bolący palec

1. Data: 2010-11-01 17:08:32

Temat: bolący palec
Od: "kacha" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

Ile czasu może boleć mały palec od stopy po walnięciu nim o kant regału?
Zamachnęłam się nogą i trafiłam jej krawędzią (małym palcem) prosto regał,
tzn. uderzenie było na wprost, od przodu.. Minęły już ok. 3 tygodnie i nadal
pobolewa, tzn. sam z siebie nie boli, jak chodze też nie, tylko jak zacznę
go macać ;) albo zginać mocniej. Zaraz po uderzeniu bolał bardzo bardzo,
troszkę spuchł, następne 2 dni bolał trochę przy chodzeniu, a potem spokój.
Tylko nadal pobolewa i się z tym nic nie zmienia; wygląda zaś chyba
normalnie. Tylko się zastanawiam, czy ma prawo jeszcze boleć, czy może był
się złamał i lepiej coś z tym zrobić. Słyszałam, że czesto ludzie sobie
kości łamią i nie są tego świadomi, więc wolę się upewnić.. Dzięki :)

2. Data: 2010-11-01 18:42:30

Temat: Re: bolący palec
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-01 18:08, kacha pisze:
> [...]
> się złamał i lepiej coś z tym zrobić. Słyszałam, że czesto ludzie sobie
> kości łamią i nie są tego świadomi, więc wolę się upewnić.. Dzięki :)

Pewnie masz złamany. Na pogotowiu w gips Ci go nie wsadzą. Może
usztywnij sobie go jakims bandażem czy czymś.

--
animka

3. Data: 2010-11-02 14:52:13

Od: Jarosław K. Grzyb <j...@t...info> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-11-2010 o 18:08:32 kacha <.@.> napisał(a):

> [...]
> zrobić. Słyszałam, że czesto ludzie sobie kości łamią i nie są tego
> świadomi, więc wolę się upewnić.. Dzięki :)

Warto zrobić prześwietlenie - tam jest mnóstwo "rzeczy" które mogą boleć
przy poruszeniu. 3 tygodnie to bardzo dużo czasu i nie powinno już boleć.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
www.testmed.info

Problem z dziąsłami
Pletal 100 mg - gdzie kupić?
Alkohol a woda utleniona
chemtrails
Sfilmowany dowod, ze jednak jest mozliwe podrozowanie przez czas i zbudowanie "wehikulow czasu"