Plyta indykcyjna teka - indukcja czy ceramiczna

1. Data: 2008-03-22 14:24:08

Temat: Plyta indykcyjna teka - indukcja czy ceramiczna
Od: "TomeK" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Ona jest indukcyjna czy ceramiczna
I jaka jest cena bo opis kulawy
Pozdr

2. Data: 2008-03-22 15:04:32

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomeK pisze:
> Hej
> Ona jest indukcyjna czy ceramiczna
> I jaka jest cena bo opis kulawy
> Pozdr

60i4b to indukcja
cene masz w allegro(wyraznie napisane: Cena Kup Teraz: 1 130,00 zł za
sztukę)
, w innych sklepach sobie mozesz poszukac w wyszukiwarkach cenowych

ale to w allegro jest tak zrobione, ze mozesz sie dlugo bluzgac ze
sprzedawca o cene, albo wyslac kase i tyle widziec z tego interesu...
mimo ze nie ma zadnych negatywow, ja bym nie kupowal

3. Data: 2008-03-22 15:10:05

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> wrote:

> [...]
> interesu...
> mimo ze nie ma zadnych negatywow, ja bym nie kupowal

Bez przesady, to jest sklep, z możliwością odbioru osobistego i z
takim ładnym kontem - trudno o bardzej wiarygodnego sprzedawcę na
allegro.

J.

4. Data: 2008-03-22 17:15:35

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości

> ale to w allegro jest tak zrobione, ze mozesz sie dlugo bluzgac ze
> sprzedawca o cene, albo wyslac kase i tyle widziec z tego interesu...
> mimo ze nie ma zadnych negatywow, ja bym nie kupowal

W sklepie internetowym też możesz zapłacić i nie dostać. A idąc do
normalnego sklepu możesz zostać padnięty i obrabowany. Uważam, ze
przesadzasz z tą ostrożnością. Prędzej obawiał bym się o jakość płyty.
Jeśli przyjdzie uszkodzona, to będzie odbijanie piłeczki pomiędzy
sprzedawcą, kurierem i odbiorcą.

5. Data: 2008-03-22 17:48:32

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Tomasik pisze:
> [...]
> przesadzasz z tą ostrożnością. Prędzej obawiał bym się o jakość płyty.
> Jeśli przyjdzie uszkodzona, to będzie odbijanie piłeczki pomiędzy

ale wiesz... w tej ofercie podane sa 3 ceny
1 ktora licytujesz ( i niby ona powinna obowiazywac) i dwie w ofercie
i tylko o to sie martwie, czy pozniej nie bedzie wywijania kota ogonem,
ze 1300 to za malo, bo przeciez bylo napisane 2300/2700

6. Data: 2008-03-22 18:32:05

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> wrote:

> ale wiesz... w tej ofercie podane sa 3 ceny

Ups, faktycznie :-)

J.

7. Data: 2008-03-22 20:40:14

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ups, faktycznie :-)

Też tego nie zauważyłem. To faktycznie odradzam zakup przed upewnieniem
się, co autor miał na myśli.

8. Data: 2008-03-23 15:19:43

Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej
> Ona jest indukcyjna czy ceramiczna
> I jaka jest cena bo opis kulawy
> Pozdr

widziałem toto na giełdzie, pochodzenie: palety zwroty z niemiec, facet miał
taką płytę za 900zł...

wg numeru - indukcja

Re: Przed domem
Nie działają spryskiwacze w zmywarce Bosch
talerzyk z alabastru czym skleić i wypełnić ?
Odpływ pod GEBERIT bez Geberitu
Czym odnowić/doczyścić wannę?