Re: Plasterki odchudzające vitaslim

Data: 2005-08-22 19:46:12
Temat: Re: Plasterki odchudzające vitaslim
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

Jolanta Pers <j...@N...com.pl> napisał(a):

> Przeca to ma wyłącznie takie działanie. Meridia zresztą też, żaden z tych
> środków nie powoduje chudnięcia sam w sobie, przyspieszanie przemiany
> materii też włożyłabym między bajki. Pozwalają funkcjonować bez typowych
> objawów odstawienia dużych ilości kalorii (zimno, dreszcze, słabość, bóle
> głowy) na dość skromnej diecie i tyle.

a to sjuper - dysze w oczekiwaniu na przesylke...

> Ja w sumie też nie przeginam, ale bez wspomagaczy chudnę wolno albo wcale.

ja chudne:
a.w wielkim stresie (nie polecam i nie zycze najgorszemu wrogowi)
b. przy koncentrowaniu sie na zabawie w mini-zarcie, co moze w wieku lat 19
bylo celem samym w sobie, teraz szkoda mi czasu (btw - lat 12 temu ide sobie
korytarzem szkoly sredniej i strzyge uszami, w ktore wpadaja mile slowa "ale
ladna dziewczyna: taka wysoka i szczupla" -mordka mi sie szczerzy, po czym
slysze koniec zdania "tylko plaska jak decha!" - wgapialam sie w betonowa
podloge, ktora dziwnym trafem nie chciala sie rozstapic ;-)) Teraz tak juz
nie chce - lubie pitrasic i ...nie szukac piersi na plecach.

> BTW: będąc dziś u fryzjera zrobiłam sobie prasówkę i w "Pani" natknęłam
się
> na list kobiety, która twierdzi, że przez rok jadła po 600 kalorii
dziennie
> i schudła 15 kg.

rotfl ;-]]]] ha1 a jednak to mozliwe: mam kuzynke, a wlasn=ciewie zone
mojego durnego kuzyna (w sktocie nazywam ich bufonami i kazdy wie, o kogo
chodzi). No to moj kuzyn - grubawy lysawy kurdupel kaze jej sie odchudzac,
bo jego mamusia jest...chora na tarczyce (nadczynnosc
) i chocby zezarla konia z kopytami bedzie chuda jak indyjska krowa (widac,
ze nie lubie cioci - mam swoje powody), no i ten majac takiz wzorzec zmusza
zone do chudosci, na co ta sie potulnie zgadza - do 12 pije kawe (czarna bez
mkeka, mleko tuczy), potem jakies 2 kromki chljebka Wasa, a jak jest gdzies
na imieninach i wchlonieciacho, to potem 2 dni posci. Ma fajoskie cienie pod
oczami a'la Marylin Manson, zapadniete policzki, tik nerwowy i takiew tam,
ale chuda? chuda. A ze nie d zniesienia? No to co ;-))

> Unfuckingmoglich,

se podkradne, bez pytania ;-)))), ale z powyzszego wynika, ze jednak
moglich0- ...tylko ja sie pytam : po co...

zdrowki
hania