Pletal 100 mg - gdzie kupić?

1. Data: 2010-11-01 13:06:20

Temat: Pletal 100 mg - gdzie kupić?
Od: "krzysiek" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ojcu lekarz przepisał lek Pletal 100 mg Ten lek nie jest w Polsce
zarejestrowany. Może ktoś wie jak , gdzie można go kupić ?

2. Data: 2010-11-01 18:43:55

Temat: Re: Pletal 100 mg - gdzie kupić?
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-01 14:06, krzysiek pisze:
> Witam
> Ojcu lekarz przepisał lek Pletal 100 mg Ten lek nie jest w Polsce
> zarejestrowany. Może ktoś wie jak , gdzie można go kupić ?

Idź do apteki, która sprowadza leki z zagranicy na receptę.

--
animka

3. Data: 2010-11-01 19:46:22

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pletal 100 mg

Tu masz apteki gdzie możesz kupić:
http://www.tradepharm.pl/apteki.php

--
animka

4. Data: 2010-11-12 11:36:20

Od: kurczaczek <a...@o...fr> szukaj wiadomości tego autora

On 1 nov, 14:06, "krzysiek" <p...@g...com> wrote:
> Witam
> Ojcu lekarz przepisał lek Pletal 100 mg Ten lek nie jest w Polsce
> zarejestrowany. Może ktoś wie jak , gdzie można go kupić ?

Witam! MAM DO SPRZEDANIA 1 OP PLETALU 56 TABL. KUPIONY WE FRACJI?
KOSZTOWAL 60 EURO. NIESTETY JUZ GO NIE POTRZEBUJE. DATA WAZN 04.2011
POZDRAWIAM

Alkohol a woda utleniona
chemtrails
Sfilmowany dowod, ze jednak jest mozliwe podrozowanie przez czas i zbudowanie "wehikulow czasu"
Jaka jest różnica Concor i Concor Cor?
kłykciny kończyste