Płyta grzewcza amica - dzwięki

1. Data: 2009-11-14 07:03:24

Temat: Płyta grzewcza amica - dzwięki
Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wie ktoś w jaki sposób i czy w ogóle da rade wyłączyć dźwięki w płycie grzewczej
amica? Chodzi o
Piknięcie potwierdzające włączenie/wyłączenie kuchenki lub palnika, dźwięk ten jest
cholernie
uciążliwy szczególnie z rana... a ze względu że pokój mam połączony z kuchnią to
codziennie dostaje
opierdol od kobiety (kuchenka działa lepiej niż budzik), to jest tak: włączam
kuchenke - Piiiiiiiik,
włączam palnik - Pik, ustawiam poziom grzania na 6 - 4x Pik (9, 8, 7, 6), a później
wyłączanie
kuchenki - kolejny długi Piiiiiiiik, ten dźwięk słychać w całym domu, nawet w
łazience

W środku dnia w porze obiadowej czy wieczorem nie jest to uciążliwe bo człowiek juz
jest
'rozbudzony' ale z samego rana jak sie wstaje to trzeba wysłuchiwac te wiercące w
uszach dźwięki

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

www.webprogress.com.pl

2. Data: 2009-11-14 18:08:35

Temat: Re: Płyta grzewcza amica - dzwięki
Od: roman <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

vcore pisze:
> [...]
> człowiek juz jest 'rozbudzony' ale z samego rana jak sie wstaje to
> trzeba wysłuchiwac te wiercące w uszach dźwięki

jeżeli nie ma opcji wyłączenie w ustawieniach to najlepiej odłącz głośniczek
r.

3. Data: 2009-11-14 21:29:42

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

> codziennie dostaje
> opierdol od kobiety

Czas coś wokół siebie zmienić. Kuchenkę albo kobietę - wybór należy do
ciebie...

4. Data: 2009-11-14 21:41:53

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

roman pisze:
> jeżeli nie ma opcji wyłączenie w ustawieniach to najlepiej odłącz
> głośniczek
> r.

No właśnie nie ma, myślałem że się obejdzie bez tego typu inwazyjnych metod - bo
musiałbym rozkrecać
całą kuchnie, poza tym w opiniach odnośnie tej płyty ktoś zaznaczył że ten dźwięk da
się wyłączyć -
ale nie napisał jak

5. Data: 2009-11-14 21:54:49

Od: stefandora <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

vcore wrote:

> [...]
musiałbym rozkrecać
> całą kuchnie, poza tym w opiniach odnośnie tej płyty ktoś zaznaczył że ten dźwięk

Kontaktowałeś się z producentem? Mają nawet centrum serwisowe.
http://www.amica.pl/pl,kontakt,20.html

--
Dorota,
Szprota.

6. Data: 2009-11-15 07:09:47

Od: roman <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

> Czas coś wokół siebie zmienić. Kuchenkę albo kobietę - wybór należy do
> ciebie...

nie nie jest dobra rada, jedno i drugie da się reformować :)
r.

7. Data: 2009-11-15 07:40:40

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "roman" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

> nie nie jest dobra rada, jedno i drugie da się reformować :)

Masz jakieś doświadczenie w reformowaniu kobiet, że tak ziejesz
optymizmem?

8. Data: 2009-11-15 07:50:54

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lemonka" <...@a...com> wrote in message news:hdob9q$n3q$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "roman" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

> do

> Masz jakieś doświadczenie w reformowaniu kobiet, że tak ziejesz
> optymizmem?

Wbrew doświadczeniom wieków - niereformowalne jak socjalizm.
W kuchence brzęczyk można wyłączyć, kobieta wyłączana wyjdiet iz stroja...

9. Data: 2009-11-15 08:02:07

Od: roman <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> Użytkownik "roman" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

> do

> Masz jakieś doświadczenie w reformowaniu kobiet, że tak ziejesz
> optymizmem?

taka jesteś samotna? :)
r.

Dynia.