Plan Hausnera i dorabianie do renty

1. Data: 2004-01-29 21:57:34

Temat: Plan Hausnera i dorabianie do renty
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Czy ktoś nie orientuje się jak w planie Hausnera została
rozstrzygnięta sprawa dorabiania do renty? Pierwotnie plan ten nie
przewidywał takiej możliwości. Było coś o tym podobno w środowym
"Fakcie"
Jarek

2. Data: 2004-01-30 07:04:44

Temat: Re: Plan Hausnera i dorabianie do renty
Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis byla mowa w radiu, ze od przyszlego roku ma ruszyc plan zatrudnie nia
osob w wieku +50 lat, ale bez prawa do emerytury i renty.

Leszek

3. Data: 2004-01-30 09:49:15

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Jan 2004 08:04:44 +0100, "Lech Dubrowski"
<l...@p...onet.pl> napisał(a):

>Dzis byla mowa w radiu, ze od przyszlego roku ma ruszyc plan zatrudnie nia
>osob w wieku +50 lat, ale bez prawa do emerytury i renty.
a była mowa o osobach młodszych?
Jarek

4. Data: 2004-01-30 10:01:23

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a była mowa o osobach młodszych?

Nie

Leszek

5. Data: 2004-02-01 07:16:53

Temat: slowo dieta
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio powaznie zastanawiam sie nad dwuznacznoscia slowa "dieta"

No bo dieta poselska - to nie to samo co dieta zdrowotna - choc dla
niektorych to zdrowie i dobrobyt rowna sie diecie poselskiej.
No i tak chcialem sie ta mysla podzielic z Wami...

Arek

6. Data: 2004-02-01 08:31:30

Temat: Re: slowo dieta
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> niektorych to zdrowie i dobrobyt rowna sie diecie poselskiej.
> No i tak chcialem sie ta mysla podzielic z Wami...
-------------------------------------
Masz całkowitą rację Arek. W tym przypadku znaczenie słowa należy
tłumaczyć: "świadczenie pieniężne nie podlegające opodatkowaniu..."
--
Zbig A G

7. Data: 2004-02-01 09:40:24

Temat: Odp: Plan Hausnera i dorabianie do renty
Od: "interpio" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie

Młodzi i zdrowi jeszcze mają czas aby pracować a tych po 50 trzeba aktywizować, tak
aby ich jak najwięcej zaktywizować, "zmaterializować" przed 65

8. Data: 2004-02-01 10:27:43

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@p...pl> napisał w wiadomości

> Nie

Młodzi i zdrowi jeszcze mają czas aby pracować a tych po 50 trzeba
aktywizować, tak aby ich jak najwięcej zaktywizować, "zmaterializować"
przed 65
----------------------------
Mam wrażenie, że raczej "zdematerializować" [o całe *niebo* wiekszy
pożytek dla budżetu rujnowanego tak bezczelnie, wbrew staraniom
'trzymajacych władzę"...]
--
Zbig A G

Pojazd 3 kolowy dla ON
Obrazki sejmowe
Web Accessibility po polsku.
Excel -prosze o pomoc :)
proszę o pomoc - rozliczenie roczne podatku