Re: Plamy z farby na skórze.

Data: 2004-07-21 08:22:35
Temat: Re: Plamy z farby na skórze.
Od: Kruszyzna <k...@g...pl>

Dnia 2004-07-20 16:47,Użytkownik Madie ziewnął szeroko i rzekł:

> Witam,
> mam taki problem, po malowaniu włosów zostały mi wysoko na czole nieładne
> plamy. Czym je usunąć? Próbowałam mydła, szamponu, mleczka do demakijażu,
> ale dalej coś tam zostało. Jak Wy sobie z nimi radzicie?

Zanim zacznę farbować włosy, smaruję czoło u nasady włosów tłustym
kremem, albo balsamem do ciała. Farba na tym osiada, ja sobie spokojnie
ścieram wacikiem bez najmniejszego problemu.
Albo też robię tak, że zaraz, jak zauważę ślady, od razu je zmywam
mleczkiem. Im dłużej są na skórze, tym gorzej.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."