Pojazd 3 kolowy dla ON

1. Data: 2004-01-29 13:56:20

Temat: Pojazd 3 kolowy dla ON
Od: Maciej Bogucki <b...@e...a> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Nie jestem wstanie, raczej, zrobic prawa jazdy. Moze ktos z Was wie
gdzie w naszym najswietniejszym kraju mozna za stosunkowo przystepna
cene kupic, zrobic, przerobic jakis 3 kolowy motor. Nie interasuje mnie
elektryczny fotel ale cos bardziej przydatnego w gorkach w ktorych mieszkam.

Dziekuje za pomoc

2. Data: 2004-01-30 09:52:28

Temat: Re: Pojazd 3 kolowy dla ON
Od: "Wieslaw" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Mysle ze musisz poszukac pomocy u mechaników, majsterkowiczów. Ja widzialem
faceta na trzykolowej motorynce i jechal nawet szybko. Ten pojazd byl
zrobiony z motorynki zwyklej. i mial rejestracje to znaczy, ze byl
dopuszczony do ruchu drogowego. Na taki pojazd z tego co wiem jak sie ma 18
lat wystarczy miec przy sobie dowód osobisty, poniewaz jego silnik nie
przekracza 50 cm
pozdrawiam Wieslaw
Uzytkownik "Maciej Bogucki" <b...@e...a> napisal w wiadomosci

3. Data: 2004-02-05 12:14:56

Od: "Kiciun" <&#$kiciun"&#@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cene kupic, zrobic, przerobic jakis 3 kolowy motor. Nie interasuje mnie
> elektryczny fotel ale cos bardziej przydatnego w gorkach w ktorych

Witam.
To wprawdzie nie motor, ale rower z napedem elektrycznym
http://www.rehabilitacja.pl/zsr/sprzet/rowery.htm#ro
wer_elektryczny
Nic innego nie przychodzi mi do glowy.
Pozdrawiam
Anka

Obrazki sejmowe
Web Accessibility po polsku.
Excel -prosze o pomoc :)
proszę o pomoc - rozliczenie roczne podatku
[?] Publiczny Transport Zbiorowy, a Dyrektywy UE