Płyta indukcyjna- funkcja automatycznego zagotowania wody

1. Data: 2020-08-05 21:49:28

Temat: Płyta indukcyjna- funkcja automatycznego zagotowania wody
Od: Adam Aleksander <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam już zapewne niewielu użytkowników tej grupy :)

Słyszałem, iż są płyty indukcyjne, które potrafią same zmniejszać moc
płyty po zagotowaniu się wody.
Jakie one mają wówczas oznaczenia, czy nazwy tej funkcji? Ktoś wie?

Dzwoniłem na infolinię Boscha i konsultantka twierdziła, że ich płyty
nie mają takiej funkcji, a jedynie droższe modele jakąś naklejkę na
garnek, która informuje bezprzewodowo płytę o temperaturze w garncu.
Na pewno też nie chcę płyty za 5Kzł, nie jest mi to do szczęścia potrzebne.

2. Data: 2020-08-06 20:34:19

Od: Slavo <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.08.2020 o 21:49, Adam Aleksander pisze:
> [...]
> garnek, która informuje bezprzewodowo płytę o temperaturze w garncu.
> Na pewno też nie chcę płyty za 5Kzł, nie jest mi to do szczęścia potrzebne.

Raczej droższe modele mają funkcję, która w j. niemieckim nazywa się
Ankochautomatik i polega na tym, że płyta grzeje na jakimś zadanym
wysokim poziomie a po ustawionym czasie przełącza się na zadany niski
poziom.

3. Data: 2020-08-07 21:28:29

Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-08-05 o 21:49, Adam Aleksander pisze:
> [...]
> garnek, która informuje bezprzewodowo płytę o temperaturze w garncu.
> Na pewno też nie chcę płyty za 5Kzł, nie jest mi to do szczęścia potrzebne.

Nie na temat, ale są czajniki podtrzymujące zadaną temperaturę.
Może tak będzie i prościej i taniej.

--
Pozdrawiam.

Adam

4. Data: 2020-08-07 21:35:09

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Adam napisał:

> Nie na temat, ale są czajniki podtrzymujące zadaną temperaturę.
> Może tak będzie i prościej i taniej.

Chyba że to woda metaforyczna, a w istocie chodzi o bezbulgotowe
gotowanie, zupy chociażby. Bardzo przydatna rzecz.

--
Jarek

5. Data: 2020-08-08 19:43:18

Od: Adam Aleksander <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-08-07 o 21:28, Adam pisze:

> Nie na temat, ale są czajniki podtrzymujące zadaną temperaturę.
> Może tak będzie i prościej i taniej.

Czajnik mi nie ułatwi życia. W nim to nie zagotuje wody na jajka, nie
zagotuję wody z ziemniakami, czy innymi warzywami.
Tak, wiem. Da się na upartego :)

Wkurza mnie to w płytach indykcyjnych, jak zagotuję wodę w parę minut
mocą na maksa, czy jakimś tam boostem, to później muszę ręcznie pomału
zmniejszać moc. Bo jeśli ustawię np 5 ze skali 1 do 10, to woda
przestaje się całkowicie gotować. Gdzie schodząc pomału na 5 po pewnym
czasie i tak bulgocze.

6. Data: 2020-08-17 22:45:02

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 8 sierpnia 2020 o 19:43:13 UTC+2 Adam Aleksander napisał(a):

> [...]
> zmniejszać moc. Bo jeśli ustawię np 5 ze skali 1 do 10, to woda
> przestaje się całkowicie gotować. Gdzie schodząc pomału na 5 po pewnym
Nie mam kuchenki indukcyjnej ale ze dwie w akcji widziałem. W obydwu mozna było
ustawić temperaturę w garnku. Ustawiasz 92 stopnie i masz to co chcesz.

7. Data: 2020-10-26 13:37:07

Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są garnki (i patelnie) z termometrami elektronicznymi (i np. sygnałem dźwiękowym),
ale widzę że szybko się psują.

Wybór mieszkania
Dynks w baterii prysznicowej
garaz blaszak - co na dach