Płyta indukcyjna - garnki

1. Data: 2007-05-06 21:26:38

Temat: Płyta indukcyjna - garnki
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Tak czytam to co mi google wyrzucil na temat plyt indukcyjnych -
wyglada na to ze mozna na niej stosowac oslownie KAZDY garnek do
ktorego
przywiera magnez.
Ostatnio mi sie nudzilo i porobilem testy - do wspolpracy z ta kuchnia
nadaje sie nawet najstarszy, 50 letni garnek mojej babci ;-p

I dziala tez na moich ulubionych zeliwnych :)
Czy to jest az tak piekne?:>

Moze ma ktos jeszcze jakies za/przeciw co do plyt indukcyjnych?
Bo w poniedzialek juz bede musial cos wybrac (ceramika/indukcyjna).

Co myslicie o plytach ceramicznych i indukcyjnych AEG?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-05-06 22:11:49

Temat: Re: Płyta indukcyjna - garnki
Od: "Romer" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic dodać, nic ująć

Trzeba się tylko trochę przestawić ze sposobem obróbki ;)

To tak jak z przyspieszeniem w sportowym aucie, chwila nieuwagi i już spalone........

...........gumy !
--
pozdrawiam,
Romer

ps.com...

3. Data: 2007-05-07 08:07:16

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> nadaje sie nawet najstarszy, 50 letni garnek mojej babci ;-p
>
> I dziala tez na moich ulubionych zeliwnych :)

Nadają sie stare garnki (rdzewiejące, emaliowane) oraz nowoczesne "do płyt
indukcyjnych". Nie nadają się: aluminiowe, miedziane, gliniane, kamienne,
ceramiczne, szklane i zwykłe nierdzewne oraz wiekszosc teflonowanych.

> Moze ma ktos jeszcze jakies za/przeciw co do plyt indukcyjnych?
> Bo w poniedzialek juz bede musial cos wybrac (ceramika/indukcyjna).

Za: nienagrzewają się, więc łatwiej potem czyścić.

Przeciw, jesli masz kogoś z rozrusznikiem serca. Tak na wszelki wypadek.

DJD

4. Data: 2007-05-07 10:46:15

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
> Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

O kurde, a do moich garnkow i to absolutnie zadnych MAGNEZ nie chce
przywierac.

Dudus

P.S. Moze Twoje to z cyrkonitu ? :)

5. Data: 2007-05-07 12:35:30

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dudus Podpiszczaczek" <w...@d...de> napisał w wiadomości

> "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
ps.com...

> O kurde, a do moich garnkow i to absolutnie zadnych MAGNEZ nie chce
> przywierac.

No, ja mangeZem nie testowałem, w markecie nie mają :) A generalnie to
zacytuj autora tylko, to on testował to magneZem.

DJD

6. Data: 2007-05-07 13:24:13

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 14:35, "Dominik Jan Domin" <d...@g...com>
wrote:

> No, ja mangeZem nie testowałem, w markecie nie mają :) A generalnie to
> zacytuj autora tylko, to on testował to magneZem.

Ups ;) Literowka ;-)

Pozdrawiam
Rafal

7. Data: 2007-05-07 14:02:19

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

>"Dominik Jan Domin"

>A generalnie to zacytuj autora tylko, to on testował to magneZem.

Ups, mialo byc pod Rafalem.

Dudus

Pytanie do kogos z Ameryki
cos delikatnego i dobrego - dla os. na diecie
kuchnia wloska,francuska, srodziemnomorska
Trup w lodowce
cos na kolację z piwem:)