Platworma Obywatelska chce zlikwidować PFRON

1. Data: 2005-09-06 15:51:11

Temat: Platworma Obywatelska chce zlikwidować PFRON
Od: Gupik <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Platforma Obywatelska zapowiada że po dojściu do władzy ma zamiar
zlikwidować Państwowy Fundusz Rehabilitacji osób Niepełnosprawnych. co
wy sądzicie o tym pomyśle ?? a może pieniądze ze zlikwidowanego PFRON,u
będzie dzielił MOPR - PCPR bo inaczej to upadną programy pomocowe i
Warsztaty Terapii Zajęciowej

2. Data: 2005-09-06 18:14:47

Temat: Re: Platworma Obywatelska chce zlikwidować PFRON i bardzo dobrze
Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gupik <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Platforma Obywatelska zapowiada =BFe po doj=B6ciu do w=B3adzy ma zamiar=20
> zlikwidowa=E6 Pa=F1stwowy Fundusz Rehabilitacji os=F3b Niepe=B3nosprawnyc=
> h. co=20
> wy s=B1dzicie o tym pomy=B6le ?? a mo=BFe pieni=B1dze ze zlikwidowanego P=
> FRON,u=20
> b=EAdzie dzieli=B3 MOPR - PCPR bo inaczej to upadn=B1 programy pomocowe i=
> =20
> Warsztaty Terapii Zaj=EAciowej

Bardzo dobra decyzja
oni nic nie robią
tam tylko pracują byli komuniści i tyle

Więcej powinni zrobić jeszcze więcej ,pozamykać zakłady pracy chronionej
( i w normalnych zakładach stworzyć miejsca do pracy osobom niepełnosprawnym
oraz zrobic przejzyste przepisy

3. Data: 2005-09-06 19:29:40

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gupik" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
PFRON,u
> będzie dzielił MOPR - PCPR bo inaczej to upadną programy pomocowe i

Jak nie będę widział kompleksowej zmiany systemu to się nie wypowiem, bo
hasło likwidujemy to i owo jest dla mnie pustym hasłem. Po prostu, musi
być coś za coś. Bo inaczej będzie bałagan i sprawa rehabilitacji,
zatrudnienia oraz pomocy dla ON zniknie ze szkodą dla samych ON.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

4. Data: 2005-09-06 19:43:10

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 06-września-2005 o godzinie 21:29:40 Jacek Kruszniewski
napisał/a

> Bo inaczej będzie bałagan i sprawa rehabilitacji,
>zatrudnienia oraz pomocy dla ON zniknie ze szkodą dla samych ON.

Ja myślę, że w powyższym zdaniu, z którym się zasadniczo zgadzam,
pierwsze dwa słowa są niepotrzebne.

Adam Pietrasiewicz
Przetargi francuskie w Polsce
www.amsoft.com.pl

5. Data: 2005-09-06 20:10:29

Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

musi być zmiana systemu to jest chore
przykłąd turnusy rechabilitacyjne przeważnie inwalidzi jerzdzą w
Pazdzierniku ,listopad marzec itd

A szychy itd se co rok jeżdzą do sanatorium
wystarczy

6. Data: 2005-09-07 03:26:26

Od: "Piotr Grela / interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Teraz, gdy udało mi się uzyskać konkretną pomoc od PFRON-u (dofinansowanie zakupu
handbika) -
trochę inaczej postrzegam tą instytucję. Jestem za to bardzo wdzięczny PFRONowi, bo
inaczej mógłbym
tylko pomarzyć o lepszym wózku. Na likwidacji PFRONu, zyskają najbogatsi a stracimy
my biedni niepełnosprawni,
których nie bedzie stać na zakup komputera, wózka, protezy czy opłacenie edukacji.
Póki Polacy będą zrabiać jak dziady, żadne dziadowskie oszczędności, nie przysporzą
nowych miejsc pracy!!!

P.S. Z drugiej strony to takie strachy na lachy, co ludzie z Platformy, nigdy
wcześniej nie rządzili, a kto wcześniej był w KLD, UW, AWSie i PFRON jak był tak
dalej jest.
--
Pozdrawiam Piotr Grela - (interpio)
www.handbike.pl

7. Data: 2005-09-07 10:00:49

Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdeczne

Bo kaleki to powinny byc zamykane w piwnichach zeby nie szpecic
spoleczenstwa. A nie jeszcze im sie maza wyjazdy poza dom czy jakas
praca czy chocby kontak z ludzmi.

Smutne ale prawdziwe.
Marcin

Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

8. Data: 2005-09-07 10:18:44

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W środę 07-września-2005 o godzinie 12:00:49 m...@o...pl napisał/a

>Bo kaleki to powinny byc zamykane w piwnichach zeby nie szpecic
>spoleczenstwa. A nie jeszcze im sie maza wyjazdy poza dom czy jakas
>praca czy chocby kontak z ludzmi.

>Smutne ale prawdziwe.

Ale CO? Bo ja nie łapię?

Kto tak mówi? Kto do tego wzywa? Z czego to ma niby wynikać? Bo ja
niczego takiego nie zauważam wokół siebie. Może w jakimś innym świecie
żyjemy?

http://www.przetargi-francuskie.w.pl
www.amsoft.com.pl

9. Data: 2005-09-07 21:24:58

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> We wtorek 06-września-2005 o godzinie 21:29:40 Jacek Kruszniewski
> napisał/a

> Ja myślę, że w powyższym zdaniu, z którym się zasadniczo zgadzam,
> pierwsze dwa słowa są niepotrzebne.

No w Polsce tak i na pewno :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

10. Data: 2005-09-08 05:13:08

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Platforma Obywatelska zapowiada że po dojściu do władzy ma zamiar
> zlikwidować Państwowy Fundusz Rehabilitacji osób Niepełnosprawnych.

A ja mysle, ze go nie zlikwiduja bo za duzo osob straciloby dostep do
darmowej kasy. Za te pieniadze doskonale zyja ludzie ze wszystkich bylych i
obecnych partii politycznych. Wiem ilu bylo juz prezesow i zarzadow PFRON-u
ale kazdy z nich za te pieniadze doskonale ustawil siebie i swoi znajomych.

Najglosniej, za ten styl rzadzenia PFRON-em, krytykowano PSL, ale prezesi i
zarzady wywodzace sie z innych partii robily to samo.

Leszek

Parada Rownosci Niepelnosprawnych
American Civil Liberties Union
Druga grupa inwalidzka i praca
Turnus rechabilitacyjny ci ile -przepisy prawne
Prawo UE dotyczace ON