Odpływ pod GEBERIT bez Geberitu

1. Data: 2008-03-20 21:44:30

Temat: Odpływ pod GEBERIT bez Geberitu
Od: "Roman" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Instalatorzy wykonali mi odpływ kanalizy w odległości ok 12cm od ściany
łazienki.
Tyle że ja nie chciałem Geberitu, tylko zwykły kompakt WC,
a tu wymagany jest odstęp ok 25cm.
Nie zauważyłem tego błędu wcześniej, a teraz nie chcę kuć.
Czy da sie teraz coś wymyślić?
Jakieś nietypowe kompakty?

Łazienka jest bardzo wąska
i nie za bardzo chciałbym odchodzić zbytnio od ściany...

2. Data: 2008-03-20 23:11:14

Temat: Re: Odpływ pod GEBERIT bez Geberitu
Od: "rv" <r...@d...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

od ściany tylnej czy bocznej jakies 25 cm oczekujesz odsuwac?

Dla mnie twój problem jakbym nie patrzył nie istnieje,
bo zakładając od tyłu czy boku harmonijke - da sie podlaczyc.

Inna rzecz: odradzam harmonijkowe kolanka bo są nietrwałe,
lepsze są plastiki nieruchome/niedeformowalne.

Czym odnowić/doczyścić wannę?
Zelmer Fenomen - nie działa?
nietypowe malowanie ścian - jak i czym?
parkiet 16 mm ? co sądzicie?