chironie bez odwoływania
sie do sentymentalnych wyobrażeń o miłości...?

Każdy, na tyle, na ile potrafi- zaspokaja je. Przecież dotyczy to także
Ciebie.

> [...]

poszukiwaniu wyzwolenia z nieuświadamianych braków i czynią to zmuszane
przez rodziców pod przykrywką rodzicielskiej miłości.

Jednym z powodów posiadania potomstwa- jest zaspokojenie potrzeb
emocjonalnych rodziców. Ileż satysfakcji jest w zdaniu: "sprawdziłem się
jako ojciec- mój syn wyrósł na wielkiego człowieka" ! Przepraszam- ale jak
tego nie rozumiesz- to trochę nasza rozmowa jest o...niczym.

> Zmienić się nie dało - no bo ludzie zawiedli.

A może pomysły były od czapy i przygotowane bez zidentyfikowania istoty
problemu?

Czy uważasz, że np Polpot nie był przekonany, że on zna rozwiązanie- a inni
ludzie go jeszcze nie poznali? Czym się różnisz- za wyjątkiem tego, że jego
nauczono, jak swoją utopię wprowadzić w życie?

> [...]

nieistniejącego? Czy nie dostrzegasz, że wszyscy cierpią tylko nie zdają
sobie sprawy DLACZEGO cierpią a ja tylko wyjaśniam skąd się bierze ich

Ludzie cierpią przez alkoholizm. Sam to obserwowałem wokół- w dzieciństwie.
Nie dotyczyło to moich rodziców- no ale gdyby tak było- to czy powinienem
sformułować tezę, że przyczyną wszelkiego zła na świecie jest picie
alkoholu- i po jego zakazie- ludzkość będzie szczęśliwa? Ty własnie coś
takiego zrobiłes. Niczym, zupełnie niczym się to nie różni.

> [...]
> zamierzchłych czasach historycznych był sobie niejaki Damastes!

Ale mój Człowiek ma być absolutnie wolny od jakiejkolwiek władzy, więc
Tak jak alkoholik "wyzwolony" przez prohibicję.

> [...]

samozagłada nijak sie ma nieudanych eksperymentów społecznych, które
przytaczasz a nie bierzesz pod uwagę mojej twardej argumentacji.

Żartujesz? Uczepiłeś się jednego jedynego modelu życia rodzinnego. Może
tylko taki znasz. I obserwowałeś pewne podobieństwa u swoich znajomych-
wyciągając z nich bardzo pochopne interpolacje.

--
Chiron

15. Data: 2016-12-22 16:49:40

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> nierówności. I wszelkie te nierówności są budujące. Dotyczy to
> każdego poziomu rozwoju. I wszystkiego. Tak to działa - inaczej nie

Które to niby wydumanym jest moje stwierdzenie? Czy to, że cały czas
toczy się walka z niewolniczą podległością w systemie hierarchicznym? A
może to, że w ogóle cały czas toczy się walka o coś - w moim przekonaniu
o zrównanie się wszystkich ludzi? To, że w całym świecie zwierząt toczy
się walka o przetrwanie, w której zwycięża silniejszy, wcale nie znaczy,
że ten świat osiągnął już formę ostateczną i że walka o uwolnienie się
od nierówności jest walką przegraną. Świat, który nie uwolni się od tej
walki jest światem skazanym na zagładę podobnie jak wiele wcześniejszych
światów, które od przemocy nie zdołały się uwolnić. Owszem, nierówności
sprzyjają doskonaleniu technologii ale w żaden sposób nie przyczyniają
sie do rozwoju myśli społecznej. Sprzyjają jedynie kontynuacji
cykliczności przemian w Naturze, cykliczności ściśle związanej z
matriarchalną strukturą społeczeństwa. A skoro odrzucasz możliwość
dokonania się i wprowadzenia radykalnych zmian w strukturze społecznej
to udowodnij, że masz rację, wykaż swą rację logicznie i w taki sam
sposób obal moją tezę. Bo Twoje chimeryczne stwierdzenia, że inaczej nie
będzie jest li tylko Twoim chciejstwem i ucieczką przed przyznaniem sie
do porażki Twojego modelu rodziny.

> [...]
> Pol-pota na Kardamonowych Wzgórzach - będących sporą częścią
> słynnych Pól Śmierci. Tak było, jest i będzie.

To nie są przykłady, które mogą obalić moją tezę i propozycję dokonania
przełomowych zmian w strukturze społeczeństwa. Czy gdziekolwiek
znalazłeś określenie SPOSOBU w jaki chcieli osiągnąć zakładany przez
nich CEL, czyli równość społeczną? Wszyscy wskazywali na konieczność
toczenia walki, ale czy którykolwiek z nich wskazał CEL tej walki oraz
SPOSÓB, METODĘ wyzwolenia się od nierówności społecznych. Rzekoma walka
klas to tylko przykrywka do przejęcia władzy, listek figowy dla
rzeczywistego problemu jakim jest nierówność płci i seksualna dominacja
kobiety w sytuacji braku zaufania i szacunku do siebie co pociąga za
sobą niezdolność i niemożność zaufania życiowemu partnerowi. Problem,
który ujawnia się ze szczególną siłą gdy pojawi się dziecko pary, i gdy
rozpoczyna się walka o to, kto silniej uzależni dziecko od siebie. W tej
walce mężczyzna nie ma z kobietą szans ze względu na swoją seksualną
słabość co kobieta bezwzględnie wykorzystuje by podporządkować sobie
wszelką aktywność rodziny.

Brak szacunku dla siebie jest efektem braku szacunku dla samego siebie,
braku wiary we własny potencjał i własne możliwości. Ten defekt
psychiczny jest pozostałością po nierozwiązanym kompleksie Edypa/Elektry
a jedynym jego zródłem okazuje się niewłaściwie zbudowana relacja między
synem i ojcem oraz córką i matką, w wyniku której dziecko, niezależnie
od płci, czuje się gorsze, niżej notowane w rodzinnej hierarchii od
swego rodzica. W szczególności dotyczy to sfery doświadczeń seksualnych,
które determinują JAKOŚĆ tych relacji u dziecka ale w przyszłości, gdy
stanie się ono dorosłym i będzie uczestniczyć w podtrzymaniu gatunku.
Jest odpowiedzialnością rodzica nauczyć dziecko (doświadczalnie) ufności
i szacunku do samego siebie oraz do płci przeciwnej. A może się to
dokonać tylko (znowu w doświadczeniu) przez pokazanie tych relacji przez
rodzica z jego partnerem/ką. Aby dziecko zbudowało w sobie właściwe
wzorce relacji między płciami musi je dostrzec u swoich autorytetów.
Jeżeli relacje te są zdominowane tylko przez jednego z partnerów dzięki
jego dominacji psycho-seksualnej więc i dziecko przejęłoby te wzorce dla
siebie.

W naszych sfeminizowanych społeczeństwach kobiety sprawują kontrolę nad
kształtowaniem postaw i dziewcząt i chłopców. Ponieważ panuje wśród nich
(kobiet) powszechne przekonanie, że są wykorzystywane seksualnie przez
mężczyzn więc podświadomie nienawidzą mężczyzn ale muszą się
podporządkować ich dominacji dla dobra dzieci i rodziny, więc i taki
zdegenerowany przekaz kierują do swoich latorośli. Zaszczepiają córkom
postawę pozornej uległości wobec mężczyzn, którym nie mogą ufać lecz
mają ich wykorzystywać gdy się tylko da, chłopcom zaś zaszczepiają
przekonanie o słabowitości kobiet i obowiązek ulegania kobiecym
chimerom. W ten sposób córki kształtują na przyszłe prostytutki zaś
chłopców na maminsynków niezdolnych do przeciwstawienia się seksualnej
manipulacji i dominacji kobiet. A zaczyna się od porodu dziecka, która
to czynność jest wielką tajemnicą dostępną tylko kobietom, które
łaskawie zgadzają się od czasu do czasu na uczestniczenie ojców w tej
wielkiej "tajemnicy".

Jak wspomniałem brak równości między synem i ojcem oraz córką i matka
prowadzi do nierówności, brak zaufania i wiary we własne siły a w
efekcie braku szacunku dla samego/ej siebie. Wskutek tego możliwa jest
nierównowaga między asertywnością i empatią: nadmiar asertywności u
kobiet w połączeniu z brakiem asertywności u mężczyzn powoduje, że są
one przekonane o swojej wyższości, "lepszości", "ważniejszości" od
mężczyzn. W połączeniu z barkiem zaufania wynikającym z nierozwiązanego
kompleksu Elektry za wszelką cenę dążą do podporządkowania sobie
mężczyzn a zadanie to ułatwia im męskie wychowanie zdominowane przez
matki mężczyzn, które wychowały synów na maminsynków, w których
podświadomości tkwi cierń matczynego przekonania o krzywdzie, której
kobieta-matka doznała od swego męża a ojca syna. Następuje proste
przeniesienie relacji nierówności miedzy córką a matką na stosunek
kobiety do mężczyzny. Można by to zjawisko przedstawiać na wiele
sposobów ukazując wszystkie wariacje, ale wydaje mi się, że w tak
oświeconym towarzystwie każdy potrafi to zrobić na własny użytek bazując
na własnych doświadczeniach rodzinnych.

Zdolność zasygnalizowania tych patologicznych prawidłowości,
istniejących w rodzinie z zakazami, mają dzieci nieskażone jeszcze przez
pierwszy akt seksualny, ale nie potrafią jeszcze tego nazwać. Zdolność
ta zanika wraz z rozpoczęciem życia seksualnego gdyż dorazne korzyści
biorą górę nad dziecięcym idealizmem: dziewczynki po przypadkowej
inicjacji seksualnej zaczynają działać (nie posądzam ich o świadome
myślenie) zgodnie z matczynym przekazem a chłopcy zaczynają ulegać
nakazowi podporządkowania się kobiecie (w zamyśle matek: nie-krzywdzenia
kobiet) zgodnie z matczynym podświadomym przekazem, objawiającym się w
praktycznym działaniu podporządkowaniu mężczyzny kobiecie jako tej,
która rodzi i wie lepiej od mężczyzny co potrzebne jest dziecku do
materialnego życia. Ponieważ sama walczy z mężczyzną o dominację nad
stadem więc i taką postawę wdraża mężczyznie. WSZYSTKIE systemy
społeczne, które mają charakter niewolniczy bazują na wewnętrznie
matriarchalnej strukturze rodziny. Niewolnictwo, demokracja, kapitalizm,
komunizm czy nieudolne próby Hitlera, Stalina, Mao czy Pol-Pota
uwolnienia ludzi od nierówności musiały się skończyć na niczym ponieważ
przystępując do realizacji tych projektów ich pomysłodawcy nie
zidentyfikowali pierwotnej przyczyny nierówności, którym jest SEKSUALNY
ZAKAZ emocjonalnego zrównania dziecka z rodzicem.

> [...]
> strażników - znów się poróżni. I nie ma tu znaczenia, jak gdzie i
> kiedy (i czy w ogóle) przejdą inicjację seksualną.

Właśnie o to chodzi by wychowanie seksualne w rodzinie nie stało się
domeną nielicznych, których wybierano by na królów, którzy mają
odpowiadać za dobrostan pozostałych a przy okazji mają strzec tajemnicy,
która wyniosła ich do władzy absolutnej (kazirodztwo jest elementem
władzy absolutnej rodzica nad dzieckiem; i odwrotnie), lecz by stało się
powszechnością i wówczas nie będzie tych, którzy zapragną bycia tymi
lepszymi wskutek tego, że przez ZAKAZ zostali PONIŻENI przez swojego
rodzica. Powszechne przełamanie seksualnego tabu oznacza zanik walki o
władzę, która jest w matriarchalnym społeczeństwie, sposobem na chwilowe
(i złudne) uwolnienie się od poczucia zdominowania przez kobietę. Dopóty
dopóki nie zostanie powszechnie usunięta przyczyna braku poczucia
własnej wartości dopóty zawsze pojawi się ktoś, kto będzie chciał poczuć
się tym lepszym od pozostałych, czyli będzie chciał być strażnikiem
sprawującym władzę i chroniącym nieświadomie tajemnicę dzięki której tak
udoskonalił swoja przebiegłość, że zdołał sięgnąć o władzę. W
sprawowaniu władzy znajduje samozadowolenie tak jak hitlerowcy
zabijający ludzi. Warto byś skonfrontował to co tutaj piszę z analizami
Fromma zawarte w "Anatomii ludzkiej destruktywności".

> Każdy, na tyle, na ile potrafi - zaspokaja je. Przecież dotyczy to
> także Ciebie.

Mylisz się Chironie. Potrafię znajdować satysfakcję w byciu, z
konieczności, z samym sobą. Ale nie tylko, kocham również tych którzy
mnie nienawidzą i zle mi życzą, gdyż rozumiem powody takiego ich
zachowania. I zapewniam Cię, że cieszę się mirem wśród kobiet i mężczyzn
wbrew opinii współpracującego psychiatry według którego powinienem się
bać rozmawiać z ludzmi o swoich przekonaniach, gdyż będzie to dla mnie
zagrożeniem. No cóż, każdy sądzi według siebie więc mu to wybaczam... ;-)

> [...]
> się jako ojciec - mój syn wyrósł na wielkiego człowieka" !
> Przepraszam- ale jak tego nie rozumiesz - to trochę nasza rozmowa

Ale w tym co napisałeś nie ma ani odrobiny troski o uczucia dziecka lecz
wyłącznie o Twoje własne. Ja nie prosiłem Cię o aż tak wielkie
wynurzenia; to Ty sam przyznałeś się do tego o co Ci chodzi: o
zaspokojenie własnych ambicji i pragnień, których nie docenił i nie
zaspokoił Twój ojciec. A to, że Twoje aktualne pragnienia nie dotyczą
sfery seksualnej... No cóż, chyba wiesz jak doskonale człowiek potrafi,
sam przed sobą, maskować swoje pragnienia, szczególnie te napiętnowane
nie tylko w rodzinie ale w całym społeczeństwie. Boisz się zejść do
lochów własnej podświadomości albo boisz się utraty seksualnych
beneficjów świadczonych Ci przez kobietę. Uwierz mi jednak, że strach ma
tylko wielkie oczy...

> [...]
> - a inni ludzie go jeszcze nie poznali? Czym się różnisz - za
> wyjątkiem tego, że jego nauczono, jak swoją utopię wprowadzić w

I co, udało mu się ją utrwalić? ;-)
Poza morzem krwi nie osiągnął niczego ponieważ NIE WIEDZIAŁ dokąd
zmierza. Wbrew temu co powiada mój zaprzyjazniony psychiatra ludzi
reagują bardzo pozytywnie na to co mówię, gdyż ujawniam ich pragnienia
skrywane od dzieciństwa w największych czeluściach nieświadomości. Nie
ma z ich strony agresji gdyż ludzie mają zakodowaną DOBROĆ z swoich
sercach i są wdzięczni za to, że wyjawia się im mechanizm, który
doprowadził ich do ego, że postępują wbrew własnej dobroci. Ludzie nie
chcą czynić zła. To zły przykład płynący od ich nieświadomych rodziców,
akumulowany i wzmacniany w okresie wychowywania powoduje, że czynią zle
w obronie własnego "wewnętrznego dziecka". Są przekonani, że czyniąc zło
nie będą musieli objawić swoich prawdziwych pragnień i uczuć.

> [...]
> - to czy powinienem sformułować tezę, że przyczyną wszelkiego zła na
> świecie jest picie alkoholu - i po jego zakazie - ludzkość będzie

Alkoholizm to tylko jedna z mutacji uzależnienia, któremu początek daje
ZAKAZ POZNAWCZY utrzymywany przez rodziców w stosunku do dziecka od jego
narodzin poczynając. W czasie wychowania jest tylko wzmacniany i
akumulowany. Uzależnienie od BRAKU WIEDZY jest najbardziej z perfidnych
uzależnień, które ustanowił nieświadomie Stwórca na początku czasu.
Teraz mamy tylko nieskończoną wielość mutacji tego uzależnienia. Ludzie
musieli załamać ten zakaz aby zza maski mściwego i nielitościwego
Boga-Rodzica ukazała się jego postać miłująca.

> Ty właśnie coś takiego zrobiłeś. Niczym, zupełnie niczym się to nie
> różni.

Ja złamałem ZAKAZ POZNAWCZY i eliminuję z życia ludzi GRZECH PIERWORODNY.

> Tak jak alkoholik "wyzwolony" przez prohibicję.

Prohibicja nie może być skuteczna jeśli nie sięgniesz jej Praprzyczyny.
A tą jest ZAKAZ POZNAWCZY serwowany dziecku przez jego nieświadomych
rodziców, którzy przekonani o swojej nieomylności nie słuchają tego co
dziecko ma im do powiedzenia.

> Żartujesz? Uczepiłeś się jednego jedynego modelu życia rodzinnego.
> Może tylko taki znasz. I obserwowałeś pewne podobieństwa u swoich
> znajomych - wyciągając z nich bardzo pochopne interpolacje.

Uczepiłem się tego modelu po przeanalizowaniu wszystkich dotychczas
wdrożonych i stwierdziłem, że nie wypróbowano dotychczas właśnie tylko
tego jednego. W dodatku model ten nie poddaje się żadnej krytyce, do
której od lat zachęcam wszystkich posiadających wszechstronną wiedzę
niezbędną do dyskutowania złożonych systemów. Kiedyś istotnie działałem
pochopnie, ale kiedyś w końcu musiałem opowiedzieć wszem i wobec o
wnioskach do których dotarłem bazując na doświadczeniu mojej rodziny.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud