Problem z dziąsłami

1. Data: 2010-11-01 16:59:15

Temat: Problem z dziąsłami
Od: "TomekS" <tomek605218215(wykasujto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od dłuższego czasu mam problem z dziąsłami.. bolą przy jedzeniu, nie reagują
na ciepło, zimno, podobnie jak zęby nie są wrażliwe na zimne ale przy
grzyzieniu twardszego mięsa, pieczywa.. Stosuję codziennie Paradontax i bez
zmian.. Przy myciu trzy razy dziennie po posiłkach, niekiedy występuje
krwawienie.

Jak sobie z tym poradzić?

Tomek

2. Data: 2010-11-01 18:44:57

Temat: Re: Problem z dziąsłami
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-01 17:59, TomekS pisze:

> [...]
> zmian.. Przy myciu trzy razy dziennie po posiłkach, niekiedy występuje

Masuj żelem Sachol.

--
animka

3. Data: 2010-11-01 20:05:25

Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do tego duzo witaminy C (co najmniej 3xdziennie bo jest szybko wydalana z
> organizmu) i myj baaaardzo delikatnie, bo pewnie masz juz na dziaslach
> nadzerke.

Jeżeli chodzi o witaminę C, to najlepiej łączoną z rutyną (np. Cerutin), bo
wtedy najlepiej działa. Sam miałem problemy z krwawiącymi dziąsłami, do tego
dochodziły czasem lekkie krwanienia z nosa. Za radą mojego dentysty zacząłem
zażywać jedną tabletkę dziennie i od ponad roku mam spokój.

Kenny

4. Data: 2010-11-03 20:44:29

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ci szybko nie pomoże to co ci napisali, to idź do dentysty,
ponieważ pewne horoby tak się objawiają i on sam się pozna
albo wyśle się do internisty, albo każe zrobić badania i iść z nimi do
jakiegoś medyka.

A co do past do zębuw: czym więcej atestuw i pieczęci tym gorsza,
najlesze są te najprostsze i najtańsze.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

5. Data: 2010-11-04 22:08:10

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" napisał niepotrzebnie

> zębuw: czym więcej atestuw

http://rtfm.killfile.pl/

...a jakbys nie wiedziala oco chodzi

http://rtfm.killfile.pl/#poprawnie

6. Data: 2010-11-05 08:37:34

Od: "xxl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kup sobie paste Ajona

7. Data: 2010-11-06 20:04:53

Od: "sz." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sobie z tym poradzić?
Masuj żelem Sachol.

tak bez rozpoznania to bez sensu.

8. Data: 2010-12-05 22:07:26

Od: lechu32 <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krwawiące dziąsła to często stan zapalny spowodowany obecnością
kamienia i bakterii, niestety pomimo szczotkowania codziennego może
okazac się że nie wszystko zostało usunięte, płytka nazębna
mineralizuje i powstaje kamień, jeśli zejdzie poniżej linii dziąseł
trudniej go usunąc bez pomocy dentysty i skalingu, i wtedy żadne pasty
i płyny nie pomogą (2 x w ciągu roku powinno się kontrolowac zęby i
jeśli to konieczne usuwac kamień),
a do czyszczenia zębów oprócz szczoteczki używaj nici dentystycznych
irygatora i płynów z chlorheksydyną

9. Data: 2010-12-07 19:49:53

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 16:59, "TomekS" <tomek605218215(wykasujto)@o2.pl> wrote:
> Przy myciu trzy razy dziennie po posiłkach, niekiedy występuje
> krwawienie.

Plus do tego rano i wieczorem? Szczoteczką? Każda część ciała
szorowana pięć razy dziennie zacznie krwawić.

Preparatów z chlorheksydyną nie powinno się używać dłużej niż przez 14
dni. /to odnośnie innej porady/.

Koenzym Q10 - może być pomocny. Badania wykazały, że tkanka chorych
dziąseł ma bardzo niski poziom tej substancji.

Ania

10. Data: 2010-12-08 23:12:26

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-06 21:04, sz. pisze:
> Masuj żelem Sachol.
>
> tak bez rozpoznania to bez sensu.

Oczywiscie ze tak, ale przeciez animka to najznamienitszy fachowiec tego
forum :) Hehehe

Pletal 100 mg - gdzie kupić?
Alkohol a woda utleniona
chemtrails
Sfilmowany dowod, ze jednak jest mozliwe podrozowanie przez czas i zbudowanie "wehikulow czasu"
Jaka jest różnica Concor i Concor Cor?